Overwatch Sniper

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

m (Ciekawostki)
(Karabin snajperski)
Linia 18: Linia 18:
 
==Karabin snajperski==
 
==Karabin snajperski==
 
Karabin snajperski ma własne, ograniczone źródło zasilania, które służy do wytwarzania pocisków pulsacyjnych, podobnych do [[AR2]]. Pociski posiadają dużą prędkość, siłę obalającą, ale niską wartość przebicia. Świadczy o tym fakt, że nie mogą trafić celu, jeśli chroni go chociażby płyta z giętej blachy. Cała broń wydaje się dosyć ciężka i toporna w użyciu, jednak bardzo zaawansowana technicznie, posiada zintegrowane przyrządy celownicze, najprawdopodobniej o dużym przybliżeniu. Można nawet stwierdzić, że jest to działko stacjonarne.
 
Karabin snajperski ma własne, ograniczone źródło zasilania, które służy do wytwarzania pocisków pulsacyjnych, podobnych do [[AR2]]. Pociski posiadają dużą prędkość, siłę obalającą, ale niską wartość przebicia. Świadczy o tym fakt, że nie mogą trafić celu, jeśli chroni go chociażby płyta z giętej blachy. Cała broń wydaje się dosyć ciężka i toporna w użyciu, jednak bardzo zaawansowana technicznie, posiada zintegrowane przyrządy celownicze, najprawdopodobniej o dużym przybliżeniu. Można nawet stwierdzić, że jest to działko stacjonarne.
 +
<gallery>
 +
Grafika:Hl2 2010-05-31 21-58-58-51.jpg|ładowanie karabinu.
 +
Grafika:Hl2 2010-05-31 21-59-25-45.jpg|ładowanie karabinu.
  
 
==Sposoby walki z tym przeciwnikiem==
 
==Sposoby walki z tym przeciwnikiem==

Wersja z 20:53, 31 maj 2010

Overwatch Sniper

CombineSniper 2.jpg
Okres występowania po wojnie siedmiogodzinnej
Przynależność Kombinat
Pochodzenie Kombinat
Rasa człowiek, hybryda
Bronie
Informacje techniczne
Projektant Ted Backman

Overwatch Sniper to jednostka piechoty Kombinatu, wyspecjalizowana w posługiwaniu się stacjonarnym karabinem snajperskim.

Zachowanie, wygląd i sposoby działania

Snajperami zostają żołnierze, którzy zostali przydzieleni do obsługi stacjonarnego karabinu snajperskiego na wyznaczonych pozycjach. Nie różnią się wyglądem od zwykłych szturmowców. Ze względu na brak własnej woli będą utrzymywać jedną pozycję przez cały czas i eliminować dane cele. Pierwszych snajperów można spotkać przy jednym z wyjść z miasteczka Ravenholm(na początku rozdziału Highway 17), gdzie uniemożliwiają rozprzestrzenianie się zombie poza jego teren, oraz jego ponowne zasiedlenie przez Ruch Oporu. Ich pozycje zazwyczaj znajdują się wysoko, w miejscach niedostępnych dla przeciwników, takie jak okna budynków. Ich obecność można poznać po wiązce mocnego, błękitnego lasera, który bada okolice.

Karabin snajperski

Karabin snajperski ma własne, ograniczone źródło zasilania, które służy do wytwarzania pocisków pulsacyjnych, podobnych do AR2. Pociski posiadają dużą prędkość, siłę obalającą, ale niską wartość przebicia. Świadczy o tym fakt, że nie mogą trafić celu, jeśli chroni go chociażby płyta z giętej blachy. Cała broń wydaje się dosyć ciężka i toporna w użyciu, jednak bardzo zaawansowana technicznie, posiada zintegrowane przyrządy celownicze, najprawdopodobniej o dużym przybliżeniu. Można nawet stwierdzić, że jest to działko stacjonarne.