Gonarch's Lair

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

m
m (tłumaczenie tytułu rozdziału + źródło oraz drobne redakcyjne)
 
Linia 2: Linia 2:
 
{{Spoiler}}
 
{{Spoiler}}
 
{{Rozdzial infobox
 
{{Rozdzial infobox
|grafika=Gonarch first.jpg
+
|grafika = Gonarch first.jpg
|gra=[[Half-Life]]
+
|gra     = [[Half-Life]]
|nr=16
+
|nr       = 16
|lokacje=[[Xen]]
+
|lokacje = [[Xen]]
|mapy=c4a2, c4a2a, c4a2b}}
+
|mapy     = <tt>c4a2</tt>, <tt>c4a2a</tt>, <tt>c4a2b</tt>}}
'''Gonarch's Lair''' (z ang. ''Legowisko Gonarchy'') - jest to szesnasty rozdział gry [[Half-Life]].
+
'''Gonarch's Lair''' (pol. ''Legowisko Gonarcha''<ref>Plik <tt>hl1_polish.txt</tt> dołączony do ''[[Half-Life: Source]]'' w wydaniu na Steam</ref>) – jest to szesnasty rozdział gry ''[[Half-Life]]''.
  
==Szczegółowe streszczenie==
+
== Szczegółowe streszczenie ==
 
[[Gordon Freeman|Gordon]] zostaje przeteleportowany do legowiska [[Gonarch]]y, która jest matką [[Headcrab]]ów. Doktor jest zmuszony walczyć zarówno z nią jak i wychodzącymi z niej małymi headcrabami. Potem walka przenosi się do innych części legowiska. Jednak w końcu Gordonowi udaje się pokonać wroga i teleportuje się dalej.
 
[[Gordon Freeman|Gordon]] zostaje przeteleportowany do legowiska [[Gonarch]]y, która jest matką [[Headcrab]]ów. Doktor jest zmuszony walczyć zarówno z nią jak i wychodzącymi z niej małymi headcrabami. Potem walka przenosi się do innych części legowiska. Jednak w końcu Gordonowi udaje się pokonać wroga i teleportuje się dalej.
  
==Ciekawostki==
+
== Ciekawostki ==
 
* Po przeteleportowaniu się do obozowiska, w tle słychać utwór ''Dimensionless Deepness''.
 
* Po przeteleportowaniu się do obozowiska, w tle słychać utwór ''Dimensionless Deepness''.
* Prawdopodobnie rozdział ten miał być po rozdziale ''[[Interloper]]'', ponieważ nazwa mapy rozdziału Gonarch's Lair zaczyna się na c4a2, a mapa rozdziału ''Interloper'' zaczyna się na c4a1a.
+
* Prawdopodobnie rozdział ten miał być po rozdziale [[Interloper]], ponieważ nazwa mapy rozdziału Gonarch's Lair zaczyna się na c4a2, a mapa rozdziału „Interloper” zaczyna się na c4a1a.
 
* Istnieje błąd, dzięki któremu można przejść ten rozdział szybciej i bez zabijania Gonarchy. Można po prostu przejść przez sieć w przejściu idąc jak najbliżej ściany i skacząc. Aby się dostać do teleportu należy po prostu zniszczyć fragment podłoża używając [[łom]]u lub materiałów wybuchowych.<ref>[http://www.youtube.com/watch?v=VBSH_n-KnIE Film pokazujący ów błąd]</ref>
 
* Istnieje błąd, dzięki któremu można przejść ten rozdział szybciej i bez zabijania Gonarchy. Można po prostu przejść przez sieć w przejściu idąc jak najbliżej ściany i skacząc. Aby się dostać do teleportu należy po prostu zniszczyć fragment podłoża używając [[łom]]u lub materiałów wybuchowych.<ref>[http://www.youtube.com/watch?v=VBSH_n-KnIE Film pokazujący ów błąd]</ref>
  
==Wideosolucja (4:37-9:44)==
+
== Wideosolucja (4:37-9:44) ==
 
<videoflash>5VfxNh1S0Gs|475|300</videoflash>
 
<videoflash>5VfxNh1S0Gs|475|300</videoflash>
  
 
==Przypisy==
 
==Przypisy==
<references/><noinclude></noinclude>
+
<references/>
  
 
{{Rozdzialy}}
 
{{Rozdzialy}}

Aktualna wersja na dzień 22:12, 10 lip 2019

Ostrzeżenie

Ta strona może zawierać szczegóły fabuły. Jeśli nie chcesz jej znać, nie czytaj tego artykułu!

