Panele

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Zalążek

Ta strona to tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, pomóż w tworzeniu serwisu i rozwiń ten artykuł!

Ostrzeżenie

Ta strona może zawierać szczegóły fabuły. Jeśli nie chcesz jej znać, nie czytaj tego artykułu!

Panele
250px
Przynależność Aperture Science
Typ mechanizm
Używane przez
Informacje Techniczne
Byt prop_dynamic (model "faith_plate.mdl" lub "faith_plate_128.mdl")

Panele tworzą ściany i podłogi w komorach testowych, salach obserwacyjnych, i biurach w Enrichment Center. Na ogół są one albo czarne, albo białe na których można tworzyć portale.

Portal

Chociaż pozornie są statyczne, obsługujące tylko granicach komory badawczej, mogą one również dać dynamiczne powierzchnie. Obsługiwane przez ukryte zrobotyzowane ramiona lub tłoki, mogą szybko stworzyć nową komorę testową lub dostosować konfiguracji w zależności od aktywności gracza (na przykład, gracz może zatrzymywać się w miejscu, a panel otworzy się aby umożliwić ucieczke)

Panele były najpierw postrzegany jako główne rekonfigurowane Platformy w komorze testowej 14 , gdzie podłoga wzrasta się tworząc schody dla Chell.

Ostatecznie w komorze testowej 16 , Chell odkrywa kulisy w komorze testowej, gdzie po raz znajduje się kryjówka Doug Rattmann'a w której napisał "The Cake Is A Lie". Pokój ujawnił się z tyłu paneli które były wspierane przez tłoki i że tłoki musiałaby być wdrożone przez GLaDOS.

Wiele obszarów w rozdziale Ucieczka ujawnia wygląd zewnątrz komory testowej , gdzie tylna część paneli są w pozycji, ale często brakuje tłoków do konfiguracji.

Portal 2