Kontrola terytorium

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

m (Naprawilem mapy)
Linia 1: Linia 1:
<ikony>valve|dod</ikony>
 
 
{{Stub|*Dodać screeny z gry i opis huda w tym trybie.}}
 
{{Stub|*Dodać screeny z gry i opis huda w tym trybie.}}
{{TrybyGryDoDS Infobox
+
{{Tryby gry DoD
|grafika= Flagi_dods.JPG
+
| grafika = Kontrola terytorium.jpg
|mapy= <span></span>
+
| mapy   = <span></span>
*[[Anzio]]
+
* [[Anzio]]
*[[Argentan]]
+
* [[Argentan]]
*[[Avalanche]]
+
* [[Avalanche]]
*[[Donner]]
+
* [[Donner]]
*[[Flash]]
+
* [[Flash]]
*[[Kalt]]
+
* [[Kalt]]
 
}}
 
}}
'''Kontrola Terytorium''' - Tryb rozgrywki polegający na przejmowaniu wrogich flag i obronie własnych.  
+
'''Kontrola Terytorium''' – jeden z trybów rozgrywki występujących domyślnie w [[Daf of Defeat]] i [[Day of Defeat: Source]]. Polega na przejmowaniu wrogich flag i obronie własnych.
  
 
== Zasady gry ==
 
== Zasady gry ==
 +
[[Plik:Kontrola terytorium - komunikat - blokada przejęcia.jpg|50px|thumb|left|Komunikat informujący o blokowaniu flagi przez wroga.]]
 
Aby wygrać, drużyna musi przejąć wszystkie flagi na mapie, równocześnie utrudniając drużynie przeciwnej przejmowanie. Jedne flagi można zdobyć przebiegając koło nich, a przy innych trzeba się zatrzymać i poczekać chwilę na przejęcie. Niektóre wymagają przejmowania przez kilka osób naraz.
 
Aby wygrać, drużyna musi przejąć wszystkie flagi na mapie, równocześnie utrudniając drużynie przeciwnej przejmowanie. Jedne flagi można zdobyć przebiegając koło nich, a przy innych trzeba się zatrzymać i poczekać chwilę na przejęcie. Niektóre wymagają przejmowania przez kilka osób naraz.
  
Zdobywanie flagi może zablokować gracz drużyny przeciwnej, wbiegając w obszar przejmowania. Informuje nas o tym taki obrazek.  
+
Zdobywanie flagi może zablokować gracz drużyny przeciwnej, wbiegając w obszar przejmowania. Informuje nas o tym odpowiedni komunikat.
 
+
[[Plik:Cap_blocked.jpg‎|100px|thumb|left|Obrazek informujący o blokowaniu flagi przez wroga.]]
+
  
 
== Punktacja ==
 
== Punktacja ==
*Każdy gracz za przejęcie flagi dostaje 1 punkt, drużyna także 1 punkt.
+
* Każdy gracz za przejęcie flagi dostaje 1 punkt, drużyna także 1 punkt.
*Za przejęcie podwójnej flagi drużyna otrzymuje 2 punkty.
+
* Za przejęcie podwójnej flagi drużyna otrzymuje 2 punkty.
*Za przejęcie wszystkich flag ([[Full-cap]]) drużyna otrzymuje 60 punktów.
+
* Za przejęcie wszystkich flag drużyna otrzymuje 60 punktów.
*Co 25 sec. drużyna ma naliczane dodatkowe punkty za zdobyte flagi, które są liczone, tak jak w przypadku przejmowania, czyli 1pkt. za pojedynczą flagę i 2pkt. za podwójną.
+
* Co 25 sec. drużyna ma naliczane dodatkowe punkty za zdobyte flagi, które są liczone, tak jak w przypadku przejmowania, czyli 1pkt. za pojedynczą flagę i 2pkt. za podwójną.
 +
 
 +
{{Day of Defeat}}
  
{{DayofDefeat}}
 
 
[[Kategoria:Tryby w Day of Defeat]]
 
[[Kategoria:Tryby w Day of Defeat]]

Wersja z 19:03, 30 paź 2015

Zalążek

Ta strona to tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, pomóż w tworzeniu serwisu i rozwiń ten artykuł!

  • Dodać screeny z gry i opis huda w tym trybie.
Kontrola terytorium
Kontrola terytorium.jpg
Mapy tego trybu

Kontrola Terytorium – jeden z trybów rozgrywki występujących domyślnie w Daf of Defeat i Day of Defeat: Source. Polega na przejmowaniu wrogich flag i obronie własnych.

Zasady gry

Błąd przy generowaniu miniatury Niekompletna konfiguracja biblioteki GD – brak funkcji imagecreatefromjpeg
Komunikat informujący o blokowaniu flagi przez wroga.

Aby wygrać, drużyna musi przejąć wszystkie flagi na mapie, równocześnie utrudniając drużynie przeciwnej przejmowanie. Jedne flagi można zdobyć przebiegając koło nich, a przy innych trzeba się zatrzymać i poczekać chwilę na przejęcie. Niektóre wymagają przejmowania przez kilka osób naraz.

Zdobywanie flagi może zablokować gracz drużyny przeciwnej, wbiegając w obszar przejmowania. Informuje nas o tym odpowiedni komunikat.

Punktacja

  • Każdy gracz za przejęcie flagi dostaje 1 punkt, drużyna także 1 punkt.
  • Za przejęcie podwójnej flagi drużyna otrzymuje 2 punkty.
  • Za przejęcie wszystkich flag drużyna otrzymuje 60 punktów.
  • Co 25 sec. drużyna ma naliczane dodatkowe punkty za zdobyte flagi, które są liczone, tak jak w przypadku przejmowania, czyli 1pkt. za pojedynczą flagę i 2pkt. za podwójną.