Desert Eagle (CS)

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(remont, rozbudowa gali już niedługo)
(dodałem jakiś czas temu obiecane galerino)
Linia 19: Linia 19:
 
|masa=1.8 kg
 
|masa=1.8 kg
 
|masapocisk=19,4 grama
 
|masapocisk=19,4 grama
|predwylot=420 m/sek.
+
|predwylot=1380 stóp/sek. (ok. 421 m/s)
 
|energia=1650 dżuli
 
|energia=1650 dżuli
 
|uzycie=<p></p>
 
|uzycie=<p></p>
Linia 96: Linia 96:
 
! Rodzaj statystyki !! Wartość
 
! Rodzaj statystyki !! Wartość
 
|-
 
|-
| Nagroda za zabójstwo || 150$
+
| Nagroda za zabójstwo || 100%
 
|-
 
|-
 
| Obrażenia || 63
 
| Obrażenia || 63
Linia 137: Linia 137:
 
* To także dobra broń do przestrzeliwania cienkich powierzchni np. drzwi czy niektórych ścian. Dzięki silnemu nabojowi Desert Eagle posiada tą cechę, czego może mu pozazdrościć reszta pistoletów. Jeśli przeciwnik się ukrywa za taką powierzchnią, spróbuj strzelić w ścianę na wyczucie.
 
* To także dobra broń do przestrzeliwania cienkich powierzchni np. drzwi czy niektórych ścian. Dzięki silnemu nabojowi Desert Eagle posiada tą cechę, czego może mu pozazdrościć reszta pistoletów. Jeśli przeciwnik się ukrywa za taką powierzchnią, spróbuj strzelić w ścianę na wyczucie.
 
* Dokładnie przymierz i strzelaj tylko na pewniaka, gdyż masz tylko 7 naboi w magazynku. Przeładuj magazynek w każdej wolnej chwili nawet jeżeli wystrzeliłeś tylko jeden pocisk.
 
* Dokładnie przymierz i strzelaj tylko na pewniaka, gdyż masz tylko 7 naboi w magazynku. Przeładuj magazynek w każdej wolnej chwili nawet jeżeli wystrzeliłeś tylko jeden pocisk.
* W CS:GO pistolet jest jeszcze silniejszy, ale ma większy rozrzut, więc jest mniej skuteczny przy dość żwawym strzelaniu, co zmusza strzelca do robienia większych przerw między kolejnymi strzałami - wtedy celność Desert Eagle'a znacznie rośnie, w połączeniu z kucaniem.
+
* W CS:GO pistolet jest jeszcze silniejszy, ale ceną za to jest większy odrzut, przez co broń ta jest mniej skuteczna przy dość żwawym strzelaniu - tak prowadzony ogień trudno nazwać celnym na dystansie większym niż małym. Jeżeli walczysz na większych odległościach, rób duże przerwy między kolejnymi strzałami - wtedy celność Desert Eagle'a znacznie rośnie, zwłaszcza w połączeniu z kucaniem.
 +
** Jeżeli to możliwe, staraj się też jak najwięcej poruszać w celu uniknięcia obrażeń.
  
 
==Antytaktyki==
 
==Antytaktyki==
Linia 195: Linia 196:
  
 
==Ciekawostki==
 
==Ciekawostki==
 +
* Desert Eagle zadebiutował w becie pierwszego ''Counter-Strike'' opatrzonej numerkiem 2.0.
 
* Osiągnięcia w ''[[Counter-Strike: Source]]'' i ''[[Counter-Strike: Global Offensive]]'' nawet nie związane z tą bronią mają w swojej ikonce ją lub jej symbol.
 
* Osiągnięcia w ''[[Counter-Strike: Source]]'' i ''[[Counter-Strike: Global Offensive]]'' nawet nie związane z tą bronią mają w swojej ikonce ją lub jej symbol.
 
** Warto też nadmienić, że ikonka osiągnięcia z CS:GO powiązana z Desert Eagle'm różni się od ikonek powiązanych z resztą broni innym tłem.
 
