//borealis.net.pl/index.php?title=%C5%81om&feed=atom&action=historyŁom - Historia wersji2024-03-28T21:35:17ZHistoria wersji tej strony wikiMediaWiki 1.17.0//borealis.net.pl/index.php?title=%C5%81om&diff=22259&oldid=prevPiotrekD.bot: Bot zamienia stare (brzydkie) nazwy infoboxów na nowe.2015-05-16T14:34:18Z<p>Bot zamienia stare (brzydkie) nazwy infoboxów na nowe.</p>
<table style="background-color: white; color:black;">
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<tr valign='top'>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">← poprzednia wersja</td>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">Wersja z 14:34, 16 maj 2015</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 1:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 1:</td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div><ikony>hl1|hl2|medalHL</ikony></div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div><ikony>hl1|hl2|medalHL</ikony></div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>{{<del class="diffchange diffchange-inline">BronHL infobox </del></div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>{{<ins class="diffchange diffchange-inline">Broń HL </ins></div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>|grafika=Łom.jpg  </div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>|grafika=Łom.jpg  </div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>|grupa=</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>|grupa=</div></td></tr>
</table>PiotrekD.bot//borealis.net.pl/index.php?title=%C5%81om&diff=21079&oldid=prev85.221.151.145 o 12:31, 24 sie 20142014-08-24T12:31:50Z<p></p>
<table style="background-color: white; color:black;">
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<tr valign='top'>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">← poprzednia wersja</td>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">Wersja z 12:31, 24 sie 2014</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 124:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 124:</td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>{{Bronie}}</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>{{Bronie}}</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>{{Overwiki|nazwa=Crowbar|adres=http://<del class="diffchange diffchange-inline">half-life</del>.<del class="diffchange diffchange-inline">wikia.com</del>/wiki/Crowbar}}</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>{{Overwiki|nazwa=Crowbar|adres=http://<ins class="diffchange diffchange-inline">combineoverwiki</ins>.<ins class="diffchange diffchange-inline">net</ins>/wiki/Crowbar}}</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>[[Kategoria:Bronie w Half-Life]]</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>[[Kategoria:Bronie w Half-Life]]</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>[[Kategoria:Bronie w Half-Life 2]]</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>[[Kategoria:Bronie w Half-Life 2]]</div></td></tr>
</table>85.221.151.145//borealis.net.pl/index.php?title=%C5%81om&diff=20277&oldid=prevPiotrekD: żeby obrazek nie nachodził na nagłówek (to brzydko wygląda)2013-12-27T13:57:15Z<p>żeby obrazek nie nachodził na nagłówek (to brzydko wygląda)</p>
<table style="background-color: white; color:black;">
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<tr valign='top'>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">← poprzednia wersja</td>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">Wersja z 13:57, 27 gru 2013</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 24:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 24:</td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>[[Walter Bannet]]</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>[[Walter Bannet]]</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>|odpowiedniki=Bronie białe</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>|odpowiedniki=Bronie białe</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>|byt=weapon_crowbar <del class="diffchange diffchange-inline"> </del>}}</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>|byt=weapon_crowbar</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div> </div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>}}</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>{{Cytat|Oh, i jeszcze zanim zapomnę! Chyba zgubiłeś to w Black Mesa!