Edytujesz „Cytadela”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 26: Linia 26:
 
Cytadela w [[City 17]] jest w dużej części zmechanizowana, wiele jej elementów jest ruchomych, co pozwala na wysyłanie do akcji dużych ilości jednostek powietrznych, jak skanery, czy helikoptery szturmowe.
 
Cytadela w [[City 17]] jest w dużej części zmechanizowana, wiele jej elementów jest ruchomych, co pozwala na wysyłanie do akcji dużych ilości jednostek powietrznych, jak skanery, czy helikoptery szturmowe.
  
Cytadele, a przynajmniej obiekt stojący w [[City 17]], mają dwa stany, które mogą przybrać w zależności od sytuacji. Pierwszy z nich można nazwać stanem uśpienia, w którym wieża przebywa najprawdopodobniej przez większość czasu, gdy [[Kombinat]]owi nic nie zagraża. Cytadela w [[City 17]] przechodzi w ten stan również podczas akcji gry [[Half-Life 2: Episode One]]. Stan uśpiony Cytadeli rozpoznać można patrząc na budynek - z jego prawej strony dostrzec można szereg żebrowatych struktur, które powstają po lekkim wsunięciu płyt pancerza zewnętrznego pod pancerz wewnętrzny. Krótko po "pobycie" Gordona Freemana w biurze Wallace'a Breena (w trakcie nieudanej próby teleportacji z laboratorium doktora Kleinera) Cytadela przechodzi w stan gotowości.
+
Cytadele, a przynajmniej obiekt stojący w [[City 17]], mają dwa stany, które mogą przybrać w zależności od sytuacji. Pierwszy z nich można nazwać stanem uśpienia, w którym wieża przebywa najprawdopodobniej przez większość czasu, gdy [[Kombinat]]owi nic nie zagraża. Cytadela [[City 17]] przechodzi w ten stan również podczas akcji gry [[Half-Life 2: Episode One]]. Stan uśpiony Cytadeli rozpoznać można patrząc na budynek - z jego prawej strony dostrzec można szereg żebrowatych struktur, które powstają po lekkim wsunięciu płyt pancerza zewnętrznego pod pancerz wewnętrzny. Krótko po "pobycie" Gordona Freemana w biurze Wallace'a Breena (w trakcie nieudanej próby teleportacji z laboratorium doktora Kleinera) Cytadela przechodzi w stan gotowości.
  
 
Zmianę stanu Cytadeli zauważyć można w momencie, kiedy [[Barney Calhoun]] przekazuje [[Gordon Freeman|Gordonowi]] [[łom]]. Stwierdza: "Nigdy nie widziałem jej takiej podświetlonej". Wewnętrzne płaty pancerza przesuwają się w głąb i w górę struktury, ukazując cztery zestawy "żeber", czemu towarzyszy głośny alarm, słyszalny w całym mieście. Leżąca po lewej mniejsza (właściwie ledwo widoczna) sekcja płyt pancerza Cytadeli przesuwa się nieco w dół wieży, zaś całość konstrukcji pozostaje w takim stanie przez całą resztę gry.
 
Zmianę stanu Cytadeli zauważyć można w momencie, kiedy [[Barney Calhoun]] przekazuje [[Gordon Freeman|Gordonowi]] [[łom]]. Stwierdza: "Nigdy nie widziałem jej takiej podświetlonej". Wewnętrzne płaty pancerza przesuwają się w głąb i w górę struktury, ukazując cztery zestawy "żeber", czemu towarzyszy głośny alarm, słyszalny w całym mieście. Leżąca po lewej mniejsza (właściwie ledwo widoczna) sekcja płyt pancerza Cytadeli przesuwa się nieco w dół wieży, zaś całość konstrukcji pozostaje w takim stanie przez całą resztę gry.

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)