22A3-1 Assault Rifle

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

m (Przebudowa)
 
(Nie pokazano 8 wersji utworzonych przez 3 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{Bronie AS infobox |grafika=22A3-1_Assault_Rifle.png |klasa=Dowolna |rola=Broń ofensywna |obrazenia=5 / strzał |szybkostrzelnosc=14.3 / sekundę |przeladowanie=2.8 sekundy |amunicja=98 x 6 |alternatywny=Granatnik (x5) |podnoszenie=20% na 1 magazynek |notki=Brak |odblokowywane=Poziom 1 }}  
+
<ikony>swarm</ikony>
 +
{{Bronie AS infobox  
 +
|grafika=Assaultrifle.png
 +
|klasa=Dowolna  
 +
|rola=Broń ofensywna  
 +
|obrazenia=5 / strzał  
 +
|szybkostrzelnosc=14.3 / sekundę  
 +
|przeladowanie=2.8 sekundy  
 +
|amunicja=98 x 6  
 +
|alternatywny=Granat odłamkowy (x5)  
 +
|podnoszenie=20% na 1 magazynek  
 +
|notki=Brak  
 +
|odblokowywane=Poziom 1 }}  
  
'''Karabin szturmowy 22A3-1''' to najbardziej podstawowa broń w Alien Swarm’ie. Choć zadaje najmniejsze obrażenia (patrząc na pojedynczy strzał), znaczny rozmiar magazynka i ogólna efektywność sprawiają, że jest to broń, na której można polegać.
+
'''Karabin szturmowy 22A3-1''' to najbardziej podstawowa broń w [[Alien Swarm]]ie. Choć zadaje najmniejsze obrażenia (patrząc na pojedynczy strzał), znaczny rozmiar magazynka i ogólna efektywność sprawiają, że jest to broń, na której można polegać.
  
'''Zalety:'''
+
==Opis w grze==
 +
22A3-1 jest standardową bronią wydawaną żołnierzowi [[Interstellar Armed Forces|Międzygwiezdnych Sił Zbrojnych]]. Oferująca zarówno szybkostrzelne, doprawione ładunkiem wybuchowym pociski o dużej prędkości wylotowej oraz podczepiany granatnik, broń ta zapewnia znaczną wszechstronność na polu walki, będąc w stanie zdejmować zarówno małe jak i duże cele. Standardowa wielkość magazynka, to 98 pocisków.
 +
 
 +
==Zalety i Wady==
 +
===Zalety===
 
*Duży magazynek
 
*Duży magazynek
 
*Skuteczna na każdym dystansie
 
*Skuteczna na każdym dystansie
 
*Granatnik zapewnia dodatkową siłę ognia
 
*Granatnik zapewnia dodatkową siłę ognia
 
+
===Wady===
'''Wady:'''
+
 
*Niewielkie obrażenia
 
*Niewielkie obrażenia
*Granatnik, gdy uzyty nieostrożnie, może zranić sojuszników
+
*Granatnik, gdy użyty nieostrożnie, może zranić sojuszników
 
+
==Opis w grze==
+
 
+
'''Oryginalny:'''
+
The 22A3-1 is the standard issue combat weapon given to an Interstellar Armed Forces marine. Offering both high rate of fire, high velocity explosive tipped rounds and an underslung grenade launcher, this weapon offers significant versatility in the field, capable of taking down both small and large targets. Standard clip size is 98 rounds.
+
 
+
'''Tłumaczenie:'''
+
22A3-1 jest standardową bronią wydawaną żołnierzowi Międzygwiezdnych Sił Zbrojnych (Interstellar Armed Forces). Oferująca zarówno szybkostrzelne, doprawione ładunkiem wybuchowym pociski o dużej prędkości wylotowej oraz podczepiany granatnik, broń ta zapewnia znaczną wszechstronność na polu walki, będąc w stanie zdejmować zarówno małe jak i duże cele. Standardowa wielkość magazynka, to 98 pocisków.
+
  
