CZ75-Auto

Wersja GrendeL (dyskusja | edycje) z dnia 10:40, 9 paź 2015
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Zalążek

Ta strona to tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, pomóż w tworzeniu serwisu i rozwiń ten artykuł!

CZ75-Auto
CZ75-Auto.png
Cena $500
Pochodzenie Republika Czeska
Używane przez

Właściwości
Magazynek 12
Tryby ognia Automatyczny
Amunicja 9x19mm Parabellum
Szybko-
strzelność
600 strz./min.
Czas przeładowania 2,7 sekundy

W pełni automatyczna wersja CZ75, najlepsza na krótkim dystansie, pozwala zmienić losy walki i zdobyć broń przeciwnika. Przy swoim małym magazynku wymaga jednak celnych strzałów i pilnowania liczby nabojów.

Opis z ekwipunku

CZ75-Auto – pistolet występujący w grze Counter-Strike: Global Offensive.

To jedyny pistolet automatyczny dostępny dla obu stronnictw. Jest zamiennikiem dla Five-seveN u Antyterrorystów i Teca-9 u Terrorystów. Posiada zadowalającą siłę ognia, ale amunicji jest jak na lekarstwo, a celność zdecydowanie nie należy do czołówki. Mimo pewnych wad, część graczy używa tego pistoletu, głównie na pistoletówkach.

Spis treści

Obrażenia

Część ciała Podst. tryb ognia
Bez pancerza Z pancerzem
Głowa 131 101
Klatka pier., ramię 32 25
Brzuch 40 31
Noga 24 24
Czerwony kolor oznacza śmiertelny strzał.
Rodzaj statystyki Wartość
Nagroda za zabójstwo $100 (tryb turniejowy)

$50 (tryb uproszczony)

Obrażenia 33
Kontrola odrzutu 17/26 (65%)
Zasięg efektywny 16 m
Penetracja pancerza 77,65%
Siła penetracji 100

CZ75-Auto to lekki pistolet. Podczas noszenia tej broni, szybkość ruchu wynosi 240 jednostek na sekundę (przy domyślnej wartości 250 jedn./sek.).

Zalety i wady

Zalety Wady
  • Całkiem przystępna cena (500$)
  • Większe obrażenia od Glocka, P2000 i USP-S
  • Świetny do walk na mały dystans
  • Może zabić przeciwnika z hełmem strzałem w głowę na bardzo małej odległości
  • Bardzo niecelny przy strzelaniu serią
  • Najmniejsza dokładność pierwszego strzału ze wszystkich pistoletów
  • Bardzo mało amunicji w zapasie
  • Nie nadaje się do walk na nieco większą odległość wzwyż
  • Czas przeładowania, jak na pistolet, trwający wieki
  • Długo się go wyjmuje
  • Niskie wynagrodzenie za zabójstwo, równe AWP (100$ w trybie Turniejowym, 50$ w Uproszczonym)

Za kulisami

CZ75-Auto to broń, która od czasu implementacji w grze przeszła najwięcej zmian. W tej sekcji zostały wyszczególnione te najważniejsze.

CZ75-Auto został dodany do gry w aktualizacji z 12 lutego 2014 jako zamiennik dla P250. Jego statystyki były niemalże identyczne z tym ostatnim, z wyjątkiem trybu prowadzonego ognia oraz dużo mniejszej ilości magazynków w zapasie. W przeciwieństwie do innych pistoletów, w animacji przeładowania wykorzystywany jest magazynek osadzony na specjalnej przystawce. Animacja ta była odtwarzana, niezależnie czy magazynek ten został już użyty czy nie - przy kolejnych przeładowaniach broni magazynek po prostu materializował się na przystawce, mimo, że przed przeładowywaniem go tam nie było.

Aktualizacja z 14 maja 2014 poprawiła animację przeładowania - jeżeli magazynek z przystawki został już wykorzystany, każde kolejne przeładowywanie odbywało się tradycyjną metodą, podobną do P250, P2000, Glocka i Five-SeveNa. Animacja została dodatkowo spowolniona, by czas przeładowania pozostał w obu animacjach ten sam. Przedni magazynek wracał na swoje miejsce jeśli gracz posiadał amunicję w zapasie poprzez schowanie i ponowne wyciągnięcie pistoletu. 2 września 2014 wyszła kolejna aktualizacja, wraz z nią wprowadzono kolejne zmiany do CZ75-Auto. Broń tym razem stała się zamiennikiem dla Five-SeveNa i Tec-9. Tym samym jej cena wzrosła z poprzednich 300$ do 500$.

10 grudnia 2014 roku CZ75-Auto przeszła kolejne zmiany. Lekko zmiejszono szybkostrzelność i obrażenia, pojemność magazynka zmalała do 8 naboi, a ilość amunicji w zapasie zmniejszono do 16 (co dawało 2 magazynki w zapasie zamiast wcześniej jednego). Pistolet otrzymał także nową, prawie dwukrotnie dłuższą animację wyciągania broni. Dzień później dodano alternatywną animację wyciągania broni, która była odtwarzana, gdy graczowi skończyła się amunicja w zapasie.

8 stycznia 2015 cofnięto zmiany z 10 grudnia, które dotknęły szybkostrzelność, pojemność magazynka i ilość amunicji w zapasie.

Ogólnie, oprócz zmian czysto technicznych, statystyki CZ75-Auto osłabiano (najbardziej ze wszystkich broni w grze) dla lepszego balansu, gdyż część graczy uważała tą broń za zbyt przesadzoną.

Broń i ekwipunek w grach z serii Counter-Strike


Przypisy