** Warto też nadmienić, że ikonka osiągnięcia z CS:GO powiązana z Desert Eagle'm różni się od ikonek powiązanych z resztą broni innym tłem.
 
* Podczas przeładowywania do lufy nie dostaje się nabój. Pomimo, iż błąd ten nie występuje w ''[[Counter-Strike: Condition Zero]]'' i ''[[Condition Zero Deleted Scenes|Deleted Scenes]]'', to przywrócono go w ''Counter-Strike: Source''.
 
* Podczas przeładowywania do lufy nie dostaje się nabój. Pomimo, iż błąd ten nie występuje w ''[[Counter-Strike: Condition Zero]]'' i ''[[Condition Zero Deleted Scenes|Deleted Scenes]]'', to przywrócono go w ''Counter-Strike: Source''.
 +
* W ''Counter-Strike'' do wersji 1.5 i ''Counter-Strike: Condition Zero'' (włączając także ''Deleted Scenes'') Desert Eagle posiada kurek w przedniej pozycji i funkcjonuje tak, jakby miał mechanizm spustowy z wyłącznym samonapinaniem (DAO). Natomiast w pozostałych grach funkcjonuje tak jak w rzeczywistości, gdzie posiada mechanizm spustowy typu Single Action.
 
* Sylwetka i wygląd Desert Eagle z gry na grę nie ulegały częstym zmianom.
 
* Sylwetka i wygląd Desert Eagle z gry na grę nie ulegały częstym zmianom.
** Najbardziej zauważalną różnicą są kolorystyki, których Desert Eagle posiada trzy : czarną (występującą w ''Deleted Scenes'') oraz chromowaną srebrną (występującą w pozostałych grach). Trzecia kolorystyka - połyskująca o brązowym odcieniu, występowała w ''Counter-Strike: Global Offensive'', ale po aktualizacji Arms Deal przywrócono chromowaną srebrną, występującą w większości poprzednich gier.
+
** Najbardziej zauważalną różnicą są kolorystyki, których Desert Eagle posiada trzy : czarną (występującą w ''Deleted Scenes'') oraz chromowaną srebrną (występującą w pozostałych grach). Trzecia kolorystyka - połyskująca o brązowym odcieniu, występowała w ''Counter-Strike: Global Offensive'', ale po aktualizacji Arms Deal przywrócono na chromowaną srebrną, występującą w większości poprzednich gier.
 
** Desert Eagle w ''Global Offensive'' otrzymał szyny do montażu akcesoriów, które były nieobecne w poprzednich wersjach. Sam jego [[Magnum (L4D)|model]] jest zapożyczony z ''[[Left 4 Dead 2]]'', usunięto z niego latarkę i zmieniono tekstury oraz co oczywiste animacje.
 
** Desert Eagle w ''Global Offensive'' otrzymał szyny do montażu akcesoriów, które były nieobecne w poprzednich wersjach. Sam jego [[Magnum (L4D)|model]] jest zapożyczony z ''[[Left 4 Dead 2]]'', usunięto z niego latarkę i zmieniono tekstury oraz co oczywiste animacje.
** Różne były także dźwięki tej broni.
+
** Różne były także dźwięki tej broni. Dźwięk strzału najwięcej zmian przechodził w wersjach BETA ''Counter-Strike''.
 +
** Desert Eagle w ''Global Offensive'', w porównaniu do starszych gier ma minimalnie dłuższą lufę.
 
* "Głowa orła" - symbol wygrawerowany na zamku występuje w starszych częściach ''Counter-Strike'' do wersji 1.6.
 
* "Głowa orła" - symbol wygrawerowany na zamku występuje w starszych częściach ''Counter-Strike'' do wersji 1.6.
 
* Desert Eagle w Counter-Strike bazuje na modelu Magnum Research Mk XIX zasilanym nabojem .50 Action Express (AE). Jednak wersja występująca w grze posiada charakterystyczne żłobki na lufie (znane pod angielskim określeniem ''fluted barrel''), które występują tylko w Desert Eagle'ach zasilanych nabojami .357 Magnum i .44 Magnum. Natomiast wersje z ''Deleted Scenes'' i ''Global Offensive'' tych żłobień nie posiadają.
 
