747

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

m
Linia 4: Linia 4:
 
|typ      = [[Odbicie Zakładników]]  
 
|typ      = [[Odbicie Zakładników]]  
 
|autorcs  = <p></p>
 
|autorcs  = <p></p>
*Stephen "Judas" Superville
+
*''Stephen "Judas" Superville''
*Leon Nieuwoudt
+
*''Leon Nieuwoudt''
 
|autorcz  =
 
|autorcz  =
 
|autorcss  =
 
|autorcss  =
Linia 28: Linia 28:
 
== Ciekawostki ==
 
== Ciekawostki ==
 
[[Grafika:747 - CS - EE1.jpg|thumb|right|Ukryte pomiesczenie]]
 
[[Grafika:747 - CS - EE1.jpg|thumb|right|Ukryte pomiesczenie]]
* Na dachu znajduje się, za zamkniętymi, niemożliwymi do otwarcia drzwiami, pomieszczenie w którym bezustannie miga światło i w którym znajdują się litery '''SS''' wyryte w ściance. Są to inicjały Stephen'a Superville'a - jednego z twórców mapy.
+
* Na dachu znajduje się, za zamkniętymi, niemożliwymi do otwarcia drzwiami, pomieszczenie w którym bezustannie miga światło i w którym znajdują się litery '''SS''' wyryte w ściance. Są to inicjały ''Stephen'a Superville'a'' - jednego z twórców mapy.
 
* To jedyna oficjalna mapa posiadająca więcej niż 4 [[Zakładnicy|zakładników]].
 
* To jedyna oficjalna mapa posiadająca więcej niż 4 [[Zakładnicy|zakładników]].
 
* We wnętrzu samoloty znajdują się kurtyny, które oddzielają poszczególne sekcje samolotu. Można przez nie strzelać. Dodatkowo boty ignorują zasłony i zachowują się jakby ich nie było, mają więc sporą przewagę, nawet na łatwym poziomie trudności.
 
* We wnętrzu samoloty znajdują się kurtyny, które oddzielają poszczególne sekcje samolotu. Można przez nie strzelać. Dodatkowo boty ignorują zasłony i zachowują się jakby ich nie było, mają więc sporą przewagę, nawet na łatwym poziomie trudności.

Wersja z 16:19, 6 sty 2016

747
747 - CS.jpg
Typ Odbicie Zakładników
Autor (CS)

  • Stephen "Judas" Superville
  • Leon Nieuwoudt

747(cs_747) – oficjalna mapa typu Odbicie Zakładników w grze Counter-Strike. Nie zyskała zbyt dużej popularności z powodu niezbyt ciekawego ułożenia korytarzy we wnętrzu samolotu.

Spis treści

Oficjalny Opis

Antyterroryści: Przeniknij do wnętrza samolotu i uratuj zakładników którzy się tam znajdują.

Terroryści: Użyj czego tylko możesz by nie pozwolić Antyterrorystom odbić zakładników.

Inne Spostrzeżenia: W tej misji jest 5 zakładników. Uratuj ich!

Rozwój Mapy

Tworzenie mapy rozpoczął Leon Nieuwoudt jesienią 1999 roku. Ukończył on najważniejsze elementy samolotu, ale z powodu innych zajęć, nie mógł ukończyć mapy. Twórcy Counter-Strike'a poprosili o pomoc Stephen'a "Judas" Superville'a który zgodził się pomóc i w przeciągu dwóch miesięcy na nowo zrobił wnętrze samolotu i zoptymalizował mapę. Niestety aby mapa została w pełni zoptymalizowana, silniki samolotu musiały zostać usunięte. Mapa zadebiutowała w Becie 6.0

Po wydaniu mapa była aktualizowana dwa razy. Najpierw w Becie 6.5 umożliwiono przechodzenie przez zasłony, a także dodano wyjście na tyle samolotu.

W Becie 7.0 znacząco rozjaśniono mapę, a także usunięto niektóre korytarze i przejścia.

Ciekawostki

Ukryte pomiesczenie
  • Na dachu znajduje się, za zamkniętymi, niemożliwymi do otwarcia drzwiami, pomieszczenie w którym bezustannie miga światło i w którym znajdują się litery SS wyryte w ściance. Są to inicjały Stephen'a Superville'a - jednego z twórców mapy.
  • To jedyna oficjalna mapa posiadająca więcej niż 4 zakładników.
  • We wnętrzu samoloty znajdują się kurtyny, które oddzielają poszczególne sekcje samolotu. Można przez nie strzelać. Dodatkowo boty ignorują zasłony i zachowują się jakby ich nie było, mają więc sporą przewagę, nawet na łatwym poziomie trudności.
  • W ładowni samolotu można znaleźć transporter dla zwierząt i usłyszeć szczekanie psa.
  • Samolot nie posiada silników.
  • Jak łatwo się domyślić, nazwa mapy pochodzi od słynnego samolotu Boeing 747.

Galeria

Zobacz także

Mapy występujące w serii Counter-Strike