Łom

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(dodanie ramki info)
m (zmiana kategorii)
Linia 11: Linia 11:
 
Łom (ang. Crowbar) - jest to najbardziej charakterystyczna cecha serii [[Half-Life]]. Broń tą po raz pierwszy zdobyliśmy gdy uciekaliśmy z laboratoriów [[Black Mesa|Black Mesy]]. Korzystamy z niej raczej tylko na początku gry, gdyż zazwyczaj chwilę później zdobywamy broń palną. Znajduje praktyczne zastosowanie w niszczeniu skrzyń z zapasami jak i zabijaniu niegroźnych przeciwników jak np. [[Zombie]].
 
Łom (ang. Crowbar) - jest to najbardziej charakterystyczna cecha serii [[Half-Life]]. Broń tą po raz pierwszy zdobyliśmy gdy uciekaliśmy z laboratoriów [[Black Mesa|Black Mesy]]. Korzystamy z niej raczej tylko na początku gry, gdyż zazwyczaj chwilę później zdobywamy broń palną. Znajduje praktyczne zastosowanie w niszczeniu skrzyń z zapasami jak i zabijaniu niegroźnych przeciwników jak np. [[Zombie]].
  
[[Kategoria:Bronie w Half-life 2]]
+
[[Kategoria:Bronie w Half-Life 2]]
 +
[[Kategoria:Bronie w Half-Life 2: Episode One]]
 +
[[Kategoria:Bronie w Half-Life 2: Episode Two]]

Wersja z 12:36, 2 lip 2009

  1. PATRZ Szablon:Broń HL

Łom (ang. Crowbar) - jest to najbardziej charakterystyczna cecha serii Half-Life. Broń tą po raz pierwszy zdobyliśmy gdy uciekaliśmy z laboratoriów Black Mesy. Korzystamy z niej raczej tylko na początku gry, gdyż zazwyczaj chwilę później zdobywamy broń palną. Znajduje praktyczne zastosowanie w niszczeniu skrzyń z zapasami jak i zabijaniu niegroźnych przeciwników jak np. Zombie.