* Desert Eagle w Counter-Strike bazuje na modelu Magnum Research Mk XIX zasilanym nabojem .50 Action Express (AE). Jednak wersja występująca w grze posiada charakterystyczne żłobki na lufie (znane pod angielskim określeniem ''fluted barrel''), które występują tylko w Desert Eagle'ach zasilanych nabojami .357 Magnum i .44 Magnum. Natomiast wersje z ''Deleted Scenes'' i ''Global Offensive'' tych żłobień nie posiadają.
Linia 213: Linia 217:
 
* Pomimo tego, że nabój .50 Action Express (którym jest zasilany Desert Eagle) leci z małą prędkością (398 - 470 m/s), to posiada on penetrację na poziomie 2/3. Dla porównania nabój 5.7x28mm (używa go Five-seveN) leci z dużą prędkością (716 - 850 m/s) i posiada penetrację na poziomie 1/3.
 
* Pomimo tego, że nabój .50 Action Express (którym jest zasilany Desert Eagle) leci z małą prędkością (398 - 470 m/s), to posiada on penetrację na poziomie 2/3. Dla porównania nabój 5.7x28mm (używa go Five-seveN) leci z dużą prędkością (716 - 850 m/s) i posiada penetrację na poziomie 1/3.
 
* Desert Eagle w ''Counter-Strike: Global Offensive'' posiada animację tzw. ''dryfire'', czyli animację przedstawiającą wystrzelenie ostatniego pocisku z magazynka, przy czym zamek zatrzymuje się w tylnej pozycji. Pomimo to przy przeładowywaniu broni zamek zawsze zostaje w przedniej pozycji, niezależnie ile naboi zostało wystrzelonych przed przeładowaniem.
 
* Desert Eagle w ''Counter-Strike: Global Offensive'' posiada animację tzw. ''dryfire'', czyli animację przedstawiającą wystrzelenie ostatniego pocisku z magazynka, przy czym zamek zatrzymuje się w tylnej pozycji. Pomimo to przy przeładowywaniu broni zamek zawsze zostaje w przedniej pozycji, niezależnie ile naboi zostało wystrzelonych przed przeładowaniem.
 +
** Przed aktualizacją z 10 sierpnia 2012 Desert Eagle prawdopodobnie nie posiadał animacji ''dryfire'', gdyż zamek nie zatrzymywał się w tylnym położeniu po ostatnim strzale. Można także założyć, że animacja ''dryfire'' była po prostu kopią animacji strzału.
 
** Co ciekawe, kurek jest napięty, jednak kiedy gracz przeładuje broń, kurek będzie w przedniej pozycji do czasu odciągnięcia zamka po wymianie magazynków. Można to zobaczyć w galerii poniżej.
 
** Co ciekawe, kurek jest napięty, jednak kiedy gracz przeładuje broń, kurek będzie w przedniej pozycji do czasu odciągnięcia zamka po wymianie magazynków. Można to zobaczyć w galerii poniżej.
  
 
==Galeria==
 
==Galeria==
 +
===BETA===
 +
<gallery>
 +
Grafika:csbdeagle.png|Desert Eagle trzymany przez gracza
 +
</gallery>
 
===Counter-Strike 1.0===
 
===Counter-Strike 1.0===
 
<gallery>
 
<gallery>
Linia 223: Linia 232:
 
Grafika:W_deagle_beta.png|Model Desert Eagle
 
Grafika:W_deagle_beta.png|Model Desert Eagle
 
Grafika:V_deagle_beta.png|Desert Eagle trzymany przez gracza
 
Grafika:V_deagle_beta.png|Desert Eagle trzymany przez gracza
 +
Grafika:AAzDeaglem.png|Desert Eagle w rękach członka Arctic Avengers (widok trzecioosobowy)
 
</gallery>
 
</gallery>
 
===Counter-Strike 1.6===
 
===Counter-Strike 1.6===
Linia 252: Linia 262:
 
