Half-Life: Decay

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Zalążek

Ta strona to tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, pomóż w tworzeniu serwisu i rozwiń ten artykuł!

Half-Life: Decay
Half-Life Decay logo.jpg
Producent Gearbox Software
Wydawca Sierra Entertainment
Data wydania 14 listopada 2001
Nośniki CD
Gatunek First person shooter
Tryb gry kooperacyjny multiplayer
Platforma PlayStation 2
Silnik GoldSrc
Kontrolery pad
Kategorie wiekowe ESRB: M
Scenarzysta Matthew Armstrong, Brian Hess, Randy Pitchford
Designer Randy Pitchford
Gra po grze
Poprz. gra Half-Life: Blue Shift
Nast. gra Half-Life 2

Half-Life: Decay - wyprodukowany przez studio Gearbox Software dodatek do gry Half-Life przeznaczony wyłączniena platformę PlayStation 2. Wydany 14 listopada 2001 roku. W przeciwieństwie do reszty gier z serii, został zaprojektowany z myślą o trybie kooperacji dla dwóch graczy.

Gracze wcielają się w dwie koleżanki po fachu Gordona Freemana. Są to dr Gina Cross (była modelem hologramu który prowadził Hazard Course), oraz dr Colette Green.

Half-Life: Decay nigdy nie został wydany na PC, jednak grupa zapaleńców z Ukrainy, stworzyła port na komputery osobiste. Do gry wymagana jest pełna wersja Half-life. Plik instalacyjny zajmuje około 35 MB.

Fabuła

Gra usytuowana jest w tym samym miejscu i czasie co Half-Life, czyli w laboratorium Black Mesa, w momencie powstania kaskady rezonansowej i w trakcie jej następstw. Obserwujemy incydent z innego punktu widzenia. Dr Gina Cross i dr Colette Green biorą udział w tym samym eksperymencie co Gordon Freeman, asystując przy urządzeniach znajdujących się bezpośrednio pod spektrometrem antymasy.

Linki zewnętrzne