Counter-Strike: Global Offensive

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Linia 72: Linia 72:
 
Grafika:Lake_bedroom_scs.jpg|de_lake
 
Grafika:Lake_bedroom_scs.jpg|de_lake
 
Grafika:2012-03-31 00001.jpg|Death Cam
 
Grafika:2012-03-31 00001.jpg|Death Cam
 +
Grafika:2012-03-31 00005.jpg|Aztec
 +
Grafika:2012-03-31 00003.jpg|Początek rundy na mapie Aztec
 +
Grafika:2012-04-01 00001.jpg|Arsenal Mode na mapie Shots
 +
Grafika:2012-04-01 00005.jpg|Office
 +
Grafika:2012-04-02 00005.jpg|Resp CT na mapie Italy
 +
Grafika:2012-04-02 00007.jpg|Nuke
 +
Grafika:2012-04-02 00019.jpg|[[Demolition Mode]] na mapie St.Marcs
 +
 +
 
</gallery>
 
</gallery>
  

Wersja z 09:29, 2 kwi 2012

Counter-Strike: Global Offensive
Csgo.jpg
Producent Valve Corporation, Hidden Path
Wydawca Valve Software
Dystrybucja Steam, Xbox Live Arcade, PlayStation Network
Data wydania 2012
Nośniki Steam, Xbox Live Arcade, PlayStation Network
Gatunek First person shooter
Tryb gry Multiplayer
Platforma Microsoft Windows, Mac OS X, Xbox 360, PlayStation 3
Silnik Source
Kontrolery klawiatura i mysz, gamepad
Gra po grze
Poprz. gra Counter-Strike: Source

Counter-Strike: Global Offensive - to kontynuacja Counter-Strike: Source tworzona przez Valve Corporation i studio Hidden Path. Data wydania została ustalona na 2012 rok. Rozgrywka będzie polegać, podobnie jak w poprzednich częściach, na walce terrorystów z antyterrorystami.

Spis treści

Historia

Pierwszy trailer i gameplay pojawił się 26 sierpnia 2011 na PAX Prime 2011. Następnego dnia ukazało się 6 screenów.

Nowości

Według twórców gra będzie ulepszoną wersją poprzedniej części. Ulepszone zostaną mapy (m.in. de_dust2), menu kupna broni, grafika, modele broni i postaci. Nowościami będzie match-making oparty na rankingu oraz więcej trybów gry. Większy nacisk będzie kładziony na grę pomiędzy 10 graczami, czyli 5 vs 5. Dodany zostanie tryb ArmedArms polegający na znanej modyfikacji do poprzedniej wersji Counter Strike polegającej na tym iż gracz startuję z początkową bronią a za każde zabicie dostaję inną. W końcu graczowi zostaję tylko nóż. Zmiany nie obejdą oczywiście map takich jak De_Aztec czy Cs_Office. Najmniejsze ak do tej pory zmiany przeżyła mapa De_Nuke oraz De_Inferno. W nowych mapach znalazły się: De_Smartack który jak uważa większość graczy przypomina Sawannę z L4D2 oraz De_Lake.

Video

Beta

Gra jak na razie oznaczona jest jako wersja beta. Testy są zamknięte i dostępne tylko dla graczy posiadających klucz do wersji beta. Klucze rozdawane były na takich imprezach jak PAX czy EurogamerExpo. Są one nadrukowane na plastikowych kartach. Valve zapowiedziało, że wystartują z otwartą dla wszystkich wersją beta. Aktualnie możliwe jest dostanie gry poprzez wzięcie udziału w ankiecie Valve.

Tryby gry

''Mecz turniejowy.''

Klasyczny mecz. Pancerz można kupić, ogień przyjacielski jest włączony a kolizja z członkami drużyny jest włączona. Tryb ten możemy rozegrać na wszystkich mapach, które są aktualnie dołączone do wersji beta. Czyli: Aztec, Dust, Dust II, Inferno, Nuke, Train, Office, Italy.

''Mecz uproszczony.''

Tryb ten ma kilka różnic w stosunku do poprzedniego. W tym meczu automatycznie otrzymujemy pancerz, ogień przyjacielski jest wyłączony, gracz otrzymuje połowę kwoty za zabójstwo, kolizja z członkami drużyny jest wyłączona.

''Demolka.''

Demolka jest to nowy tryb gry, który jest rozgrywany na bardzo małych mapach z bomb sitem na ich środku. Cele trybu są jasne. Terroryści muszą podłożyć bombę na środku mapy, gdy antyterroryści muszą im w tym przeszkodzić. W trakcie rundy za zabicie każdego z przeciwników otrzymujemy nagrodę w postaci broni na następną rundę. Za każdego zabitego przeciwnika, otrzymujemy jedną broń którą możemy wykorzystać w następnej rundzie. Każda zdobyta nagroda zastępuje poprzednią. Tryb rozgrywany jest na mapach "Lake" i "St.Marcs".

''Wyścig zbronień.''

Valve dawno zapowiadało dodanie wsparcia dla znanego wszystkim mod'a o nazwie GunGame. Wyścig zbrojeń jest właśnie tym oto trybem gry. Każdy z graczy po zabiciu przeciwnika otrzymuje nową broń. Runda kończy się gdy gracz z najwyższym poziomem (nóż) zabije innego gracza. Wyścig zbrojeń można rozegrać na dwóch mapach, "Baggage" i "Shoots". Obie mapy są bardzo małe a gra na nich jest bardzo dynamiczna. Gracze otrzymują ochronę na każde 3 sekundy po odrodzeniu.


Rozwój

Global Offensive zaczynał jako port gry Counter-Strike: Source na konsolę Xbox 360. Produkcją zajmował się Hidden Path Entertainment. Podczas developingu Valve zauważyło możliwość przekształcenia portu w pełną grę i rozwoju gameplay'a Counter-Strike'a. Prace nad Global Offensive rozpoczęto w marcu 2010, a ujawniono je ponad rok później - 12 sierpnia 2011 roku.

Galeria

Screenshoty

Linki