Grafika:W_deagle_source.png|Model Desert Eagle
 
Grafika:W_deagle_source.png|Model Desert Eagle
 
Grafika:Deagle_css.png|Desert Eagle trzymany przez gracza
 
Grafika:Deagle_css.png|Desert Eagle trzymany przez gracza
 +
Grafika:ECzDeaglem.png|Desert Eagle w rękach członka Elite Crew (widok trzecioosobowy)
 
</gallery>
 
</gallery>
 
===Counter-Strike: Global Offensive===
 
===Counter-Strike: Global Offensive===
 
<gallery>
 
<gallery>
Grafika:Global Offensive Deagle.PNG|Desert Eagle trzymany przez gracza
+
Grafika:Deagle_killhud_source.png|Ikonka HUD
Grafika:DEAGLEwrekachPC.PNG|Członek [[Phoenix Connexion]] trzymający Desert Eagle
+
Grafika:deaglegoiconbuy.png|Ikonka z menu zakupów (do aktualizacji Arms Deal)
 +
Grafika:deaglegoiconbuyV2.png|Ikonka z menu zakupów (wersja obecna)
 +
Grafika:W_Deagle_CSGO.png|Model Desert Eagle (do aktualizacji Arms Deal)
 +
Grafika:W_Deagle_CSGOV2.png|Model Desert Eagle (wersja obecna)
 +
Grafika:DEAGLEwrekachPC.PNG|Członek [[Phoenix Connexion]] trzymający Desert Eagle (BETA)
 +
Grafika:DEAGLEwrekachPCV2.png|Członek Phoenix Connexion trzymający Desert Eagle (do aktualizacji Arms Deal)
 +
Grafika:DEAGLEwrekachPCV3.PNG|Członek Phoenix Connexion trzymający Desert Eagle (wersja obecna)
 +
Grafika:St6ladujebeta.png|Przeładowywanie (BETA)
 +
Grafika:PCladuje2.png|Przeładowywanie (wersja obecna)
 +
Grafika:pczdeaglem.png|Desert Eagle w rękach członka Phoenix Connexion (widok trzecioosobowy)
 +
Grafika:ctbijeterro.png|Antyterrorysta strzela do terrorysty z Deagle'a
 +
Grafika:TERRORYSTEMORDUJAV2.png|Terrorysta zabity z Deagle'a (widok trzecioosobowy)
 +
</gallery>
 +
====Skiny====
 +
<gallery>
 +
Grafika:Weapon_deagle.png|Skórka domyślna
 +
Grafika:BlazeFielding.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=Desert+Eagle%3B+Blaze Żar]
 +
Grafika:Goldenkoi.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=Desert+Eagle%3B+Golden+Koi Złoty koi] *
 +
Grafika:Hypnotic.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=Desert+Eagle%3B+Hypnotic Hipnoza] *
 +
Grafika:BrudasDeagle.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=Desert+Eagle%3B+Mudder Błotniarz]
 +
Grafika:CyganskiDeagle.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=Desert+Eagle%3B+Urban+Rubble Miejski Gruz]
 +
Grafika:QbaltDeagle.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=Desert+Eagle%3B+Cobalt+Disruption Kobaltowy zamęt] *
 +
Grafika:Desert_Eagle_Heirloom.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=Desert+Eagle%3B+Heirloom Dziedzic] *
 +
Grafika:Desert-eagle-meteorite-market.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=Desert+Eagle+%7C+Meteorite Meteoryt]
 +
Grafika:Desert-eagle-conspiracy.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=Desert+Eagle+Conspiracy Konspiracja] *
 +
Grafika:Desert-Eagle-handcannon-market.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=Desert+Eagle+Hand+Cannon Działo Ręczne]
 +
Grafika:Desert-Eagle-pilot-market.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=Desert+Eagle+Pilot Pilot]
 +
Grafika:Desert_Eagle_Urban_DDPAT.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=Desert+Eagle+Urban+DDPAT Miejski DDPAT]
 +
Grafika:Desert-Eagle-crimson-web-market.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=Desert+Eagle+Crimson+Web Szkarłatna sieć] *
 
</gallery>
 
</gallery>
 +
''* - dostępny również z licznikiem [[StatTrak™]].''
  