|"Oh, and before I forget! I think you dropped this back in Black Mesa!" -[[Barney Calhoun]]}}</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>{{Cytat|Oh, i jeszcze zanim zapomnę! Chyba zgubiłeś to w Black Mesa!|"Oh, and before I forget! I think you dropped this back in Black Mesa!" -[[Barney Calhoun]]}}</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div><br></div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div><br></div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 36:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 36:</td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>[[Gravity Gun]] może być zamiennikiem łomu w ''[[Half-Life 2]]'' i jego epizodach, zważywszy, że jest bezpieczniejszy i szybszy w walce z każdego rodzaju przeciwnikiem, zwłaszcza gdy w pobliżu znajduje się dużo ciężkich przedmiotów. Łom jest jednak wciąż szybszym narzędziem do rozwalania przeszkód, barykad, czy zablokowanych przejść. Jest również poręczniejszy podczas zabijania [[Headcrab]]ów, gdyż umierają one za pierwszym uderzeniem (używając działka grawitacyjnego - za trzeci uderzeniem). Ponadto ciężko jest w nie wycelować działkiem – zwłaszcza w [[Fast Headcrab]]y.</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>[[Gravity Gun]] może być zamiennikiem łomu w ''[[Half-Life 2]]'' i jego epizodach, zważywszy, że jest bezpieczniejszy i szybszy w walce z każdego rodzaju przeciwnikiem, zwłaszcza gdy w pobliżu znajduje się dużo ciężkich przedmiotów. Łom jest jednak wciąż szybszym narzędziem do rozwalania przeszkód, barykad, czy zablokowanych przejść. Jest również poręczniejszy podczas zabijania [[Headcrab]]ów, gdyż umierają one za pierwszym uderzeniem (używając działka grawitacyjnego - za trzeci uderzeniem). Ponadto ciężko jest w nie wycelować działkiem – zwłaszcza w [[Fast Headcrab]]y.</div></td></tr>
<tr><td colspan="2"> </td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div><ins style="color: red; font-weight: bold; text-decoration: none;"><br style="clear: left;"></ins></div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>==Taktyka==</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>==Taktyka==</div></td></tr>
</table>PiotrekD//borealis.net.pl/index.php?title=%C5%81om&diff=20270&oldid=prevPlugeth: /* Lista dzieł Valve w której występuje ta broń */2013-12-25T14:56:54Z<p><span class="autocomment">Lista dzieł Valve w której występuje ta broń</span></p>
<table style="background-color: white; color:black;">
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<tr valign='top'>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">← poprzednia wersja</td>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">Wersja z 14:56, 25 gru 2013</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 114:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 114:</td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>*[[Source Particle Benchmark]]  </div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>*[[Source Particle Benchmark]]  </div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>*''[[Half-Life 2: Episode Two]]''</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>*''[[Half-Life 2: Episode Two]]''</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div><del style="color: red; font-weight: bold; text-decoration: none;">*''Portal'' (impulse 101 cheat code)</del></div></td><td colspan="2"> </td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>*''[[The Final Hours of Portal 2]]''</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>*''[[The Final Hours of Portal 2]]''</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td></tr>
</table>Plugeth//borealis.net.pl/index.php?title=%C5%81om&diff=20269&oldid=prevPlugeth: /* Taktyka */ Brakująca spacja.2013-12-25T14:30:31Z<p><span class="autocomment">Taktyka: </span> Brakująca spacja.</p>
<table style="background-color: white; color:black;">
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<tr valign='top'>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">← poprzednia wersja</td>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">Wersja z 14:30, 25 gru 2013</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 38:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 38:</td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>==Taktyka==</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>==Taktyka==</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>*Łom jest zazwyczaj bardziej przydatny jako narzędzie niż jako broń. Jest idealny do niszczenia przeszkód, rozwalania obiektów, niszczenia kłódek itp. Łom jest bardzo efektywny podczas walki przeciwko małym oponentom np. Headcrabom lub powolnym [[Zombie]]. Łom jest bronią bardzo poręczną gdy wróg jest w zasięgu jego rażenia lub przy braku amunicji amunicji <del class="diffchange diffchange-inline">doinnych </del>broni - wystarcza w zupełności do likwidacji małych celów.