 
==Strategie==
 
==Strategie==
 
+
*Niskie obrażenia zadawane przez 22A3-1 sprawiają, iż rzadko zdarza się zadać ich więcej, niż to konieczne. Czyni to zdejmowanie osłabionych celów, przy jednoczesnym oszczędzaniu amunicji, zadaniem łatwym i przyjemnym. Rozmiar magazynka wraz z szybkostrzelnością sprawiają, że celności użytkownika można wiele wybaczyć, niemniej zaleca się strzelać seriami, niż rozpylać kule po całej okolicy. Amunicja jest wartościowym towarem.
*Niskie obrażenia zadawane przez 22A3-1 sprawiają, iż mało kiedy zadamy ich więcej, niż to konieczne. Czyni to zdejmowanie osłabionych celów, przy jednoczesnym oszczędzaniu amunicji, zadaniem łatwym i przyjemnym. Rozmiar magazynka wraz z szybkostrzelnością sprawiają, że celności użytkownika można wiele wybaczyć, niemniej zaleca się strzelać seriami, niźli rozpylać kule po całej okolicy. Amunicja jest wartościowym towarem!
+
*Ze względu na bonusy do obrażeń zarówno wybuchowych jak i ogólnych (tylko [[Sarge]]), broń ta, wraz ze swoją wszechstronnością, świetnie sprawuje się w rękach każdego oficera.
*Ze względu na bonusy do obrażeń zarówno wybuchowych jak i ogólnych (tylko Sarge), broń ta, wraz ze swoją wszechstronnością, świetnie sprawuje się w rękach każdego oficera.
+
*Podwieszany granatnik zapewnia użytkownikowi możliwość zarówno czyszczenia większych połaci terenu, jak i zadawania ciężkich ciosów co wytrzymalszym przeciwnikom. Doskonałym przykładem jest użycie granatnika na upakowanych [[Dron]]ach, które właśnie przebiły się przez zaspawane drzwi, czego rezultat łatwo sobie wyobrazić. Ograniczenie ilości granatów zmusza do zgrabnego wybierania stosownych momentów ich użycia, by zmaksymalizować efektywność.
*Podwieszany granatnik zapewnia użytkownikowi możliwość zarówno czyszczenia większych połaci terenu, jak i zadawania ciężkich ciosów co wytrzymalszym przeciwnikom. Doskonałym przykładem jest użycie granatnika na upakowanych Dronach, które właśnie przebiły się przez zaspawane drzwi, czego rezultat łatwo sobie wyobrazić. Ograniczenie ilości granatów zmusza do zgrabnego wybierania stosownych momentów ich użycia, by zmaksymalizować efektywność.
+
 
*Przyzwoita celność pozwala prowadzić celny ogień na niemal każdym dystansie.
 
*Przyzwoita celność pozwala prowadzić celny ogień na niemal każdym dystansie.
 
*Zarówno 22A3-1 jak i [[22A7-Z Prototype Assault Rifle|22A7-Z]] korzystają z tych samych naboi. Zabranie obu tych broni sprawi, iż rezerwa amunicji wzrośnie do 10 magazynków, ale oba karabiny czerpać będą amunicję z tej wspólnej puli.
 
*Zarówno 22A3-1 jak i [[22A7-Z Prototype Assault Rifle|22A7-Z]] korzystają z tych samych naboi. Zabranie obu tych broni sprawi, iż rezerwa amunicji wzrośnie do 10 magazynków, ale oba karabiny czerpać będą amunicję z tej wspólnej puli.
  
 
==Notki==
 
==Notki==
 +
*Podwieszany granatnik może być użyty do zdobycia osiągnięcia Blast Radius.
  
*Podwieszany granatnik może być użyty do zdobycia osiągnięcia Blast Radius.
+
==Osiągnięcia==
 +
{| class="wikitable"
 +
|-
 +
! style="text-align:center"|Obrazek
 +
! style="text-align:center"|Nazwa
 +
! style="text-align:center"|Opis
 +
|-
 +
| style="text-align:center"|[[Plik:Blast Radius.jpg]]
 +
| style="text-align:center"|'''''Blast Radius'''''
 +
| style="text-align:center"| Zabij 6 obcych jednym Grenade.
 +
|-
 +
| style="text-align:center"|[[Plik:Assault Specialist.jpg]]
 +
| style="text-align:center"|'''''Assault Specialist'''''
 +
| style="text-align:center"| Zabij 250 obcych za pomocą Assault Rifle.
 +
|}
 +
 