 
==Linki zewnętrzne==
 
==Linki zewnętrzne==

Wersja z 05:23, 1 wrz 2014

Ujednoznacznienie

Ten artykuł dotyczy broni z Counter-Strike. Zobacz też: Desert Eagle - broń z Half-Life: Opposing Force.

Desert Eagle (CS)
Weapon deagle.png
Inna nazwa

  • Night Hawk .50c
  • Deagle
Cena

  • $650 (CS, CS:CZ, CS:S)
  • $800 (CS:GO)
Pochodzenie Izrael
Używane przez

Właściwości
Magazynek 7
Tryby ognia półautomatyczny
Amunicja .50 Action Express
Szybko-
strzelność
ok. 267 strz./min.
Masa broni
załadowanej
1.8 kg
Masa pocisku 19,4 grama
Prędkość wylotowa 1380 stóp/sek. (ok. 421 m/s)
Energia 1650 dżuli
Czas przeładowania 2.2 sekundy

Równie drogi, co potężny Desert Eagle to pistolet-ikona, który ciężko opanować, ale jest zaskakująco celny na dalekim zasięgu.

Opis z ekwipunku

Desert Eagle .50C to prawdziwa ręczna armata. Magazynek jest mały, jednak potężna amunicja zwali z nóg przeciwnika.

Opis z ekranu ładowania

Desert Eagle (znany też pod fikcyjną nazwą Night Hawk .50c lub po prostu Deagle) - pistolet występujący w całej serii Counter-Strike i jedna z najpopularniejszych broni.

Spis treści

Ogólnie

Zaprojektowany przez amerykańską firmę Magnum Research, Inc. i produkowany na licencji w Israel Military Industries, Desert Eagle to mocny samopowtarzalny pistolet, który mogą używać zarówno Terroryści jak i Antyterroryści. Jest zasilany nabojem .50 AE (Action Express), który posiada wysoką siłę zadawanych obrażeń oraz zadowalającą penetrację. Jest to najmocniejszy pistolet i jedna z najpopularniejszych broni w grze.

Właściwości

Wartości obrażeń dla CS i CS:CZ

Część ciała Podstawowy tryb ognia
Bez pancerza Z pancerzem
Głowa 212 156
Klatka piersiowa i ramię 53 49
Brzuch 66 47
Noga 40 40
Czerwony kolor oznacza śmiertelny strzał.

Wartości obrażeń dla CS:S

Część ciała Podstawowy tryb ognia
Bez pancerza Z pancerzem
Głowa 216 162
Klatka piersiowa i ramię 54 40
Brzuch 67 50
Noga 40 40
Czerwony kolor oznacza śmiertelny strzał.

Wartości obrażeń i statystyki dla CS:GO

Część ciała Podstawowy tryb ognia
Bez pancerza Z pancerzem
Głowa 249 232
Klatka piersiowa i ramię 62 58
Brzuch 77 72
Noga 46 46
Czerwony kolor oznacza śmiertelny strzał.
Rodzaj statystyki Wartość
Nagroda za zabójstwo 100%
Obrażenia 63
Kontrola odrzutu 3/26 (12%)
Zasięg efektywny 35 m
Penetracja pancerza 93
Siła penetracji 200

Jest to bardzo lekka broń, gdyż nie zmniejsza szybkości poruszania się gracza, gdy ją nosi (czyli szybkość poruszania się wynosi 250 jedn./sek.). W CS:GO szybkość poruszania się jest niższa niż poprzednio, równa 230 jedn./sek., co w porównaniu do innych pistoletów w grze czyni Desert Eagle'a najcięższym pistoletem. Jest też jedną z wielu broni, która potrafi strzelać pod wodą.