</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>*Łom jest zazwyczaj bardziej przydatny jako narzędzie niż jako broń. Jest idealny do niszczenia przeszkód, rozwalania obiektów, niszczenia kłódek itp. Łom jest bardzo efektywny podczas walki przeciwko małym oponentom np. Headcrabom lub powolnym [[Zombie]]. Łom jest bronią bardzo poręczną gdy wróg jest w zasięgu jego rażenia lub przy braku amunicji amunicji <ins class="diffchange diffchange-inline">do innych </ins>broni - wystarcza w zupełności do likwidacji małych celów.</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>*Użycie łomu do walki z [[Overwatch Soldier|żołnierzami Kombinatu]] generalnie nie jest dobrym pomysłem, chyba, że w bardzo bliskiej odległości i sam na sam. Jeśli graczowi udało się dotrzeć do żołnierza dostatecznie blisko, może go szybko zabić. Żołnierz nie będzie zdolny do ataku tak długo, jak gracz będzie nieprzerwanie uderzał łomem. Taka taktyka jest również efektywna w [[Half-Life: Source]] przeciwko wrogom takim jak [[Alien Grunt]] i [[Vortigaunt]]y.</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>*Użycie łomu do walki z [[Overwatch Soldier|żołnierzami Kombinatu]] generalnie nie jest dobrym pomysłem, chyba, że w bardzo bliskiej odległości i sam na sam. Jeśli graczowi udało się dotrzeć do żołnierza dostatecznie blisko, może go szybko zabić. Żołnierz nie będzie zdolny do ataku tak długo, jak gracz będzie nieprzerwanie uderzał łomem. Taka taktyka jest również efektywna w [[Half-Life: Source]] przeciwko wrogom takim jak [[Alien Grunt]] i [[Vortigaunt]]y.</div></td></tr>
</table>Plugeth//borealis.net.pl/index.php?title=%C5%81om&diff=20007&oldid=prev83.4.161.122: /* Half-Life 2: Episode Two */ forma "we windzie" kiepsko brzmiała, takie tam moje zboczenie gramatyczne2013-08-24T17:31:47Z<p><span class="autocomment">Half-Life 2: Episode Two: </span> forma "we windzie" kiepsko brzmiała, takie tam moje zboczenie gramatyczne</p>
<table style="background-color: white; color:black;">
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<tr valign='top'>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">← poprzednia wersja</td>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">Wersja z 17:31, 24 sie 2013</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 77:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 77:</td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>===''[[Half-Life 2: Episode Two]]''===</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>===''[[Half-Life 2: Episode Two]]''===</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>W ''Episode Two'', łom znajduje się w pierwszym rozdziale, ''[[Do White Forest]]'', <del class="diffchange diffchange-inline">we </del>windzie w opuszczonym kompleksie. Jest on tam wetknięty w mechanizm windy. Zabranie go stamtąd spowoduje, że winda spadnie w dół prosto do gniazda [[Antlion]]ów, i Gordon zostanie on oddzielony od [[Kopalnia Zwycięstwa|Vortigaunta z Kopalni Zwycięstwa]] i Alyx.</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>W ''Episode Two'', łom znajduje się w pierwszym rozdziale, ''[[Do White Forest]]'', <ins class="diffchange diffchange-inline">w </ins>windzie w opuszczonym kompleksie. Jest on tam wetknięty w mechanizm windy. Zabranie go stamtąd spowoduje, że winda spadnie w dół prosto do gniazda [[Antlion]]ów, i Gordon zostanie on oddzielony od [[Kopalnia Zwycięstwa|Vortigaunta z Kopalni Zwycięstwa]] i Alyx.</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>===Inne gry Valve ===</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>===Inne gry Valve ===</div></td></tr>
</table>83.4.161.122//borealis.net.pl/index.php?title=%C5%81om&diff=19185&oldid=prevSeptuater: medal2012-11-17T14:47:49Z<p>medal</p>
<table style="background-color: white; color:black;">
