Minerva: Metastasis

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(Utworzył nową stronę „'''Minerva: Metastasis''' to modyfikacja do Gry Half-Life 2 Episode One tworzona przez Adama Fostera w latach 2005-2007. Jedna z najlepszych dostępnych modyfikacji. =...”)
 
m (Fabuła)
Linia 2: Linia 2:
  
 
==Fabuła==
 
==Fabuła==
Gracz steruje poczynaniami przeprogramowanego żołnierza Kombinatu wysłanego z misją zbadania sekretów wyspy położonej na Bałtyku. Dostaje się tam za pomocą przejętego helikoptera Kombinatu (pilot jest najprawdopodobniej następnym przeprogramowanym szturmowcem). Błąd pilota powoduje wysadzenie bohatera w niewłaściwym miejscu, zaraz koło starej przystani portowej znajdującej się na wyspie. Żołnierze tam stacjonujący rozpoczynają ostrzał dziwnie zachowujących się jednostek, jednak helikopter wycofuje się a gracz zmuszony jest okrążyć wyspę pokonując kolejne przyczółki i zbierając podstawowe uzbrojenie (misja miała mieć przebieg bezkrwawego sabotażu, jednak przekształciła się w serie potyczek). Z bohaterem cały czas ma kontakt osobowość nazywająca siebie Minervą, zaś bohatera jej marną namiastką Prometeusza. Jest to postać pełna złośliwości i cynizmu, traktuje podopiecznego jak doświadczalnego królika, często go obraża i przypomina mu, że jest zdrajcą ludzkości. Zdaje się czerpać chorą satysfakcję czerpaną z trudnego położenia Prometeusza. Kontekst jej dialogów często nawiązuje bezpośrednio do Mitologii.
+
Gracz steruje poczynaniami przeprogramowanego żołnierza Kombinatu wysłanego z misją zbadania sekretów wyspy położonej na Bałtyku. Dostaje się tam za pomocą przejętego helikoptera Kombinatu (pilot jest najprawdopodobniej następnym przeprogramowanym szturmowcem). Błąd pilota powoduje wysadzenie bohatera w niewłaściwym miejscu, zaraz koło starej przystani portowej znajdującej się na wyspie. Żołnierze tam stacjonujący rozpoczynają ostrzał dziwnie zachowujących się jednostek, jednak helikopter wycofuje się a gracz zmuszony jest okrążyć wyspę pokonując kolejne przyczółki i zbierając podstawowe uzbrojenie (misja miała mieć przebieg bezkrwawego sabotażu, jednak przekształciła się w serie potyczek). Z bohaterem cały czas ma kontakt osobowość nazywająca siebie Minervą, zaś bohatera jej marną namiastką Prometeusza. Jest to postać pełna złośliwości i cynizmu, traktuje podopiecznego jak doświadczalnego królika, często go obraża i przypomina mu, że jest zdrajcą ludzkości. Zdaje się czerpać chorą satysfakcję z trudnego położenia Prometeusza. Kontekst jej dialogów często nawiązuje bezpośrednio do Mitologii.
 
Bohater po oczyszczeniu Przystani z wrogów schodzi przez kanał awaryjny do wnętrza kompleksu znajdującego się pod powierzchnią wyspy (Jest to ogromny bunkier z czasów II Wojny Światowej dodatkowo poszerzony przez siły Kombinatu). Odkrywa tam Wylęgarnie Headcrabów, technologię dającą możliwość bombardowanie celów za pomocą impulsów z satelity, aktywną linie pociągów transportowych oraz Portal uruchamiany Czarną Energią. Prometeuszowi udaje się sabotować Urządzenia, jednak Minerva uświadamia go, że użyła satelity do zbombardowania kompleksu razem z graczem. Bohaterowi udaje się przeżyć atak i rozpoczyna ucieczką przez płonące podziemia pełne Zombie oraz zdezorientowane grupy żołnierzy. Minerva pełna uznania postanawia dać szansę Prometeuszowi odwołując na pewien czas następny impuls z satelity.
 
Bohater po oczyszczeniu Przystani z wrogów schodzi przez kanał awaryjny do wnętrza kompleksu znajdującego się pod powierzchnią wyspy (Jest to ogromny bunkier z czasów II Wojny Światowej dodatkowo poszerzony przez siły Kombinatu). Odkrywa tam Wylęgarnie Headcrabów, technologię dającą możliwość bombardowanie celów za pomocą impulsów z satelity, aktywną linie pociągów transportowych oraz Portal uruchamiany Czarną Energią. Prometeuszowi udaje się sabotować Urządzenia, jednak Minerva uświadamia go, że użyła satelity do zbombardowania kompleksu razem z graczem. Bohaterowi udaje się przeżyć atak i rozpoczyna ucieczką przez płonące podziemia pełne Zombie oraz zdezorientowane grupy żołnierzy. Minerva pełna uznania postanawia dać szansę Prometeuszowi odwołując na pewien czas następny impuls z satelity.
 
