Counter-Strike: Global Offensive

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(Tryby gry)
Linia 32: Linia 32:
  
 
==Beta==
 
==Beta==
Gra jak na razie oznaczona jest jako wersja beta. Testy są zamknięte i dostępne tylko dla graczy posiadających klucz do wersji beta. Klucze rozdawane były na takich imprezach jak PAX czy EurogamerExpo. Są one nadrukowane na plastikowych kartach. Valve zapowiedziało, że wystartują z otwartą dla wszystkich wersją beta. Aktualnie możliwe jest dostanie gry poprzez wzięcie udziału w ankiecie Valve.  
+
Gra jak na razie oznaczona jest jako wersja beta. Testy są zamknięte i dostępne tylko dla graczy posiadających klucz do wersji beta. Klucze rozdawane były na takich imprezach jak PAX czy EurogamerExpo. Są one nadrukowane na plastikowych kartach. Valve zapowiedziało, że wystartują z otwartą dla wszystkich wersją beta. Aktualnie możliwe jest dostanie gry poprzez wzięcie udziału w ankiecie Valve.
 +
 
 +
==Tryby gry==
 +
[[Mecz turniejowy]]
 +
 
 +
Klasyczny mecz. Pancerz mozna kupic, ogien przyjacielski jest wlaczony a kolizja z czlonkami druzyny jest wlaczona. Tryb ten mozemy rozegrac na wszystkich mapach, które sa aktualnie dolaczone do wersji beta. Czyli: Aztec, Dust, Dust II, Inferno, Nuke, Train, Office, Italy.
 +
 
 +
[[Mecz uproszczony]]
 +
 
 +
Tryb ten ma kilka róznic w stosunku do poprzedniego. W tym meczu automatycznie otrzymujemy pancerz, ogien przyjacielski jest wylaczony, gracz otrzymuje polowe kwoty za zabójstwo, kolizja z czlonkami druzyny jest wylaczona.
 +
 
 +
[[Demolka]]
 +
 
 +
Demolka jest to nowy tryb gry, który jest rozgrywany na bardzo malych mapach z bomb sitem na ich srodku. Cele trybu sa jasne. Terrorysci musza podlozyc bombe na srodku mapy, gdy antyterrorysci musza im w tym przeszkodzic. W trakcie rundy za zabicie kazdego z przeciwników otrzymujemy nagrode w postaci broni na nastepna runde. Za kazdego zabitego przeciwnika, otrzymujemy jedna bron która mozemy wykorzystac w nastepnej rundzie. Kazda zdobyta nagroda zastepuje poprzednia. Tryb rozgrywany jest na mapach "Lake" i "St.Marcs".
 +
 
 +
[[Wyscig zbrojen]]
 +
 
 +
Valve dawno zapowiadalo dodanie wsparcia dla znanego wszystkim mod'a o nazwie GunGame. Wyscig zbrojen jest wlasnie tym oto trybem gry. Kazdy z graczy po zabiciu przeciwnika otrzymuje nowa bron. Runda konczy sie gdy gracz z najwyzszym poziomem (nóz) zabije innego gracza. Wyscig zbrojen mozna rozegrac na dwóch mapach, "Baggage" i "Shoots". Obie mapy sa bardzo male a gra na nich jest bardzo dynamiczna. Gracze otrzymuja ochrone na kazde 3 sekundy po odrodzeniu.  
  
 
==Rozwój==
 
==Rozwój==

Wersja z 08:53, 4 kwi 2012

Counter-Strike: Global Offensive
Csgo.jpg
Producent Valve Corporation, Hidden Path
Wydawca Valve Software
Dystrybucja Steam, Xbox Live Arcade, PlayStation Network
Data wydania 2012
Nośniki Steam, Xbox Live Arcade, PlayStation Network
Gatunek First person shooter
Tryb gry Multiplayer
Platforma Microsoft Windows, Mac OS X, Xbox 360, PlayStation 3
Silnik Source
Kontrolery klawiatura i mysz, gamepad
Gra po grze
Poprz. gra Counter-Strike: Source

Counter-Strike: Global Offensive - to kontynuacja Counter-Strike: Source tworzona przez Valve Corporation i studio Hidden Path. Data wydania została ustalona na 2012 rok. Rozgrywka będzie polegać, podobnie jak w poprzednich częściach, na walce terrorystów z antyterrorystami.