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<tr valign='top'>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">← poprzednia wersja</td>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">Wersja z 14:47, 17 lis 2012</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 1:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 1:</td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div><ikony>hl1|hl2</ikony></div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div><ikony>hl1|hl2<ins class="diffchange diffchange-inline">|medalHL</ins></ikony></div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>{{BronHL infobox  </div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>{{BronHL infobox  </div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>|grafika=Łom.jpg  </div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>|grafika=Łom.jpg  </div></td></tr>
</table>Septuater//borealis.net.pl/index.php?title=%C5%81om&diff=16524&oldid=prev89.79.146.37: /* Ogólnie */2012-02-04T22:32:09Z<p><span class="autocomment">Ogólnie</span></p>
<table style="background-color: white; color:black;">
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<tr valign='top'>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">← poprzednia wersja</td>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">Wersja z 22:32, 4 lut 2012</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 33:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 33:</td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>[[File:Gordon tentacles.jpg|150px|left|thumb|Freeman trzymający swój kultowy łom nad [[Tentacle]] w [[Silo D]] podczas gdy w tle ochroniarz spada w przepaść.]]</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>[[File:Gordon tentacles.jpg|150px|left|thumb|Freeman trzymający swój kultowy łom nad [[Tentacle]] w [[Silo D]] podczas gdy w tle ochroniarz spada w przepaść.]]</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>Zwykłe narzędzie, zostało użyte tutaj jako nadzwyczaj efektywna i uniwersalna broń ręczna, użyteczna do likwidacji małych i/lub odosobnionych wrogów, lub przy niedoborze amunicji. To bardzo prosta broń - <del class="diffchange diffchange-inline">pojedyncza stalowa rura</del>, <del class="diffchange diffchange-inline">skrzywiona </del>w kształcie litery S i <del class="diffchange diffchange-inline">zakończona </del>zwężeniem u końców, <del class="diffchange diffchange-inline">służąca </del>ludziom zazwyczaj jako lewar. Chociaż bohater miota <del class="diffchange diffchange-inline">nią </del>dosyć szybko, nie zużywa <del class="diffchange diffchange-inline">ona </del>jego wytrzymałości. Dzięki temu, że do łomu nie potrzeba amunicji, wykorzystuje się go jako broń zapasowa (na wszelki wypadek).</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>Zwykłe narzędzie, zostało użyte tutaj jako nadzwyczaj efektywna i uniwersalna broń ręczna, użyteczna do likwidacji małych i/lub odosobnionych wrogów, lub przy niedoborze amunicji. To bardzo prosta broń - <ins class="diffchange diffchange-inline">pojedynczy stalowy pręt</ins>, <ins class="diffchange diffchange-inline">skrzywiony </ins>w kształcie litery S i <ins class="diffchange diffchange-inline">zakończony </ins>zwężeniem u końców, <ins class="diffchange diffchange-inline">służący </ins>ludziom zazwyczaj jako lewar. Chociaż bohater miota <ins class="diffchange diffchange-inline">nim </ins>dosyć szybko, nie zużywa <ins class="diffchange diffchange-inline">on </ins>jego wytrzymałości. Dzięki temu, że do łomu nie potrzeba amunicji, wykorzystuje się go jako broń zapasowa (na wszelki wypadek).</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>[[Gravity Gun]] może być zamiennikiem łomu w ''[[Half-Life 2]]'' i jego epizodach, zważywszy, że jest bezpieczniejszy i szybszy w walce z każdego rodzaju przeciwnikiem, zwłaszcza gdy w pobliżu znajduje się dużo ciężkich przedmiotów. Łom jest jednak wciąż szybszym narzędziem do rozwalania przeszkód, barykad, czy zablokowanych przejść. Jest również poręczniejszy podczas zabijania [[Headcrab]]ów, gdyż umierają one za pierwszym uderzeniem (używając działka grawitacyjnego - za trzeci uderzeniem). Ponadto ciężko jest w nie wycelować działkiem – zwłaszcza w [[Fast Headcrab]]y.</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>[[Gravity Gun]] może być zamiennikiem łomu w ''[[Half-Life 2]]'' i jego epizodach, zważywszy, że jest bezpieczniejszy i szybszy w walce z każdego rodzaju przeciwnikiem, zwłaszcza gdy w pobliżu znajduje się dużo ciężkich przedmiotów. Łom jest jednak wciąż szybszym narzędziem do rozwalania przeszkód, barykad, czy zablokowanych przejść. Jest również poręczniejszy podczas zabijania [[Headcrab]]ów, gdyż umierają one za pierwszym uderzeniem (używając działka grawitacyjnego - za trzeci uderzeniem). Ponadto ciężko jest w nie wycelować działkiem – zwłaszcza w [[Fast Headcrab]]y.</div></td></tr>
