Half-Life 2 Trailer

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(Skrypt)
(redakcyjne, korekta linków)
 
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika)
Linia 1: Linia 1:
 
[[Grafika:Hl2trailer-gman.jpg|thumb|200px|right|Stopklatka (1:12)]]
 
[[Grafika:Hl2trailer-gman.jpg|thumb|200px|right|Stopklatka (1:12)]]
'''Half-Life 2 Trailer''' - pokazany po raz pierwszy na targach E3 w 2004 roku. Jeden z wielu materiałów promujących [[Half-Life 2]], przedstawiony jako ostatni. Udostępniony szerszej publiczności 1 listopada 2004 roku w formacie .wmv oraz Bink Video. Dostępny również na platformie [[Steam]]. Half-Life 2 Trailer składa się wyłącznie z fragmentów gotowej gry, a nie jak to przeważnie bywa ze specjalnie stworzonych pre-renderowanych scen. Jedynie ostatnia sekwencja z twarzą [[G-Man]]a wydaje się lekko zmodyfikowaną wersją jego monologu z początku gry.
+
'''Half-Life 2 Trailer''' pokazany po raz pierwszy na targach E3 w 2004 roku. Jeden z wielu materiałów promujących ''[[Half-Life 2]]'', przedstawiony jako ostatni. Udostępniony szerszej publiczności 1 listopada 2004 roku w formacie .wmv oraz Bink Video. Dostępny również na platformie [[Steam]]. Half-Life 2 Trailer składa się wyłącznie z fragmentów gotowej gry, a nie jak to przeważnie bywa ze specjalnie stworzonych pre-renderowanych scen. Jedynie ostatnia sekwencja z twarzą [[G-Man]]a wydaje się lekko zmodyfikowaną wersją jego monologu z początku gry.
  
 
==Skrypt==
 
==Skrypt==
 
'''Długość: 1:20 (m:s)'''
 