Po dotarciu na powierzchnie Bohater jest atakowany przez Posiłki Kombinatu (Zostają przetransportowane najpewniej z terenów Szwecji, która jest najbliżej miejsca gry). Gracz po zestrzeleniu Gunshipa pozwala pilotowi przejętego helikoptera na zabranie go z wyspy. Następuje następny atak impulsem, wyspa zostaje najprawdopodobniej rozerwana i zalana przez morze.  Helikopter Kieruje się na tereny dawnej Polski.
 
Po dotarciu na powierzchnie Bohater jest atakowany przez Posiłki Kombinatu (Zostają przetransportowane najpewniej z terenów Szwecji, która jest najbliżej miejsca gry). Gracz po zestrzeleniu Gunshipa pozwala pilotowi przejętego helikoptera na zabranie go z wyspy. Następuje następny atak impulsem, wyspa zostaje najprawdopodobniej rozerwana i zalana przez morze.  Helikopter Kieruje się na tereny dawnej Polski.

Wersja z 18:50, 7 lip 2011

Minerva: Metastasis to modyfikacja do Gry Half-Life 2 Episode One tworzona przez Adama Fostera w latach 2005-2007. Jedna z najlepszych dostępnych modyfikacji.

Fabuła

Gracz steruje poczynaniami przeprogramowanego żołnierza Kombinatu wysłanego z misją zbadania sekretów wyspy położonej na Bałtyku. Dostaje się tam za pomocą przejętego helikoptera Kombinatu (pilot jest najprawdopodobniej następnym przeprogramowanym szturmowcem). Błąd pilota powoduje wysadzenie bohatera w niewłaściwym miejscu, zaraz koło starej przystani portowej znajdującej się na wyspie. Żołnierze tam stacjonujący rozpoczynają ostrzał dziwnie zachowujących się jednostek, jednak helikopter wycofuje się a gracz zmuszony jest okrążyć wyspę pokonując kolejne przyczółki i zbierając podstawowe uzbrojenie (misja miała mieć przebieg bezkrwawego sabotażu, jednak przekształciła się w serie potyczek). Z bohaterem cały czas ma kontakt osobowość nazywająca siebie Minervą, zaś bohatera jej marną namiastką Prometeusza. Jest to postać pełna złośliwości i cynizmu, traktuje podopiecznego jak doświadczalnego królika, często go obraża i przypomina mu, że jest zdrajcą ludzkości. Zdaje się czerpać chorą satysfakcję z trudnego położenia Prometeusza. Kontekst jej dialogów często nawiązuje bezpośrednio do Mitologii. Bohater po oczyszczeniu Przystani z wrogów schodzi przez kanał awaryjny do wnętrza kompleksu znajdującego się pod powierzchnią wyspy (Jest to ogromny bunkier z czasów II Wojny Światowej dodatkowo poszerzony przez siły Kombinatu). Odkrywa tam Wylęgarnie Headcrabów, technologię dającą możliwość bombardowanie celów za pomocą impulsów z satelity, aktywną linie pociągów transportowych oraz Portal uruchamiany Czarną Energią. Prometeuszowi udaje się sabotować Urządzenia, jednak Minerva uświadamia go, że użyła satelity do zbombardowania kompleksu razem z graczem. Bohaterowi udaje się przeżyć atak i rozpoczyna ucieczką przez płonące podziemia pełne Zombie oraz zdezorientowane grupy żołnierzy. Minerva pełna uznania postanawia dać szansę Prometeuszowi odwołując na pewien czas następny impuls z satelity. Po dotarciu na powierzchnie Bohater jest atakowany przez Posiłki Kombinatu (Zostają przetransportowane najpewniej z terenów Szwecji, która jest najbliżej miejsca gry). Gracz po zestrzeleniu Gunshipa pozwala pilotowi przejętego helikoptera na zabranie go z wyspy. Następuje następny atak impulsem, wyspa zostaje najprawdopodobniej rozerwana i zalana przez morze. Helikopter Kieruje się na tereny dawnej Polski.

Wideosolucja

http://www.youtube.com/watch?v=QGrJdTxA2Hc&feature=iv&annotation_id=annotation_228248