Spis treści

Historia

Pierwszy trailer i gameplay pojawił się 26 sierpnia 2011 na PAX Prime 2011. Następnego dnia ukazało się 6 screenów.

Nowości

Według twórców gra będzie ulepszoną wersją poprzedniej części. Ulepszone zostaną mapy (m.in. de_dust2), menu kupna broni, grafika, modele broni i postaci. Nowościami będzie match-making oparty na rankingu oraz więcej trybów gry. Większy nacisk będzie kładziony na grę pomiędzy 10 graczami, czyli 5 vs 5. Dodany zostanie tryb ArmedArms polegający na znanej modyfikacji do poprzedniej wersji Counter Strike polegającej na tym iż gracz startuję z początkową bronią a za każde zabicie dostaję inną. W końcu graczowi zostaję tylko nóż. Zmiany nie obejdą oczywiście map takich jak De_Aztec czy Cs_Office. Najmniejsze ak do tej pory zmiany przeżyła mapa De_Nuke oraz De_Inferno. W nowych mapach znalazły się: De_Smartack który jak uważa większość graczy przypomina Sawannę z L4D2 oraz De_Lake.

Video

Beta

Gra jak na razie oznaczona jest jako wersja beta. Testy są zamknięte i dostępne tylko dla graczy posiadających klucz do wersji beta. Klucze rozdawane były na takich imprezach jak PAX czy EurogamerExpo. Są one nadrukowane na plastikowych kartach. Valve zapowiedziało, że wystartują z otwartą dla wszystkich wersją beta. Aktualnie możliwe jest dostanie gry poprzez wzięcie udziału w ankiecie Valve.

Tryby gry

Mecz turniejowy

Klasyczny mecz. Pancerz mozna kupic, ogien przyjacielski jest wlaczony a kolizja z czlonkami druzyny jest wlaczona. Tryb ten mozemy rozegrac na wszystkich mapach, które sa aktualnie dolaczone do wersji beta. Czyli: Aztec, Dust, Dust II, Inferno, Nuke, Train, Office, Italy.

Mecz uproszczony

Tryb ten ma kilka róznic w stosunku do poprzedniego. W tym meczu automatycznie otrzymujemy pancerz, ogien przyjacielski jest wylaczony, gracz otrzymuje polowe kwoty za zabójstwo, kolizja z czlonkami druzyny jest wylaczona.

Demolka

Demolka jest to nowy tryb gry, który jest rozgrywany na bardzo malych mapach z bomb sitem na ich srodku. Cele trybu sa jasne. Terrorysci musza podlozyc bombe na srodku mapy, gdy antyterrorysci musza im w tym przeszkodzic. W trakcie rundy za zabicie kazdego z przeciwników otrzymujemy nagrode w postaci broni na nastepna runde. Za kazdego zabitego przeciwnika, otrzymujemy jedna bron która mozemy wykorzystac w nastepnej rundzie. Kazda zdobyta nagroda zastepuje poprzednia. Tryb rozgrywany jest na mapach "Lake" i "St.Marcs".

Wyscig zbrojen

Valve dawno zapowiadalo dodanie wsparcia dla znanego wszystkim mod'a o nazwie GunGame. Wyscig zbrojen jest wlasnie tym oto trybem gry. Kazdy z graczy po zabiciu przeciwnika otrzymuje nowa bron. Runda konczy sie gdy gracz z najwyzszym poziomem (nóz) zabije innego gracza. Wyscig zbrojen mozna rozegrac na dwóch mapach, "Baggage" i "Shoots". Obie mapy sa bardzo male a gra na nich jest bardzo dynamiczna. Gracze otrzymuja ochrone na kazde 3 sekundy po odrodzeniu.

Rozwój

Global Offensive zaczynał jako port gry Counter-Strike: Source na konsolę Xbox 360. Produkcją zajmował się Hidden Path Entertainment. Podczas developingu Valve zauważyło możliwość przekształcenia portu w pełną grę i rozwoju gameplay'a Counter-Strike'a. Prace nad Global Offensive rozpoczęto w marcu 2010, a ujawniono je ponad rok później - 12 sierpnia 2011 roku.

Galeria

Screenshoty

Linki