CZ75-Auto

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

m (Za kulisami)
m (-{{przypisy}})
Linia 77: Linia 77:
  
 
{{Bronie CS}}
 
{{Bronie CS}}
 
{{Przypisy}}
 
  
 
[[Kategoria:Bronie w Counter-Strike]]
 
[[Kategoria:Bronie w Counter-Strike]]

Wersja z 09:48, 10 paź 2015

Zalążek

Ta strona to tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, pomóż w tworzeniu serwisu i rozwiń ten artykuł!

CZ75-Auto
CZ75-Auto.png
Cena $500
Pochodzenie Republika Czeska
Używane przez

Właściwości
Magazynek 12
Tryby ognia Automatyczny
Amunicja 9x19mm Parabellum
Szybko-
strzelność
600 strz./min.
Czas przeładowania 2,7 sekundy

W pełni automatyczna wersja CZ75, najlepsza na krótkim dystansie, pozwala zmienić losy walki i zdobyć broń przeciwnika. Przy swoim małym magazynku wymaga jednak celnych strzałów i pilnowania liczby nabojów.

Opis z ekwipunku

CZ75-Auto – pistolet występujący w grze Counter-Strike: Global Offensive.

To jedyny pistolet automatyczny dostępny dla obu stronnictw. Jest zamiennikiem dla Five-seveN u Antyterrorystów i Teca-9 u Terrorystów. Posiada zadowalającą siłę ognia, ale amunicji jest jak na lekarstwo, a celność zdecydowanie nie należy do czołówki. Mimo pewnych wad część graczy używa tego pistoletu – głównie na pistoletówkach.

Obrażenia

Część ciała Podst. tryb ognia
Bez pancerza Z pancerzem
Głowa 131 101
Klatka pier., ramię 32 25
Brzuch 40 31
Noga 24 24
Czerwony kolor oznacza śmiertelny strzał.
Rodzaj statystyki Wartość
Obrażenia 33
Kontrola odrzutu 17/26 (65%)
Zasięg efektywny 16 m
Penetracja pancerza 77,65%
Siła penetracji 100

CZ75-Auto to lekki pistolet. Podczas noszenia tej broni szybkość ruchu wynosi 240 jednostek na sekundę (przy domyślnej wartości 250 jedn./sek.).

Zalety i wady

Zalety Wady
  • Całkiem przystępna cena (500$)
  • Większe obrażenia od Glocka, P2000 i USP-S
  • Świetny do walk na mały dystans
  • Może zabić przeciwnika z hełmem strzałem w głowę na bardzo małej odległości
  • Bardzo niecelny przy strzelaniu serią
  • Najmniejsza dokładność pierwszego strzału ze wszystkich pistoletów
  • Bardzo mało amunicji w zapasie
  • Nie nadaje się do walk na nieco większą odległość wzwyż
  • Czas przeładowania, jak na pistolet, trwający wieki
  • Długo się go wyjmuje
  • Niskie wynagrodzenie za zabójstwo, równe AWP (100$ w trybie Turniejowym, 50$ w Uproszczonym)

Za kulisami

CZ75-Auto to broń, która od czasu implementacji w grze przeszła najwięcej zmian. W tej sekcji zostały wyszczególnione te najważniejsze.

CZ75-Auto został dodany do gry w aktualizacji z 12 lutego 2014 jako zamiennik dla P250. Jego statystyki były niemalże identyczne z tym ostatnim, z wyjątkiem trybu prowadzonego ognia oraz dużo mniejszej ilości magazynków w zapasie. W przeciwieństwie do innych pistoletów w animacji przeładowania wykorzystywany jest magazynek osadzony na specjalnej przystawce. Animacja ta była odtwarzana niezależnie, czy magazynek ten został już użyty czy nie. Przy kolejnych przeładowaniach broni magazynek po prostu materializował się na przystawce, mimo, że przed przeładowywaniem go tam nie było.

Aktualizacja z 14 maja 2014 poprawiła animację przeładowania: jeżeli magazynek z przystawki został już wykorzystany, każde kolejne przeładowywanie odbywało się tradycyjną metodą, podobną do P250, P2000, Glocka i Five-SeveNa. Animacja została dodatkowo spowolniona, by czas przeładowania pozostał w obu animacjach ten sam. Przedni magazynek wracał na swoje miejsce, jeśli gracz posiadał amunicję w zapasie poprzez schowanie i ponowne wyciągnięcie pistoletu. 2 września 2014 wyszła kolejna aktualizacja, wraz z nią wprowadzono kolejne zmiany do CZ75-Auto. Broń tym razem stała się zamiennikiem dla Five-SeveNa i Tec-9. Tym samym jej cena wzrosła z poprzednich 300$ do 500$.

10 grudnia 2014 roku CZ75-Auto przeszła kolejne zmiany. Lekko zmniejszono szybkostrzelność i obrażenia, pojemność magazynka zmalała do 8 naboi, a ilość amunicji w zapasie zmniejszono do 16 (co dawało 2 magazynki w zapasie zamiast wcześniej jednego). Pistolet otrzymał także nową, prawie dwukrotnie dłuższą animację wyciągania broni. Dzień później dodano alternatywną animację wyciągania broni, która była odtwarzana, gdy graczowi skończyła się amunicja w zapasie.

8 stycznia 2015 cofnięto zmiany z 10 grudnia, które dotknęły szybkostrzelność, pojemność magazynka i ilość amunicji w zapasie.

Ogólnie – oprócz zmian czysto technicznych – statystyki CZ75-Auto osłabiano (najbardziej ze wszystkich broni w grze) dla lepszego balansu, gdyż część graczy uważała tę broń za zbyt przesadzoną.

Broń i ekwipunek w grach z serii Counter-Strike