Zalety i wady

Zalety Wady
  • Dobra celność
  • Duża siła
  • Niska cena
  • Krótki czas przeładowania
  • Duża mobilność
  • Duża celność na dużym dystansie (CS:GO)
  • Niska szybkostrzelność
  • Mała pojemność magazynka (7 naboi)
  • Duży rozrzut i odrzut
  • Wysoka cena w CS:GO (o 150$ droższy niż w poprzednich grach)

Taktyki

Ostrzeżenie

Ta sekcja zawiera porady dotyczące taktyki i/lub strategii grania. Jeśli nie chcesz ich poznać, nie czytaj tej sekcji!

  • W rundzie na pistolety nie zawsze opłaca się kupować Desert Eagle'a, szczególnie gdy chce się kupić zestaw do rozbrojenia bomby. Jednak jeśli przeciwnik woli kupować broń niż pancerz, wtedy można rozważyć możliwość zakupu tego pistoletu, zwłaszcza, że dzięki niemu możesz z łatwością rozprawić się z takimi adwersarzami.
  • Dzięki swojej sile, Desert Eagle'a możesz użyć do uzyskania osiągnięcia „Oszczędność amunicji” (ang. Ammo Conservation).
  • Desert Eagle to świetny wybór dla bardzo precyzyjnych graczy, gdyż postrzał w głowę kończy się śmiercią, nawet, jeśli delikwent nosi kask.
  • Jeśli walczysz na długich dystansach, kucaj. Bierz nogi za pas, jeśli przeciwnik posiada snajperkę lub karabin automatyczny.
    • Jeśli to możliwe, walcz ze snajperami na małym dystansie. Duży odrzut tego pistoletu jest dokuczliwy, jeśli walka toczy się na dużych odległościach.
  • Broń jest bardzo skuteczna, więc może być idealnym pistoletem dla graczy używających strzelby lub pistoletów maszynowych.
  • Desert Eagle to także dobra broń podręczna dla snajperów. Używaj snajperki na duży dystans i wyciągaj wspomniany pistolet, jeśli przeciwnik podejdzie za blisko.
  • Desert Eagle świetnie sprawdza się zarówno na dystansach długich, jak i krótkich dzięki swojej sile, więc możesz nim strzelać do wrogów daleko położonych od siebie.
  • To także dobra broń do przestrzeliwania cienkich powierzchni np. drzwi czy niektórych ścian. Dzięki silnemu nabojowi Desert Eagle posiada tą cechę, czego może mu pozazdrościć reszta pistoletów. Jeśli przeciwnik się ukrywa za taką powierzchnią, spróbuj strzelić w ścianę na wyczucie.
  • Dokładnie przymierz i strzelaj tylko na pewniaka, gdyż masz tylko 7 naboi w magazynku. Przeładuj magazynek w każdej wolnej chwili nawet jeżeli wystrzeliłeś tylko jeden pocisk.
  • W CS:GO pistolet jest jeszcze silniejszy, ale ceną za to jest większy odrzut, przez co broń ta jest mniej skuteczna przy dość żwawym strzelaniu - tak prowadzony ogień trudno nazwać celnym na dystansie większym niż małym. Jeżeli walczysz na większych odległościach, rób duże przerwy między kolejnymi strzałami - wtedy celność Desert Eagle'a znacznie rośnie, zwłaszcza w połączeniu z kucaniem.
    • Jeżeli to możliwe, staraj się też jak najwięcej poruszać w celu uniknięcia obrażeń.

