Edytujesz „CZ75-Auto”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 37: | Linia 37: | ||
| noga bez = 24 | | noga bez = 24 | ||
| noga z = 24 | | noga z = 24 | ||
− | | nagroda | + | | nagroda za zabójstwo = $100 (tryb turniejowy)<br> |
$50 (tryb uproszczony) | $50 (tryb uproszczony) | ||
| obrażenia = 33 | | obrażenia = 33 | ||
Linia 75: | Linia 75: | ||
** Ten pistolet jest całkiem niedrogi, tak więc można rozważyć jego zakup po zakupie drogiej broni długiej. Gracze z [[G3SG1]], [[SCAR-20]] lub nawet [[AWP]] mogą zakupić ten pistolet, jeśli chcą być przygotowani do walki w zwarciu. | ** Ten pistolet jest całkiem niedrogi, tak więc można rozważyć jego zakup po zakupie drogiej broni długiej. Gracze z [[G3SG1]], [[SCAR-20]] lub nawet [[AWP]] mogą zakupić ten pistolet, jeśli chcą być przygotowani do walki w zwarciu. | ||
* Zawsze miej CZ75-Auto przygotowany (czyt. w pełni załadowany) - przeładowuj go w bezpiecznym miejscu. Długi czas wyciągania broni i przeładowania może decydować o twoich szansach na przeżycie. | * Zawsze miej CZ75-Auto przygotowany (czyt. w pełni załadowany) - przeładowuj go w bezpiecznym miejscu. Długi czas wyciągania broni i przeładowania może decydować o twoich szansach na przeżycie. | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
== Za kulisami == | == Za kulisami == | ||
CZ75-Auto to broń, która od czasu implementacji w grze przeszła najwięcej zmian. W tej sekcji zostały wyszczególnione te najważniejsze. | CZ75-Auto to broń, która od czasu implementacji w grze przeszła najwięcej zmian. W tej sekcji zostały wyszczególnione te najważniejsze. | ||
− | CZ75-Auto został dodany do gry w aktualizacji z 12 lutego 2014 jako zamiennik dla P250. Jego statystyki były niemalże identyczne z tym ostatnim, z wyjątkiem trybu prowadzonego ognia oraz dużo mniejszej ilości magazynków w zapasie. W przeciwieństwie do innych pistoletów w animacji przeładowania wykorzystywany jest magazynek osadzony na specjalnej przystawce | + | CZ75-Auto został dodany do gry w aktualizacji z 12 lutego 2014 jako zamiennik dla P250. Jego statystyki były niemalże identyczne z tym ostatnim, z wyjątkiem trybu prowadzonego ognia oraz dużo mniejszej ilości magazynków w zapasie. W przeciwieństwie do innych pistoletów w animacji przeładowania wykorzystywany jest magazynek osadzony na specjalnej przystawce. Animacja ta była odtwarzana niezależnie, czy magazynek ten został już użyty czy nie. Przy kolejnych przeładowaniach broni magazynek po prostu materializował się na przystawce, mimo, że przed przeładowywaniem go tam nie było. |
Aktualizacja z 14 maja 2014 poprawiła animację przeładowania: jeżeli magazynek z przystawki został już wykorzystany, każde kolejne przeładowywanie odbywało się tradycyjną metodą, podobną do [[P250]], [[P2000]], [[Glock-18|Glocka]] i [[Five-SeveN]]a. Animacja została dodatkowo spowolniona, by czas przeładowania pozostał w obu animacjach ten sam. Przedni magazynek wracał na swoje miejsce, jeśli gracz posiadał amunicję w zapasie poprzez schowanie i ponowne wyciągnięcie pistoletu. | Aktualizacja z 14 maja 2014 poprawiła animację przeładowania: jeżeli magazynek z przystawki został już wykorzystany, każde kolejne przeładowywanie odbywało się tradycyjną metodą, podobną do [[P250]], [[P2000]], [[Glock-18|Glocka]] i [[Five-SeveN]]a. Animacja została dodatkowo spowolniona, by czas przeładowania pozostał w obu animacjach ten sam. Przedni magazynek wracał na swoje miejsce, jeśli gracz posiadał amunicję w zapasie poprzez schowanie i ponowne wyciągnięcie pistoletu. |