</table>89.79.146.37//borealis.net.pl/index.php?title=%C5%81om&diff=16523&oldid=prev80.54.235.185: /* Taktyka */2012-02-04T08:14:11Z<p><span class="autocomment">Taktyka</span></p>
<table style="background-color: white; color:black;">
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<tr valign='top'>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">← poprzednia wersja</td>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">Wersja z 08:14, 4 lut 2012</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 42:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 42:</td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>*Użycie łomu do walki z [[Overwatch Soldier|żołnierzami Kombinatu]] generalnie nie jest dobrym pomysłem, chyba, że w bardzo bliskiej odległości i sam na sam. Jeśli graczowi udało się dotrzeć do żołnierza dostatecznie blisko, może go szybko zabić. Żołnierz nie będzie zdolny do ataku tak długo, jak gracz będzie nieprzerwanie uderzał łomem. Taka taktyka jest również efektywna w [[Half-Life: Source]] przeciwko wrogom takim jak [[Alien Grunt]] i [[Vortigaunt]]y.</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>*Użycie łomu do walki z [[Overwatch Soldier|żołnierzami Kombinatu]] generalnie nie jest dobrym pomysłem, chyba, że w bardzo bliskiej odległości i sam na sam. Jeśli graczowi udało się dotrzeć do żołnierza dostatecznie blisko, może go szybko zabić. Żołnierz nie będzie zdolny do ataku tak długo, jak gracz będzie nieprzerwanie uderzał łomem. Taka taktyka jest również efektywna w [[Half-Life: Source]] przeciwko wrogom takim jak [[Alien Grunt]] i [[Vortigaunt]]y.</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>*W ''Half-Life 2'' dodatkach, Headcraby mają wrodzoną słabość do łomu - pomimo, że przyjmują kilka kul z pistoletu, a umierają tylko po jednym uderzeniu z łomu, niezależnie od stanu ich zdrowia. Dlatego też łom jest bardzo efektywną bronią przeciwko dużym grupom Headcrabów. W takim wypadku są dwa typowe wyjścia aby uporać się nimi:</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>*W ''Half-Life 2'' <ins class="diffchange diffchange-inline">i </ins>dodatkach, Headcraby mają wrodzoną słabość do łomu - pomimo, że przyjmują kilka kul z pistoletu, a umierają tylko po jednym uderzeniu z łomu, niezależnie od stanu ich zdrowia. Dlatego też łom jest bardzo efektywną bronią przeciwko dużym grupom Headcrabów. W takim wypadku są dwa typowe wyjścia aby uporać się nimi:</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>:*Jeśli Headcrab nie spodziewa się lub ustawia się do ponownego ataku po źle wykonanym skoku to bieg na niego i uderzenie go gdy tylko znajdzie się w zasięgu łomu będzie idealnym wyjściem. Jest to najłatwiejsza droga eliminacji Headcrabów. Ta technika jest mniej efektywna w miejscach gdzie jest ciasno, lub gdy grupa tych stworzeń jest dosyć duża.</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>:*Jeśli Headcrab nie spodziewa się lub ustawia się do ponownego ataku po źle wykonanym skoku to bieg na niego i uderzenie go gdy tylko znajdzie się w zasięgu łomu będzie idealnym wyjściem. Jest to najłatwiejsza droga eliminacji Headcrabów. Ta technika jest mniej efektywna w miejscach gdzie jest ciasno, lub gdy grupa tych stworzeń jest dosyć duża.</div></td></tr>
</table>80.54.235.185//borealis.net.pl/index.php?title=%C5%81om&diff=16383&oldid=prevSeptuater: nazwy rozdziałów2012-01-15T14:48:14Z<p>nazwy rozdziałów</p>
<table style="background-color: white; color:black;">
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<tr valign='top'>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">← poprzednia wersja</td>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">Wersja z 14:48, 15 sty 2012</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 71:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 71:</td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>===''[[Half-Life 2]]''===</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>===''[[Half-Life 2]]''===</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>Łom jest pierwszą bronią w grze, pojawia się w rozdziale ''[["<del class="diffchange diffchange-inline">A Red Letter Day</del>"]]''. Przed tym jak [[Barney Calhoun]] daje Freemanowi łom, woła do niego, "''Oh, and before I forget! I think you dropped this back in Black Mesa!''", ( co w wolnym tłumaczeniu znaczy "''Oh, i jeszcze zanim zapomnę! Chyba zgubiłeś to w Black Mesa!''",) co sugeruje, że jest to łom którego Gordon używał podczas [[Incydent w Black Mesa|incydentu w Black Mesa]]. Jak wiadomo Calhoun podczas wydarzeń mających miejsce w "Blue Shift" znalazł tylko jeden łom, więc nie może to być łom Gordona. Wypowiedź Barneya ma więc tylko charyzmatyczny wydźwięk.