Aztec

Wersja Garrus (dyskusja | edycje) z dnia 10:52, 4 kwi 2012
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Spis treści

Ogólnie

Aztec to jedna z najpopularniejszych map w Counter-Strike. Jak dotąd została wydana w każdej części i zostanie prawdopodobnie wydana w Counter-Strike: Global Offensive. Sceneria mapy w każdej części przedstawia starożytne ruiny.

Cele mapy

Antyterroryści mają za zadanie nie dopuścić do detonacji bomby przez Terrorystów. Runda kończy się gdy:

  • Bomba wybuchnie.
  • Bomba zostanie rozbrojona.
  • Twoja drużyna lub drużyna wroga zostanie wybita.
  • Minie czas trwania rundy. Wtedy Antyterroryści wygrywają.


Ewolucja mapy

W Counter-Strike: Condition Zero do mapy doszło parę nieistotnych detali takich jak parę pudeł czy sklepików oraz odświeżone tekstury. Counter-Strike: Source zamienił ze sobą nazwy bombsidów oraz dadał parę nieistotnych szczegółów na mapię. Dopiero Counter-Strike: Global Offensive ma oferować nowe przejścia oraz zamknąć parę starych, jednak jako iż narazie jest w tylko wersją BETA nie wiadomo czy zostanie na mapie cokolwiek zmienione albo czy nie zostanie usunięta.

Taktyki

  • Antyterroryści będą blokować większość wejść na Bombsidy. Jako Terrorysta powinieneś wiedzieć iż nasłabiej (zazwyczaj) broniona jest "woda" czyli przejście pod mostem. Trzeba jednak uważać na snajperów którzy mogą pilnować tej dużej otwartej przestrzeni.
  • Na tej mapie często opłaca się Antyterrorystą rashować nacierając na wszystkie wyjścia Terrorystów.

Zdjęcia

Grafika promocyjna CS:GO
Screen z CSS
Screen z CS 1.6
Grafika promocyjna pokazująca Bombside