Edytujesz „Half-Life: Decay”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 20: | Linia 20: | ||
|poprz. gra= [[Half-Life: Blue Shift]] | |poprz. gra= [[Half-Life: Blue Shift]] | ||
|nast. gra= [[Half-Life 2]] | |nast. gra= [[Half-Life 2]] | ||
− | }}'''Half-Life: Decay''' - wyprodukowany przez studio [[Gearbox Software]] dodatek do gry [[Half-Life]] przeznaczony | + | }}'''Half-Life: Decay''' - wyprodukowany przez studio [[Gearbox Software]] dodatek do gry [[Half-Life]] przeznaczony wyłączniena platformę [[wpl:PlayStation 2|PlayStation 2]]. Wydany 14 listopada 2001 roku. W przeciwieństwie do reszty gier z serii, został zaprojektowany z myślą o trybie kooperacji dla dwóch graczy. |
Gracze wcielają się w dwie koleżanki po fachu [[Gordon Freeman|Gordona Freemana]]. Są to dr [[Gina Cross]] (była modelem hologramu który prowadził [[Hazard Course]]), oraz dr [[Colette Green]]. | Gracze wcielają się w dwie koleżanki po fachu [[Gordon Freeman|Gordona Freemana]]. Są to dr [[Gina Cross]] (była modelem hologramu który prowadził [[Hazard Course]]), oraz dr [[Colette Green]]. |