'''Długość: 1:20 (m:s)'''
*zaczyna się od intra Valve (wersja sprzed 2007 roku), słychać muzykę ''Hazardus environment'',
+
* zaczyna się od intra Valve (wersja sprzed 2007 roku), słychać muzykę ''Hazardus environment'',
*Pojawia się napis: Half-Life 2 (w tle fragment utworu ''Highway 17'')
+
* Pojawia się napis: Half-Life 2 (w tle fragment utworu ''Highway 17'')
*Rozpoczyna się prezentacja gry, przemieszane fragmenty z różnych etapów (w tle słychać utwór ''The Innsbruck Experiment'', który trwa aż do końca trailera):
+
* Rozpoczyna się prezentacja gry, przemieszane fragmenty z różnych etapów (w tle słychać utwór ''The Innsbruck Experiment'', który trwa aż do końca trailera):
**Urywki z początku gry - [[Stacja kolejowa City 17|Dworzec kolejowy]]:
+
** Urywki z początku gry [[Stacja kolejowa City 17|Dworzec kolejowy]]:
***skaner podlatuje do gracza i oślepia go, w tle słychać mowę powitalną dr Breena: ''Witaj, witaj w City 17...''
+
*** skaner podlatuje do gracza i oślepia go, w tle słychać mowę powitalną dr Breena: ''Witaj, witaj w City 17...''
***widok na ludzi w poczekalni na dworcu
+
*** widok na ludzi w poczekalni na dworcu
**[[Black Mesa East]] ([[Eli Vance]] wita Gordona - ''[[Gordon Freeman]], niech no ja na ciebie spojrzę...''
+
** [[Black Mesa East]] ([[Eli Vance]] wita Gordona ''[[Gordon Freeman]], niech no ja na ciebie spojrzę...''
**Krótki urywek z początku gry - apartamenty i ulice,  
+
** Krótki urywek z początku gry apartamenty i ulice,  
***scena w której, jeden z mieszkańców wyglądający przez okno, bierze Gordona za policjanta: ''Och, myślałem że jesteś gliną.''
+
*** scena w której, jeden z mieszkańców wyglądający przez okno, bierze Gordona za policjanta: ''Och, myślałem że jesteś gliną.''
**przechodzący ulicą [[Strider]]
+
** przechodzący ulicą [[Strider]]
**[[Civil Protection]] wywarzający drzwi mieszkania
+
** [[Civil Protection]] wywarzający drzwi mieszkania
**znów krótka scena ze stacji kolejowej,
+
** znów krótka scena ze stacji kolejowej,
**[[Stocznie|Port przeładunkowy]] (fragment [[Highway 17]]) - krótka wymiana ognia z [[Overwatch Soldier|żołnierzami]] [[Kombinat]]u i prezentacja możliwości odrzucenia wrogiego granatu (mapa d2_coast_04)
+
** [[Stocznie|Port przeładunkowy]] (fragment rozdziału „[[Autostrada 17 (rozdział)|Autostrada 17]]) krótka wymiana ognia z [[Overwatch Soldier|żołnierzami]] [[Kombinat]]u i prezentacja możliwości odrzucenia wrogiego granatu (mapa <tt>d2_coast_04</tt>)
**[[Ravenholm]] - podpalenie [[zombie]] za pomocą butli z gazem rzuconej [[Gravity Gun|gravity gunem]] (mapa d1_town_01)
+
** [[Ravenholm]] podpalenie [[zombie]] za pomocą butli z gazem rzuconej [[Gravity Gun|gravity gunem]] (mapa <tt>d1_town_01</tt>)
**[[Water hazard]], jazda na [[Poduszkowiec|poduszkowcu]], [[APC]] atakujący gracza z mostu, prezentacja karabinu pulsacyjnego na poduszkowcu.
+
** [[Niebezpieczne Wody]], jazda na [[Poduszkowiec|poduszkowcu]], [[APC]] atakujący gracza z mostu, prezentacja karabinu pulsacyjnego na poduszkowcu.
**krótki urywek z przed [[Overwatch Nexus]], rebeliant schowany za pojemnik na śmiecie mówi, żeby Gordon przeładował broń: ''Przeładuj Freeman!''
+
** krótki urywek z przed [[Overwatch Nexus]], rebeliant schowany za pojemnik na śmiecie mówi, żeby Gordon przeładował broń: ''Przeładuj Freeman!''
**znów dworzec, mowa powitalna dr'a Breena: ''Wybrałeś lub zostałeś wybrany...''
+
** znów dworzec, mowa powitalna dr'a Breena: ''Wybrałeś lub zostałeś wybrany...''
**Ponownie fragment sprzed Overwatch Nexus - walka ze Striderami, przybliżenie widoku na Stridera, który zostaje trafiony rakietami z wyrzutni innych rebeliantów.
+
** Ponownie fragment sprzed Overwatch Nexus walka ze Striderami, przybliżenie widoku na Stridera, który zostaje trafiony rakietami z wyrzutni innych rebeliantów.
**ponownie port przeładunkowy, prezentacja rakiety naprowadzanej ręcznie, Gordon celuje do żołnierza stojącego na Dźwigu przeładunkowym.
+
** ponownie port przeładunkowy, prezentacja rakiety naprowadzanej ręcznie, Gordon celuje do żołnierza stojącego na Dźwigu przeładunkowym.
**Overwatch Nexus - walka ze Striderami, słychać damski głos ostrzegający Gordona: ''Freeman! Uciekaj stąd!''. Zaraz po tym główny bohater ginie od strzału Stridera wiązką energii.
+
** Overwatch Nexus walka ze Striderami, słychać damski głos ostrzegający Gordona: ''Freeman! Uciekaj stąd!''. Zaraz po tym główny bohater ginie od strzału Stridera wiązką energii.
**pojawia się twarz G-mana w czarno-białych barwach na tle pociągu, muzyka przestaje grać, słychać ciągły sygnał oznaczający brak oznak życia.
+
** pojawia się twarz G-mana w czarno-białych barwach na tle pociągu, muzyka przestaje grać, słychać ciągły sygnał [[wpl:Elektrokardiografia|EKG]] oznaczający brak oznak życia.
*Logo i tytuł Half-Life'a 2.
+
* Logo i tytuł Half-Life'a 2.
 