 +
 
 +
==Galeria==
 +
<gallery>
 +
Grafika:22A3-1_Assault_Rifle.png | Ikona Hud
 +
</gallery>
  
 +
{{AS}}
 
[[Kategoria:Bronie w Alien Swarm]]
 
[[Kategoria:Bronie w Alien Swarm]]
 +
[[alienswarm:22A3-1 Assault Rifle]]

Aktualna wersja na dzień 11:04, 27 mar 2011

22A3-1 Assault Rifle
Assaultrifle.png
Klasa Dowolna
Rola Broń ofensywna
Obrażenia 5 / strzał
Szybkostrzelność 14.3 / sekundę
Przeladowanie 2.8 sekundy
Zapas amunicji 98 x 6
Strzał alternatywny Granat odłamkowy (x5)
Podnoszenie amunicji 20% na 1 magazynek
Notki Brak
Odblokowywane na poziomie Poziom 1

Karabin szturmowy 22A3-1 to najbardziej podstawowa broń w Alien Swarmie. Choć zadaje najmniejsze obrażenia (patrząc na pojedynczy strzał), znaczny rozmiar magazynka i ogólna efektywność sprawiają, że jest to broń, na której można polegać.

Spis treści

[edytuj] Opis w grze

22A3-1 jest standardową bronią wydawaną żołnierzowi Międzygwiezdnych Sił Zbrojnych. Oferująca zarówno szybkostrzelne, doprawione ładunkiem wybuchowym pociski o dużej prędkości wylotowej oraz podczepiany granatnik, broń ta zapewnia znaczną wszechstronność na polu walki, będąc w stanie zdejmować zarówno małe jak i duże cele. Standardowa wielkość magazynka, to 98 pocisków.

[edytuj] Zalety i Wady

[edytuj] Zalety

  • Duży magazynek
  • Skuteczna na każdym dystansie
  • Granatnik zapewnia dodatkową siłę ognia

[edytuj] Wady

  • Niewielkie obrażenia
  • Granatnik, gdy użyty nieostrożnie, może zranić sojuszników

[edytuj] Strategie

  • Niskie obrażenia zadawane przez 22A3-1 sprawiają, iż rzadko zdarza się zadać ich więcej, niż to konieczne. Czyni to zdejmowanie osłabionych celów, przy jednoczesnym oszczędzaniu amunicji, zadaniem łatwym i przyjemnym. Rozmiar magazynka wraz z szybkostrzelnością sprawiają, że celności użytkownika można wiele wybaczyć, niemniej zaleca się strzelać seriami, niż rozpylać kule po całej okolicy. Amunicja jest wartościowym towarem.
  • Ze względu na bonusy do obrażeń zarówno wybuchowych jak i ogólnych (tylko Sarge), broń ta, wraz ze swoją wszechstronnością, świetnie sprawuje się w rękach każdego oficera.
  • Podwieszany granatnik zapewnia użytkownikowi możliwość zarówno czyszczenia większych połaci terenu, jak i zadawania ciężkich ciosów co wytrzymalszym przeciwnikom. Doskonałym przykładem jest użycie granatnika na upakowanych Dronach, które właśnie przebiły się przez zaspawane drzwi, czego rezultat łatwo sobie wyobrazić. Ograniczenie ilości granatów zmusza do zgrabnego wybierania stosownych momentów ich użycia, by zmaksymalizować efektywność.
  • Przyzwoita celność pozwala prowadzić celny ogień na niemal każdym dystansie.
  • Zarówno 22A3-1 jak i 22A7-Z korzystają z tych samych naboi. Zabranie obu tych broni sprawi, iż rezerwa amunicji wzrośnie do 10 magazynków, ale oba karabiny czerpać będą amunicję z tej wspólnej puli.

[edytuj] Notki

  • Podwieszany granatnik może być użyty do zdobycia osiągnięcia Blast Radius.

[edytuj] Osiągnięcia

Obrazek Nazwa Opis
Blast Radius.jpg Blast Radius Zabij 6 obcych jednym Grenade.
Assault Specialist.jpg Assault Specialist Zabij 250 obcych za pomocą Assault Rifle.


[edytuj] Galeria