Antytaktyki

  • Przeciwnik posiadający ten pistolet ma tylko siedem naboi. Gdy jesteś z nim sam na sam skryj się gdzieś i co chwila szybko się wychylaj a następnie chowaj. Oponent prawdopodobnie będzie do ciebie strzelał. Uderz gdy będzie przeładowywał.
  • Gdy nie masz się gdzie ukryć, staraj się szybko biegać w lewo i prawo starając się również jak najwięcej skakać. Uderz przeciwnika gdy będzie przeładowywał.
  • Przeciwko Deagle'owi najlepszy jest szybki atak. Podczas ataku z bliska okrążaj przeciwnika.
  • Jeśli nieprzyjaciel posiadający Deagle'a jest dość daleko, użyj karabinu.
  • Na małym i średnim dystansie:
    • P250, Five-seveN i Tec-9 mogą z łatwością się rozprawić z użytkownikami dzięki przyzwoitym obrażeniom i szybkostrzelności.
    • Pistolety maszynowe i shotguny są świetne do rozprawiania się z takimi adwersarzami, choć użycie strzelby powtarzalnej lub pistoletu maszynowego zadającego niskie obrażenia np. Bizon może być nieco ryzykowne.
  • Możesz także uderzać w niego z dwoma innymi sojuszniczymi graczami, ale można z tym przesadzić. Desert Eagle ma dużą moc, więc może się zdarzyć że prędzej zginiecie z rąk takiego adwersarza niż dopniecie swego.
  • Jeżeli masz 50 punktów życia lub mniej, unikaj takich adwersarzy. Tacy przeciwnicy mogą cię łatwo zabić jednym strzałem w brzuch lub w pierś. Jeśli już dojdzie do konfrontacji, staraj się jak najwięcej poruszać, spróbuj go zdjąć z dużej odległości lub użyj automatycznej broni. Jeśli przeciwnik wyczerpie swój magazynek, wykorzystaj tą okazję by go zabić.

Osiągnięcia

Counter-Strike: Source

Obrazek Nazwa Opis
Nighthawk50cexpert.jpg Night Hawk .50c Expert Zabij 200 przeciwników za pomocą Night Hawk .50c
Pieceinitiative.jpg Piece Initiative Wygraj 5 rund na pistolety
Piecetreaty.jpg Piece Treaty Wygraj 250 rund na pistolety

Counter-Strike: Global Offensive

Obrazek Nazwa Opis
Desert Eagle Expert csgo.png Ekspert Desert Eagle Zabij 200 przeciwników przy użyciu Desert Eagle
Piece Initiative csgo.png Klamka zapadła Wygraj 5 rund na pistolety w trybie Turniejowym
Give Piece a Chance csgo.png Trening spluwania Wygraj 25 rund na pistolety w trybie Turniejowym
Piece Treaty csgo.png Z gnatem za pan brat Wygraj 250 rund na pistolety w trybie Turniejowym

