Edytujesz „Aperture Tag”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 1: Linia 1:
{{Spoiler}}
+
{{SDU|wystarczyło przeczytać pierwszy link z googla, żeby stwierdzić, że to bzdury}}
{{Mod infobox
+
to sequel logiczno-zręcznościowej gry Portal 2. Premiera na Steamie i w Ameryce Północnej miała miejsce 15 Lipca 2014.Gra posiada dwa tryby rozgrywki: dla pojedynczego gracza (w którym główną bohaterką jest Obiekt testowy o nieznanym imieniu)i tryb kooperacji dla dwóch graczy (Atlas i P-body), również między platformami PC, Mac i Playstation 3.  
|grafika=
+
|twórcy=Aperture Tag Team
+
|data wydania= 15 lipca 2014
+
|gra podstawowa=[[Portal 2]]
+
|tryb gry=singleplayer, co-op
+
|obecna wersja=
+
|rozmiar=
+
|download=[http://store.steampowered.com/app/280740/ Strona sklepu Steam]
+
}}
+
  
'''Aperture Tag: The Paint Gun Testing Initiative''' jest płatnym modem do gry Portal 2, wydanym na [[Steam]]ie 15 lipca 2014 roku. Posiada dwa tryby rozgrywki: dla pojedynczego gracza (w którym główną bohaterką jest Obiekt testowy o nieznanym imieniu) i tryb kooperacji dla dwóch graczy (Atlas i P-body), również między platformami PC, Mac i Playstation 3.  
+
ZATEM PROSZÉ e DAJ TEN PIERWSZY LEPSZY LINK Z GOGLE Akcja toczy się po wydarzeniach z Portal 2 i Portal.Jesteśmy budzeni przez rdzeń osobowości imieniem Nigel(czyt.Najdżel)z komory chibernacyjnej (odkrytej w trybie kooperacji na końcu rozgrywki)na początku go nie widzimy i nie mamy pewności o jego pochodzeniu jednak po kilku testach ukazuje się on nam na ekranie komunikacyjnym.
  
Mod jest inspirowany grą [[w:Tag: The Power of Paint|Tag: The Power of Paint]] i zmienia mechanikę używania żeli w grze. Gracz otrzymuje urządzenie, które pozwala samodzielnie pokrywać powierzchnie żelami, wystrzeliwanymi z lufy. Na początku można używać tylko [[Żel repulsyjny|żelu repulsyjnego]], później – także [[Żel napędzający|napędzającego]].
+
Na początku przechodzimy parę testów "dla głupich" jak to nazwał Nigel mających sprawdzić nasze możliwości motoryczne.Następnie Dostajemy działko żelowe (narazie tylko z możliwością użycia żelu repulsywnego)
  
==Fabuła==
+
Gracz testuje głownie w opuszczonych (jednak już przystosowanych) podziemnych kulach Aperture Science Innovators (z wyjątkiem kilku testów) niedługo potem dostaje możliwość użycia żelu napędzającego. W trakcie kilku testów (potem stale) Nigel nadzoruje ich przebieg osobiście (na prowadnicy) i w tym czasie obiecuje chłodny napój pod koniec testowania.
Akcja toczy się po wydarzeniach z Portala 2. Główna bohaterka zostaje wybudzona przez rdzeń osobowości imieniem Nigel. Jej komora hibernacyjna znajduje się w pomieszczeniu odkrytym pod koniec trybu kooperacji z podstawowej gry.  
+
  
Po zakończeniu testów obiekt testowy ma zostać spalony, identycznie jak w zakończeniu gry [[Portal]] i, podobnie jak tam, istnieje możliwość ucieczki. Wtedy można dotrzeć do windy na powierzchnię, gdzie widać tunel kolejowy, pociąg i las. Po chwili jednak wszystko okazuje się być sztuczne, gdy spada sufit stanowiący niebo.
+
Potem rozpoczyna się testowanie puzzlowe składające się z 4 testów po ostatnim gracz dostaje obiecany chłodny napój i jest odsyłany do spalarni osobiście przez Nigela który jednak nie wykazuje ku temu chęci jednak wykonuje posłuszne protokół testowania.Graczowi koniec w końcu udaje się zeskoczyć z platformy prowadzącej w płomienie,wtedy Nigel informuje, że jesteśmy bardzo podobni do pewnej testerki którą próbowała zabić jego szefową i która to wysadziła cały obiekt i zabiła jego szefową (prawdopodobnie mówi o Chell i GlaDos) i abyśmy nie sprawiali w przyszłości kłopotu zgodnie z procedurą wypuści nas.
  
[[Kategoria:Modyfikacje Half-Life'a 2]]
+
Gdy wsiądziemy do windy czeka nas podobna przejażdżka co na końcu Portala 2 (jednak bez opery robotów) na powierzchni widzimy tunel kolejowy, pociąg i las jednak po chwili wszystko okazuje się być oszustwem gdy spada sufit stanowiący niebo.Tu gra kończy się napisami końcowymi.(najprawdopodobniej powstanie druga część.)  DAJ TEN PIERWSZY LEPSZY LINK Z GOGLE
{{Modyfikacje}}
+
 
 +
== Fabuła: ==
 +
Akcja toczy się po wydarzeniach z Portal 2 i Portal.Jesteśmy budzeni przez rdzeń osobowości imieniem Nigel(czyt.Najdżel)z komory chibernacyjnej (odkrytej w trybie kooperacji na końcu rozgrywki)na początku go nie widzimy i nie mamy pewności o jego pochodzeniu jednak po kilku testach ukazuje się on nam na ekranie komunikacyjnym.
 +
 
 +
Na początku przechodzimy parę testów "dla głupich" jak to nazwał Nigel mających sprawdzić nasze możliwości motoryczne.Następnie Dostajemy działko żelowe (narazie tylko z możliwością użycia żelu repulsywnego)
 +
 
 +
Gracz testuje głownie w opuszczonych (jednak już przystosowanych) podziemnych kulach Aperture Science Innovators (z wyjątkiem kilku testów) niedługo potem dostaje możliwość użycia żelu napędzającego.
 +
W trakcie kilku testów (potem stale) Nigel nadzoruje ich przebieg osobiście (na prowadnicy) i w tym czasie obiecuje chłodny napój pod koniec testowania.
 +
 
 +
Potem rozpoczyna się testowanie puzzlowe składające się z 4 testów po ostatnim gracz dostaje obiecany chłodny napój i jest odsyłany do spalarni osobiście przez Nigela który jednak nie wykazuje ku temu chęci jednak wykonuje posłuszne protokół testowania.Graczowi koniec w końcu udaje się zeskoczyć z platformy prowadzącej w płomienie,wtedy Nigel informuje, że jesteśmy bardzo podobni do pewnej testerki którą próbowała zabić jego szefową i która to wysadziła cały obiekt i zabiła jego szefową (prawdopodobnie mówi o Chell i GlaDos) i abyśmy nie sprawiali w przyszłości kłopotu zgodnie z procedurą wypuści nas.
 +
 
 +
Gdy wsiądziemy do windy czeka nas podobna przejażdżka co na końcu Portala 2 (jednak bez opery robotów)
 +
na powierzchni widzimy tunel kolejowy, pociąg i las jednak po chwili wszystko okazuje się być oszustwem gdy spada sufit stanowiący niebo.Tu gra kończy się napisami końcowymi.(najprawdopodobniej powstanie druga część.)

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)