Minerva: Metastasis

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(linki wewnętrzne i zewnętrzne, drobne poprawki, infobox, interwiki)
Linia 1: Linia 1:
'''Minerva: Metastasis''' to modyfikacja do Gry Half-Life 2 Episode One tworzona przez Adama Fostera w latach 2005-2007. Jedna z najlepszych dostępnych modyfikacji.
+
{{Mod infobox
 +
|grafika=
 +
|twórcy=[[Adam Foster]]
 +
|data wydania=
 +
Metastasis 1: 2 września 2005<br />
 +
Metastasis 2: 12 marca, 2006<br />
 +
Metastasis 3 i 4: 1 października 2007
 +
|gra podstawowa=[[Half-Life 2: Episode Two]]
 +
|tryb gry=singleplayer
 +
|obecna wersja=
 +
|rozmiar=
 +
|download=[http://www.moddb.com/mods/minerva/downloads POBIERZ]
 +
}}
 +
 
 +
'''Minerva: Metastasis''' to modyfikacja do gry [[Half-Life 2: Episode One]] tworzona przez [[Adam Foster|Adama Fostera]] w latach 2005-2007, uznawana za jedną z najlepszych dostępnych modyfikacji.
  
 
==Fabuła==
 
==Fabuła==
Gracz steruje poczynaniami przeprogramowanego żołnierza Kombinatu wysłanego z misją zbadania sekretów wyspy położonej na Bałtyku. Dostaje się tam za pomocą przejętego helikoptera Kombinatu (pilot jest najprawdopodobniej następnym przeprogramowanym szturmowcem). Błąd pilota powoduje wysadzenie bohatera w niewłaściwym miejscu, zaraz koło starej przystani portowej znajdującej się na wyspie. Żołnierze tam stacjonujący rozpoczynają ostrzał dziwnie zachowujących się jednostek, jednak helikopter wycofuje się a gracz zmuszony jest okrążyć wyspę pokonując kolejne przyczółki i zbierając podstawowe uzbrojenie (misja miała mieć przebieg bezkrwawego sabotażu, jednak przekształciła się w serie potyczek). Z bohaterem cały czas ma kontakt osobowość nazywająca siebie Minervą, zaś bohatera jej marną namiastką Prometeusza. Jest to postać pełna złośliwości i cynizmu, traktuje podopiecznego jak doświadczalnego królika, często go obraża i przypomina mu, że jest zdrajcą ludzkości. Zdaje się czerpać chorą satysfakcję z trudnego położenia Prometeusza. Kontekst jej dialogów często nawiązuje bezpośrednio do Mitologii.
+
Gracz steruje poczynaniami przeprogramowanego żołnierza Kombinatu wysłanego z misją zbadania sekretów wyspy położonej na Bałtyku. Dostaje się tam za pomocą przejętego helikoptera [[Kombinat]]u (pilot jest najprawdopodobniej następnym przeprogramowanym szturmowcem). Błąd pilota powoduje wysadzenie bohatera w niewłaściwym miejscu, zaraz koło starej przystani portowej znajdującej się na wyspie. Żołnierze tam stacjonujący rozpoczynają ostrzał dziwnie zachowujących się jednostek, jednak helikopter wycofuje się a gracz zmuszony jest okrążyć wyspę pokonując kolejne przyczółki i zbierając podstawowe uzbrojenie (misja miała mieć przebieg bezkrwawego sabotażu, jednak przekształciła się w serie potyczek). Z bohaterem cały czas ma kontakt osoba nazywająca siebie [[wpl:Minerwa|Minervą]], zaś bohatera "jej marną namiastką [[wpl:Prometeusz (mitologia)|Prometeusza]]". Jest to postać pełna złośliwości i cynizmu, traktuje podopiecznego jak doświadczalnego królika, często go obraża i przypomina mu, że jest zdrajcą ludzkości. Zdaje się czerpać chorą satysfakcję z trudnego położenia Prometeusza. Kontekst jej dialogów często nawiązuje bezpośrednio do greckiej mitologii.
Bohater po oczyszczeniu Przystani z wrogów schodzi przez kanał awaryjny do wnętrza kompleksu znajdującego się pod powierzchnią wyspy (Jest to ogromny bunkier z czasów II Wojny Światowej dodatkowo poszerzony przez siły Kombinatu). Odkrywa tam Wylęgarnie Headcrabów, technologię dającą możliwość bombardowanie celów za pomocą impulsów z satelity, aktywną linie pociągów transportowych oraz Portal uruchamiany Czarną Energią. Prometeuszowi udaje się sabotować Urządzenia, jednak Minerva uświadamia go, że użyła satelity do zbombardowania kompleksu razem z graczem. Bohaterowi udaje się przeżyć atak i rozpoczyna ucieczką przez płonące podziemia pełne Zombie oraz zdezorientowane grupy żołnierzy. Minerva pełna uznania postanawia dać szansę Prometeuszowi odwołując na pewien czas następny impuls z satelity.
+
 
