Miami Heat

Wersja 46.77.184.48 (dyskusja) z dnia 22:23, 15 cze 2012
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Miami Heat
Cz miami large.png
Poprzednia misja Sandstorm
Czas i miejsce Godzina 5:34
Rations Bank,
Miami, Floryda USA
Przynależność gracza US Navy Seals
Frakcja terrorystyczna Midwest Militia
Opis misji Zdesperowani, ciężko uzbrojeni i niedoszli złodzieje zostali przyszpileni w banku w Miami i trzymają pracowników na muszce w przejętym przez nich banku.
Główne zadania Bezpośredni szturm zaalarmuje złodziei i zagrozi pracownikom, więc jedyną opcją jest niewidoczne wkradnięcie się do budynku.

Miami Heat (cz_miami) - szósta i ostatnia dodatkowa misja w Condition Zero Deleted Scenes. Jest to osiemnasta i ostatnia misja w grze. jest to także piąta misja z US Navy Seals i trzecia z Midwest Militia.

Spis treści

[edytuj] Ogólnie

Zamiast zwykłej akcji antyterrorystycznej, gracz towarzyszy SWAT w Miami w wyeliminowaniu grupy złodziei ukrywających się w banku. Podobnie jak w Secret War, akcja pojawi się dopiero później, w tym wypadku, prawie w ogóle, gdy SWAT pozbędzie się wszystkich terrorystów z twoją pomocą lub bez. Większość rzeczy w tej misji polega na obserwowaniu patrolujących strażników używając kamery optycznej i w odpowiednich momentach wyprowadzanie zakładników.

[edytuj] Fabuła

[edytuj] Wstęp

Misja zaczyna się od oficera SWAT-u omawiającego sytuację. Złodzieje zamknęli wszystkie wejścia, a bezpośredni szturm zabije zakładników. Dwóch złodziei przetrzymuje członka SWAT-u przed bankiem i celują w niego. Biedny członek SWATu zostaje zabity, a terrorysta krzyczy: "Mówiłem nie zbliżać się...". SWAT musi szybko zareagować.

[edytuj] Rozpoznanie

W kanałach, gracz musi przejść przez poszczególne obszary. Najpierw, musi wyłączyć przełącznik zasilania, aby uzyskać dostęp do zaworu od pary. Potem, gracz musi dostać się do innego zaworu by podnieść poziom wody w następnym obszarze. Spotyka się on z resztą zespołu i otrzymuje nowe rozkazy, czyli oceny sytuacji w budynku, uratować zakładników i zabrać ich do punktu ewakuacyjnego.

[edytuj] Akcja ratunkowa

Po wykonaniu zadania, gracz, przez radio, otrzymuje kolejne, by być ostrożnym podczas strzelaniny, ponieważ zranienie zakładnika zakończy się niepowodzeniem misji. Po pozbyciu się wszystkich niebezpieczeństw, gracz musi pozbyć się dowódcy złodziei, dzierżącego M60. Gracz zabija go i misja kończy się sukcesem.

[edytuj] Zadania

  1. Udaj się do kanałów.
  2. Przedostań się kanałami do banku.
  3. Uratuj wszystkich zakładników w pomieszczeniach biurowych (odeskortuj ich do pokoju komputerowego).
  4. Uratuj zakładnika w pokoju dyrektora i weź kartę-klucz do krypty.
  5. Uratuj zakładnika przetrzymywanego w krypcie.
  6. Wyeliminuj złodzieja przetrzymywującego zakładnika w krypcie.
  7. Wkradnij się niezauważonym do lobby i użyj radia by przekazać informacje taktyczne.
  8. Zapewnij zakładnikom bezpieczeństwo.
  9. Zabij złodzieja.

[edytuj] Frakcje

[edytuj] Antyterroryści

SWAT z Miami
Frakcje antyterrorystyczne w tej misji to SWAT i US Navy Seals. We wstępie, członek SWAT-u informuje gracza, że terroryści zabezpieczyli wszystkie wejścia i że szturm może zagrozić zakładnikom, więc gracz musi wejść do kanałów i spotkać się z resztą drużyny.

[edytuj] Terroryści

Midwest Militia
Midwest Militia to frakcja terrorystyczna występująca w tej misji. Zdesperowani, grożą zabiciem zakładników, jeśli ich żądania nie zostaną spełnione w ciągu 2 godzin.

[edytuj] Broń i wyposażenie

[edytuj] Startowe

Ikonka Nazwa Ilość
TMP TMP 30 / 120 9mm
USP USP 12 / 100 .45
Nóż Nóż
Kamera optyczna Kamera optyczna
Radio Radio

[edytuj] Używane przez towarzyszy

Odziały SWAT są wyposażone w:

Ikonka Nazwa
MP5 MP5
M1014 M1014

[edytuj] Używane przez wrogów

Terroryści są wyposażeni w:

Ikonka Nazwa
TMP TMP
AK-47 AK-47

Dowódca jest wyposażony w M60.

[edytuj] Ciekawostki

  • W jednym z pomieszczeń biurowych można umieścić kamerę optyczną w butli z wodą.
  • Po uratowaniu wszystkich zakładników otworzą się drzwi w pokoju dyrektora, za którymi jest pudełko z niespodzianką którego można użyć.

[edytuj] Galeria