</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>Łom jest pierwszą bronią w grze, pojawia się w rozdziale ''[["<ins class="diffchange diffchange-inline">Pamiętny Dzień</ins>"]]''. Przed tym jak [[Barney Calhoun]] daje Freemanowi łom, woła do niego, "''Oh, and before I forget! I think you dropped this back in Black Mesa!''", ( co w wolnym tłumaczeniu znaczy "''Oh, i jeszcze zanim zapomnę! Chyba zgubiłeś to w Black Mesa!''",) co sugeruje, że jest to łom którego Gordon używał podczas [[Incydent w Black Mesa|incydentu w Black Mesa]]. Jak wiadomo Calhoun podczas wydarzeń mających miejsce w "Blue Shift" znalazł tylko jeden łom, więc nie może to być łom Gordona. Wypowiedź Barneya ma więc tylko charyzmatyczny wydźwięk.</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>===''[[Half-Life 2: Episode One]]''===</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>===''[[Half-Life 2: Episode One]]''===</div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 77:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 77:</td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>===''[[Half-Life 2: Episode Two]]''===</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>===''[[Half-Life 2: Episode Two]]''===</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>W ''Episode Two'', łom znajduje się w pierwszym rozdziale, ''[[<del class="diffchange diffchange-inline">To The </del>White Forest]]'', we windzie w opuszczonym kompleksie. Jest on tam wetknięty w mechanizm windy. Zabranie go stamtąd spowoduje, że winda spadnie w dół prosto do gniazda [[Antlion]]ów, i Gordon zostanie on oddzielony od [[Kopalnia Zwycięstwa|Vortigaunta z Kopalni Zwycięstwa]] i Alyx.</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>W ''Episode Two'', łom znajduje się w pierwszym rozdziale, ''[[<ins class="diffchange diffchange-inline">Do </ins>White Forest]]'', we windzie w opuszczonym kompleksie. Jest on tam wetknięty w mechanizm windy. Zabranie go stamtąd spowoduje, że winda spadnie w dół prosto do gniazda [[Antlion]]ów, i Gordon zostanie on oddzielony od [[Kopalnia Zwycięstwa|Vortigaunta z Kopalni Zwycięstwa]] i Alyx.</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>===Inne gry Valve ===</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>===Inne gry Valve ===</div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 86:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 86:</td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>==Ciekawostki==</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>==Ciekawostki==</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>Łom jest jedną z najbardziej kultowych broni w historii gier komputerowych. W wielu grach można napotkać różnorakie powiązania z sagą Half-Life, a to właśnie m.in. zasługa łomu.</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>Łom jest jedną z najbardziej kultowych broni w historii gier komputerowych. W wielu grach można napotkać różnorakie powiązania z sagą Half-Life, a to właśnie m.in. zasługa łomu.</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>* W grze Halo 3, można znaleźć łom leżący na jednej z multiplayerowych map, ''[http://halo.wikia.com/wiki/Sandtrap Sandtrap]''. ''Sandtraps'' (ang. ''[[Ruchome <del class="diffchange diffchange-inline">piaski</del>]]'') jest również nazwą rozdziału ósmego w ''[[Half-Life 2]]'''.</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>* W grze Halo 3, można znaleźć łom leżący na jednej z multiplayerowych map, ''[http://halo.wikia.com/wiki/Sandtrap Sandtrap]''. ''Sandtraps'' (ang. ''[[Ruchome <ins class="diffchange diffchange-inline">Piaski</ins>]]'') jest również nazwą rozdziału ósmego w ''[[Half-Life 2]]'''.</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>* W ''[[wpl:Grand Theft Auto: San Andreas|Grand Theft Auto: San Andreas]]'', łom podobny do tego z Half-Life'a jest widziany w [http://www.eeggs.com/images/items/1515.full.jpg Area 69] - placówce badawczej rządu.</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>* W ''[[wpl:Grand Theft Auto: San Andreas|Grand Theft Auto: San Andreas]]'', łom podobny do tego z Half-Life'a jest widziany w [http://www.eeggs.com/images/items/1515.full.jpg Area 69] - placówce badawczej rządu.</div></td></tr>
</table>Septuater