+
==Ciekawostki==
+
*Na końcu filmu, gdy gracz ginie widać unoszące się w powietrzu ludzkie ciało. Jednak w grze coś takiego nie występuje, gracz nigdy nie widzi swojego ciała. Może być to jednak inny rebeliant, który ginie równocześnie z graczem.
+
 
+
{{Media}}
+
[[Kategoria:Trailery]]
+

Aktualna wersja na dzień 22:58, 17 lip 2019

Stopklatka (1:12)

Half-Life 2 Trailer – pokazany po raz pierwszy na targach E3 w 2004 roku. Jeden z wielu materiałów promujących Half-Life 2, przedstawiony jako ostatni. Udostępniony szerszej publiczności 1 listopada 2004 roku w formacie .wmv oraz Bink Video. Dostępny również na platformie Steam. Half-Life 2 Trailer składa się wyłącznie z fragmentów gotowej gry, a nie jak to przeważnie bywa ze specjalnie stworzonych pre-renderowanych scen. Jedynie ostatnia sekwencja z twarzą G-Mana wydaje się lekko zmodyfikowaną wersją jego monologu z początku gry.

[edytuj] Skrypt

Długość: 1:20 (m:s)

  • zaczyna się od intra Valve (wersja sprzed 2007 roku), słychać muzykę Hazardus environment,
  • Pojawia się napis: Half-Life 2 (w tle fragment utworu Highway 17)
  • Rozpoczyna się prezentacja gry, przemieszane fragmenty z różnych etapów (w tle słychać utwór The Innsbruck Experiment, który trwa aż do końca trailera):
    • Urywki z początku gry – Dworzec kolejowy:
      • skaner podlatuje do gracza i oślepia go, w tle słychać mowę powitalną dr Breena: Witaj, witaj w City 17...
      • widok na ludzi w poczekalni na dworcu
    • Black Mesa East (Eli Vance wita Gordona – Gordon Freeman, niech no ja na ciebie spojrzę...
    • Krótki urywek z początku gry – apartamenty i ulice,
      • scena w której, jeden z mieszkańców wyglądający przez okno, bierze Gordona za policjanta: Och, myślałem że jesteś gliną.
    • przechodzący ulicą Strider
    • Civil Protection wywarzający drzwi mieszkania
    • znów krótka scena ze stacji kolejowej,
    • Port przeładunkowy (fragment rozdziału „Autostrada 17”) – krótka wymiana ognia z żołnierzami Kombinatu i prezentacja możliwości odrzucenia wrogiego granatu (mapa d2_coast_04)
    • Ravenholm – podpalenie zombie za pomocą butli z gazem rzuconej gravity gunem (mapa d1_town_01)
    • Niebezpieczne Wody”, jazda na poduszkowcu, APC atakujący gracza z mostu, prezentacja karabinu pulsacyjnego na poduszkowcu.
    • krótki urywek z przed Overwatch Nexus, rebeliant schowany za pojemnik na śmiecie mówi, żeby Gordon przeładował broń: Przeładuj Freeman!
    • znów dworzec, mowa powitalna dr'a Breena: Wybrałeś lub zostałeś wybrany...
    • Ponownie fragment sprzed Overwatch Nexus – walka ze Striderami, przybliżenie widoku na Stridera, który zostaje trafiony rakietami z wyrzutni innych rebeliantów.
    • ponownie port przeładunkowy, prezentacja rakiety naprowadzanej ręcznie, Gordon celuje do żołnierza stojącego na Dźwigu przeładunkowym.
    • Overwatch Nexus – walka ze Striderami, słychać damski głos ostrzegający Gordona: Freeman! Uciekaj stąd!. Zaraz po tym główny bohater ginie od strzału Stridera wiązką energii.
    • pojawia się twarz G-mana w czarno-białych barwach na tle pociągu, muzyka przestaje grać, słychać ciągły sygnał EKG oznaczający brak oznak życia.
  • Logo i tytuł Half-Life'a 2.