Panele
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Linia 25: | Linia 25: | ||
=== ''Portal 2'' === | === ''Portal 2'' === | ||
+ | Panele odgrywają znacznie większą rolę w sequelu, niż to miało miejsce w pierwszej części gry. Panele są teraz obsługiwane przez ramiona robotów. | ||
+ | |||
+ | Inaczej niż w Portalu, za kulisami komory testowej która zawiera zrobotyzowane ramiona i trzyma tylne klatki ścianach i podłogach obszaru badań, z mechaniki i konstrukcji komór testowych objawionych. Na przykład, kiedy panel porusza przed Chell oczach, paneli lub blokowania jej drogę ruchu do pozycji na siatce aby Przedmiot testu nadal |
Wersja z 18:20, 17 lis 2012
Panele | |
250px | |
Przynależność | Aperture Science |
Typ | mechanizm |
Używane przez | |
Informacje Techniczne | |
Byt | prop_dynamic (model "faith_plate.mdl" lub "faith_plate_128.mdl") |
Panele tworzą ściany i podłogi w komorach testowych, salach obserwacyjnych, i biurach w Enrichment Center. Na ogół są one albo czarne, albo białe na których można tworzyć portale.
Portal
Chociaż pozornie są statyczne, obsługujące tylko granicach komory badawczej, mogą one również dać dynamiczne powierzchnie. Obsługiwane przez ukryte zrobotyzowane ramiona lub tłoki, mogą szybko stworzyć nową komorę testową lub dostosować konfiguracji w zależności od aktywności gracza (na przykład, gracz może zatrzymywać się w miejscu, a panel otworzy się aby umożliwić ucieczke)
Panele były najpierw postrzegany jako główne rekonfigurowane Platformy w komorze testowej 14 , gdzie podłoga wzrasta się tworząc schody dla Chell.
Ostatecznie w komorze testowej 16 , Chell odkrywa kulisy w komorze testowej, gdzie po raz znajduje się kryjówka Doug Rattmann'a w której napisał "The Cake Is A Lie". Pokój ujawnił się z tyłu paneli które były wspierane przez tłoki i że tłoki musiałaby być wdrożone przez GLaDOS.
Wiele obszarów w rozdziale Ucieczka ujawnia wygląd zewnątrz komory testowej , gdzie tylna część paneli są w pozycji, ale często brakuje tłoków do konfiguracji.
Portal 2
Panele odgrywają znacznie większą rolę w sequelu, niż to miało miejsce w pierwszej części gry. Panele są teraz obsługiwane przez ramiona robotów.
Inaczej niż w Portalu, za kulisami komory testowej która zawiera zrobotyzowane ramiona i trzyma tylne klatki ścianach i podłogach obszaru badań, z mechaniki i konstrukcji komór testowych objawionych. Na przykład, kiedy panel porusza przed Chell oczach, paneli lub blokowania jej drogę ruchu do pozycji na siatce aby Przedmiot testu nadal