Half-Life 2: Lost Coast

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Potrzebna rozbudowa

Ten artykuł wymaga rozbudowy niektórych jego sekcji. Jeśli chcesz pomóc to zrób to!

  • Należny rozwinąć poszczególne podrozdziały, uzupełnić dane i źródła.


Half-Life 2: Lost Coast
LostCoast mainmenu.jpg
Producent Valve Software
Wydawca Valve Software
Dystrybucja Steam
Data wydania 27 października 2005
Nośniki Steam
Gatunek First person shooter
Tryb gry Singleplayer
Platforma Microsoft Windows
Silnik Source
Wymagania zalecane:
  • Pentium 4 2.9 GHz, 1 GB RAM, Karta graficzna DirectX 9, Half-Life 2, połączenie internetowe
Kontrolery klawiatura i mysz, joystick, gamepad
Designer Viktor Antonov,
Kompozytor Kelly Bailey
Gra po grze
Poprz. gra Half-Life 2
Nast. gra Half-Life 2: Episode One


Half-Life 2: Lost Coast to darmowy dodatek do gry Half-Life 2 wydany 27 października 2005. Jest to krótki poziom, zawierający tylko jedną mapę, którego głównym celem jest prezentacja nowego efektu zaimplementowanego do silnika Source - HDRa. Głównym obiektem na mapie jest klasztor Św. Olgi położony na szczycie wysokiego klifu, oraz przylegające do niego budynki. Lokacja ta miała być pierwotnie wykorzystana w Half-Life 2, gdzieś pomiędzy rozdziałami Highway 17, a Sandtraps.

Rozgrywka

Gracz budzi się u podnóża klifu, gdzie spotyka Rybaka. Ten wyjaśnia mu, że Kombinat wykorzystuje klasztor Św. Olgi jaką swoją bazę, w której znajduje się wyrzutnia kapsuł z headcrabami. Żołnierze bombardują za pomocą tego urządzenia pobliskie miasteczko. Celem gracza jest unieszkodliwienie działa.

Komentarze twórców

W Lost Coast, po raz pierwszy został także dodany system, umożliwiający podczas rozgrywki, odsłuch przygotowanych przez twórców komentarzy głosowych, dotyczących gry.

Linki

Sklep Steam