Gonarch's Lair
Gonarch first.jpg
Gra Half-Life
Numer 16
Lokacje Xen
Mapy c4a2, c4a2a, c4a2b

Gonarch's Lair (pol. Legowisko Gonarcha[1]) – jest to szesnasty rozdział gry Half-Life.

Spis treści

Szczegółowe streszczenie

Gordon zostaje przeteleportowany do legowiska Gonarchy, która jest matką Headcrabów. Doktor jest zmuszony walczyć zarówno z nią jak i wychodzącymi z niej małymi headcrabami. Potem walka przenosi się do innych części legowiska. Jednak w końcu Gordonowi udaje się pokonać wroga i teleportuje się dalej.

Ciekawostki

  • Po przeteleportowaniu się do obozowiska, w tle słychać utwór Dimensionless Deepness.
  • Prawdopodobnie rozdział ten miał być po rozdziale „Interloper”, ponieważ nazwa mapy rozdziału Gonarch's Lair zaczyna się na c4a2, a mapa rozdziału „Interloper” zaczyna się na c4a1a.
  • Istnieje błąd, dzięki któremu można przejść ten rozdział szybciej i bez zabijania Gonarchy. Można po prostu przejść przez sieć w przejściu idąc jak najbliżej ściany i skacząc. Aby się dostać do teleportu należy po prostu zniszczyć fragment podłoża używając łomu lub materiałów wybuchowych.[2]

Wideosolucja (4:37-9:44)

Przypisy

  1. Plik hl1_polish.txt dołączony do Half-Life: Source w wydaniu na Steam
  2. Film pokazujący ów błąd
Lista rozdziałów w grach z serii Half-Life

Half-Life

Hazard Course · Black Mesa Inbound · Anomalous Materials · Unforeseen Consequences · Office Complex · "We've Got Hostiles" · Blast Pit · Power Up · On A Rail · Apprehension · Residue Processing · Questionable Ethics · Surface Tension · "Forget About Freeman!" · Lambda Core · Xen · Gonarch's Lair · Interloper · Nihilanth · Endgame

Half-Life: Opposing Force

Boot Camp · Incoming · Welcome to Black Mesa · "We Are Pulling Out" · Missing in Action · Friendly Fire · We Are Not Alone · Crush Depth · Vicarious Reality · Pit Worm's Nest · Foxtrot Uniform · "The Package" · Worlds Collide · Conclusion

Half-Life: Blue Shift

Hazard Course · Living Quarters Outbound · Insecurity · Duty Calls · Captive Freight · Focal Point · Power Struggle · A Leap of Faith · Deliverance

Half-Life: Decay

Dual Access · Hazardous Course · Surface Call · Resonance · Domestic Violence · Code Green · Crossfire · Intensity · Rift · Xen Attacks

Half-Life 2

Punkt Wejścia · „Pamiętny Dzień” · Droga Przez Kanały · Niebezpieczne Wody · Black Mesa East · „Nie chodzimy już do Ravenholm...” · Autostrada 17 · Ruchome Piaski · Nova Prospekt · Wiązania · Pierwszy Antyobywatel · „Za Freemanem!” · Nasi Dobroczyńcy · Czarna Energia

Half-Life 2: Episode One

Fałszywy Alarm · Bezpośrednia Interwencja · Podziemia · Ucieczka Przez Miasto · Ucieczka z City 17

Half-Life 2: Episode Two

Do White Forest · Ów Żywot Vortalny · Freeman Pontifex · Podróż W Wielkim Stylu · Poza Zasięgiem · Nasz Wspólny Przyjaciel · T Minus Jeden

Portal 2

Komunikat · Zimny start · Powrót · Niespodzianka · Ucieczka · Upadek · Ponowne spotkanie · Swędzenie · Część, w której...