Ciekawostki

  • Desert Eagle zadebiutował w becie pierwszego Counter-Strike opatrzonej numerkiem 2.0.
  • Osiągnięcia w Counter-Strike: Source i Counter-Strike: Global Offensive nawet nie związane z tą bronią mają w swojej ikonce ją lub jej symbol.
    • Warto też nadmienić, że ikonka osiągnięcia z CS:GO powiązana z Desert Eagle'm różni się od ikonek powiązanych z resztą broni innym tłem.
  • Podczas przeładowywania do lufy nie dostaje się nabój. Pomimo, iż błąd ten nie występuje w Counter-Strike: Condition Zero i Deleted Scenes, to przywrócono go w Counter-Strike: Source.
  • W Counter-Strike do wersji 1.5 i Counter-Strike: Condition Zero (włączając także Deleted Scenes) Desert Eagle posiada kurek w przedniej pozycji i funkcjonuje tak, jakby miał mechanizm spustowy z wyłącznym samonapinaniem (DAO). Natomiast w pozostałych grach funkcjonuje tak jak w rzeczywistości, gdzie posiada mechanizm spustowy typu Single Action.
  • Sylwetka i wygląd Desert Eagle z gry na grę nie ulegały częstym zmianom.
    • Najbardziej zauważalną różnicą są kolorystyki, których Desert Eagle posiada trzy : czarną (występującą w Deleted Scenes) oraz chromowaną srebrną (występującą w pozostałych grach). Trzecia kolorystyka - połyskująca o brązowym odcieniu, występowała w Counter-Strike: Global Offensive, ale po aktualizacji Arms Deal przywrócono na chromowaną srebrną, występującą w większości poprzednich gier.
    • Desert Eagle w Global Offensive otrzymał szyny do montażu akcesoriów, które były nieobecne w poprzednich wersjach. Sam jego model jest zapożyczony z Left 4 Dead 2, usunięto z niego latarkę i zmieniono tekstury oraz co oczywiste animacje.
    • Różne były także dźwięki tej broni. Dźwięk strzału najwięcej zmian przechodził w wersjach BETA Counter-Strike.
    • Desert Eagle w Global Offensive, w porównaniu do starszych gier ma minimalnie dłuższą lufę.
  • "Głowa orła" - symbol wygrawerowany na zamku występuje w starszych częściach Counter-Strike do wersji 1.6.
  • Desert Eagle w Counter-Strike bazuje na modelu Magnum Research Mk XIX zasilanym nabojem .50 Action Express (AE). Jednak wersja występująca w grze posiada charakterystyczne żłobki na lufie (znane pod angielskim określeniem fluted barrel), które występują tylko w Desert Eagle'ach zasilanych nabojami .357 Magnum i .44 Magnum. Natomiast wersje z Deleted Scenes i Global Offensive tych żłobień nie posiadają.
  • W rzeczystości, Desert Eagle jest bardzo niepraktyczny i przez to nie jest bronią używaną przez żadne formacje policyjne lub siły zbrojne pomimo, że pistolet ten wystąpił w wielu filmach akcji i grach komputerowych. Powodem tego jest zawodność, duży odrzut, potężny huk przy strzale, błyszczące i nieoksydowane pokrycie, jasny płomień wylotowy, duże rozmiary i waga, wysoka cena amunicji oraz mała pojemność magazynka.
  • Przed Counter-Strike: Global Offensive Desert Eagle był jedynym pistoletem zdolnym zabić strzałem w głowę oponenta nawet ubranego w kevlarowy kask.
  • Przed updatem z 10 sierpnia 2012 Desert Eagle w CS:GO posiadał te same animacje co Glock-18, P2000, P250 i Five-seveN.
    • Animacje przeładowania po aktualizacji są remake'iem animacji z wersji Alfa gry.
    • Domyślny hotkey dla tej broni to b-1-4 i b-1-5 (w przypadku CS:GO).
  • Desert Eagle jest czasami nazywany Deagle. Nazwa ta jest zbitką obu wyrazów nazwy pistoletu.
    • Tą zbitką wyrazów (deagle) broń jest określana w plikach gry.
  • Pomimo tego, że nabój .50 Action Express (którym jest zasilany Desert Eagle) leci z małą prędkością (398 - 470 m/s), to posiada on penetrację na poziomie 2/3. Dla porównania nabój 5.7x28mm (używa go Five-seveN) leci z dużą prędkością (716 - 850 m/s) i posiada penetrację na poziomie 1/3.
  • Desert Eagle w Counter-Strike: Global Offensive posiada animację tzw. dryfire, czyli animację przedstawiającą wystrzelenie ostatniego pocisku z magazynka, przy czym zamek zatrzymuje się w tylnej pozycji. Pomimo to przy przeładowywaniu broni zamek zawsze zostaje w przedniej pozycji, niezależnie ile naboi zostało wystrzelonych przed przeładowaniem.
    • Przed aktualizacją z 10 sierpnia 2012 Desert Eagle prawdopodobnie nie posiadał animacji dryfire, gdyż zamek nie zatrzymywał się w tylnym położeniu po ostatnim strzale. Można także założyć, że animacja dryfire była po prostu kopią animacji strzału.
    • Co ciekawe, kurek jest napięty, jednak kiedy gracz przeładuje broń, kurek będzie w przedniej pozycji do czasu odciągnięcia zamka po wymianie magazynków. Można to zobaczyć w galerii poniżej.

Galeria

BETA

Counter-Strike 1.0

Counter-Strike 1.6

Counter-Strike: Condition Zero

Condition Zero: Deleted Scenes

Counter-Strike: Source

Counter-Strike: Global Offensive

Skiny

* - dostępny również z licznikiem StatTrak™.

Linki zewnętrzne