Po dotarciu na powierzchnie Bohater jest atakowany przez Posiłki Kombinatu (Zostają przetransportowane najpewniej z terenów Szwecji, która jest najbliżej miejsca gry). Gracz po zestrzeleniu Gunshipa pozwala pilotowi przejętego helikoptera na zabranie go z wyspy. Następuje następny atak impulsem, wyspa zostaje najprawdopodobniej rozerwana i zalana przez morze.  Helikopter Kieruje się na tereny dawnej Polski.
+
Bohater po oczyszczeniu Przystani z wrogów schodzi przez kanał awaryjny do wnętrza kompleksu znajdującego się pod powierzchnią wyspy (jest to ogromny bunkier z czasów II wojny światowej dodatkowo poszerzony przez siły Kombinatu). Odkrywa tam wylęgarnie [[headcrab]]ów, technologię dającą możliwość bombardowanie celów za pomocą impulsów z satelity, aktywną linię pociągów transportowych oraz portal uruchamiany Czarną Energią. Prometeuszowi udaje się sabotować urządzenia, jednak Minerva uświadamia go, że użyła satelity do zbombardowania kompleksu razem z graczem. Bohaterowi udaje się przeżyć atak i rozpoczyna ucieczką przez płonące podziemia pełne [[Zombie]] oraz zdezorientowane grupy żołnierzy. Minerva pełna uznania postanawia dać szansę Prometeuszowi odwołując na pewien czas następny impuls z satelity.
 +
 
 +
Po dotarciu na powierzchnie Bohater jest atakowany przez posiłki Kombinatu (zostają przetransportowane najpewniej z terenów Szwecji, która jest najbliżej miejsca gry). Gracz po zestrzeleniu [[gunship]]a pozwala pilotowi przejętego helikoptera na zabranie go z wyspy. Następuje następny atak impulsem, wyspa zostaje najprawdopodobniej rozerwana i zalana przez morze.  Helikopter kieruje się na tereny dawnej Polski.
  
 
==Wideosolucja==
 
==Wideosolucja==
http://www.youtube.com/watch?v=QGrJdTxA2Hc&feature=iv&annotation_id=annotation_228248
+
<videoflash>QGrJdTxA2Hc|640|385</videoflash>
 +
 
 
==Galera==
 
==Galera==
 
<gallery>
 
<gallery>
 
Grafika:MINERVVA2.jpg| Prometeusz w chwili pierwszego ataku satelitarnego.
 
Grafika:MINERVVA2.jpg| Prometeusz w chwili pierwszego ataku satelitarnego.
 
