22A3-1 Assault Rifle

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Linia 26: Linia 26:
 
*Podwieszany granatnik zapewnia użytkownikowi możliwość zarówno czyszczenia większych połaci terenu, jak i zadawania ciężkich ciosów co wytrzymalszym przeciwnikom. Doskonałym przykładem jest użycie granatnika na upakowanych Dronach, które właśnie przebiły się przez zaspawane drzwi, czego rezultat łatwo sobie wyobrazić. Ograniczenie ilości granatów zmusza do zgrabnego wybierania stosownych momentów ich użycia, by zmaksymalizować efektywność.
 
*Podwieszany granatnik zapewnia użytkownikowi możliwość zarówno czyszczenia większych połaci terenu, jak i zadawania ciężkich ciosów co wytrzymalszym przeciwnikom. Doskonałym przykładem jest użycie granatnika na upakowanych Dronach, które właśnie przebiły się przez zaspawane drzwi, czego rezultat łatwo sobie wyobrazić. Ograniczenie ilości granatów zmusza do zgrabnego wybierania stosownych momentów ich użycia, by zmaksymalizować efektywność.
 
*Przyzwoita celność pozwala prowadzić celny ogień na niemal każdym dystansie.
 
*Przyzwoita celność pozwala prowadzić celny ogień na niemal każdym dystansie.
*Zarówno 22A3-1 jak i 22A7-Z korzystają z tych samych naboi. Zabranie obu tych broni sprawi, iż rezerwa amunicji wzrośnie do 10 magazynków, ale oba karabiny czerpać będą amunicję z tej wspólnej puli.
+
*Zarówno 22A3-1 jak i [[22A7-Z Prototype Assault Rifle|22A7-Z]] korzystają z tych samych naboi. Zabranie obu tych broni sprawi, iż rezerwa amunicji wzrośnie do 10 magazynków, ale oba karabiny czerpać będą amunicję z tej wspólnej puli.
  
 
==Notki==
 
==Notki==

Wersja z 22:03, 3 paź 2010

22A3-1 Assault Rifle
22A3-1 Assault Rifle.png
Klasa Dowolna
Rola Broń ofensywna
Obrażenia 5 / strzał
Szybkostrzelność 14.3 / sekundę
Przeladowanie 2.8 sekundy
Zapas amunicji 98 x 6
Strzał alternatywny Granatnik (x5)
Podnoszenie amunicji 20% na 1 magazynek
Notki Brak
Odblokowywane na poziomie Poziom 1

Karabin szturmowy 22A3-1 to najbardziej podstawowa broń w Alien Swarm’ie. Choć zadaje najmniejsze obrażenia (patrząc na pojedynczy strzał), znaczny rozmiar magazynka i ogólna efektywność sprawiają, że jest to broń, na której można polegać.

Zalety:

  • Duży magazynek
  • Skuteczna na każdym dystansie
  • Granatnik zapewnia dodatkową siłę ognia

Wady:

  • Niewielkie obrażenia
  • Granatnik, gdy uzyty nieostrożnie, może zranić sojuszników

Opis w grze

Oryginalny: The 22A3-1 is the standard issue combat weapon given to an Interstellar Armed Forces marine. Offering both high rate of fire, high velocity explosive tipped rounds and an underslung grenade launcher, this weapon offers significant versatility in the field, capable of taking down both small and large targets. Standard clip size is 98 rounds.

Tłumaczenie: 22A3-1 jest standardową bronią wydawaną żołnierzowi Międzygwiezdnych Sił Zbrojnych (Interstellar Armed Forces). Oferująca zarówno szybkostrzelne, doprawione ładunkiem wybuchowym pociski o dużej prędkości wylotowej oraz podczepiany granatnik, broń ta zapewnia znaczną wszechstronność na polu walki, będąc w stanie zdejmować zarówno małe jak i duże cele. Standardowa wielkość magazynka, to 98 pocisków.

Strategie

  • Niskie obrażenia zadawane przez 22A3-1 sprawiają, iż mało kiedy zadamy ich więcej, niż to konieczne. Czyni to zdejmowanie osłabionych celów, przy jednoczesnym oszczędzaniu amunicji, zadaniem łatwym i przyjemnym. Rozmiar magazynka wraz z szybkostrzelnością sprawiają, że celności użytkownika można wiele wybaczyć, niemniej zaleca się strzelać seriami, niźli rozpylać kule po całej okolicy. Amunicja jest wartościowym towarem!
  • Ze względu na bonusy do obrażeń zarówno wybuchowych jak i ogólnych (tylko Sarge), broń ta, wraz ze swoją wszechstronnością, świetnie sprawuje się w rękach każdego oficera.
  • Podwieszany granatnik zapewnia użytkownikowi możliwość zarówno czyszczenia większych połaci terenu, jak i zadawania ciężkich ciosów co wytrzymalszym przeciwnikom. Doskonałym przykładem jest użycie granatnika na upakowanych Dronach, które właśnie przebiły się przez zaspawane drzwi, czego rezultat łatwo sobie wyobrazić. Ograniczenie ilości granatów zmusza do zgrabnego wybierania stosownych momentów ich użycia, by zmaksymalizować efektywność.
  • Przyzwoita celność pozwala prowadzić celny ogień na niemal każdym dystansie.
  • Zarówno 22A3-1 jak i 22A7-Z korzystają z tych samych naboi. Zabranie obu tych broni sprawi, iż rezerwa amunicji wzrośnie do 10 magazynków, ale oba karabiny czerpać będą amunicję z tej wspólnej puli.

Notki

  • Podwieszany granatnik może być użyty do zdobycia osiągnięcia Blast Radius.