</gallery>
 
</gallery>
 +
 
==Linki==
 
==Linki==
* http://www.moddb.com/mods/minerva
+
* [http://www.moddb.com/mods/minerva MINERVA na ModDB]
* http://www.hylobatidae.org/minerva/
+
* [http://www.hylobatidae.org/minerva/ Oficjalna strona modyfikacji]
* http://developer.valvesoftware.com/wiki/MINERVA
+
* [http://developer.valvesoftware.com/wiki/MINERVA MINERVA w Valve Developer Community]
* http://www.hylobatidae.org/minerva/blogsheep.php
+
* [http://www.hylobatidae.org/minerva/blogsheep.php Blog Adama Fostera]
 +
 
 +
[[Kategoria:Modyfikacje Half-Life'a 2]]
 +
 
 +
[[overwiki:MINERVA]]

Wersja z 15:35, 10 lip 2011

Minerva: Metastasis
Twórcy Adam Foster
Data wydania Metastasis 1: 2 września 2005

Metastasis 2: 12 marca, 2006
Metastasis 3 i 4: 1 października 2007

Gra podstawowa Half-Life 2: Episode Two
Tryb gry singleplayer
Download POBIERZ

Minerva: Metastasis to modyfikacja do gry Half-Life 2: Episode One tworzona przez Adama Fostera w latach 2005-2007, uznawana za jedną z najlepszych dostępnych modyfikacji.

Spis treści

Fabuła

Gracz steruje poczynaniami przeprogramowanego żołnierza Kombinatu wysłanego z misją zbadania sekretów wyspy położonej na Bałtyku. Dostaje się tam za pomocą przejętego helikoptera Kombinatu (pilot jest najprawdopodobniej następnym przeprogramowanym szturmowcem). Błąd pilota powoduje wysadzenie bohatera w niewłaściwym miejscu, zaraz koło starej przystani portowej znajdującej się na wyspie. Żołnierze tam stacjonujący rozpoczynają ostrzał dziwnie zachowujących się jednostek, jednak helikopter wycofuje się a gracz zmuszony jest okrążyć wyspę pokonując kolejne przyczółki i zbierając podstawowe uzbrojenie (misja miała mieć przebieg bezkrwawego sabotażu, jednak przekształciła się w serie potyczek). Z bohaterem cały czas ma kontakt osoba nazywająca siebie Minervą, zaś bohatera "jej marną namiastką Prometeusza". Jest to postać pełna złośliwości i cynizmu, traktuje podopiecznego jak doświadczalnego królika, często go obraża i przypomina mu, że jest zdrajcą ludzkości. Zdaje się czerpać chorą satysfakcję z trudnego położenia Prometeusza. Kontekst jej dialogów często nawiązuje bezpośrednio do greckiej mitologii.

Bohater po oczyszczeniu Przystani z wrogów schodzi przez kanał awaryjny do wnętrza kompleksu znajdującego się pod powierzchnią wyspy (jest to ogromny bunkier z czasów II wojny światowej dodatkowo poszerzony przez siły Kombinatu). Odkrywa tam wylęgarnie headcrabów, technologię dającą możliwość bombardowanie celów za pomocą impulsów z satelity, aktywną linię pociągów transportowych oraz portal uruchamiany Czarną Energią. Prometeuszowi udaje się sabotować urządzenia, jednak Minerva uświadamia go, że użyła satelity do zbombardowania kompleksu razem z graczem. Bohaterowi udaje się przeżyć atak i rozpoczyna ucieczką przez płonące podziemia pełne Zombie oraz zdezorientowane grupy żołnierzy. Minerva pełna uznania postanawia dać szansę Prometeuszowi odwołując na pewien czas następny impuls z satelity.

Po dotarciu na powierzchnie Bohater jest atakowany przez posiłki Kombinatu (zostają przetransportowane najpewniej z terenów Szwecji, która jest najbliżej miejsca gry). Gracz po zestrzeleniu gunshipa pozwala pilotowi przejętego helikoptera na zabranie go z wyspy. Następuje następny atak impulsem, wyspa zostaje najprawdopodobniej rozerwana i zalana przez morze. Helikopter kieruje się na tereny dawnej Polski.

Wideosolucja

Galera

Linki