Pistolet P220

Wersja TaVoR (dyskusja | edycje) z dnia 16:44, 23 lut 2011
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Pistolet P220
P220world.png
Typ Pistolet
Kategoria {{{kat}}}
Właściwości
Magazynek 15 (30, jeśli nosimy dwie sztuki broni)
Noszona amunicja nieskończona
Obrażenia 36
Szybko-
strzelność
5 (10)/s
Obrażenia na sek. 175 (350)
Zasięg duży
Podobne Magnum, Pistolet M1911

I'll grab that pistol!


Pistolet P220 - podstawowy pistolet występujący w Left 4 Dead 2, odpowiednik pistoletu M1911 z Left 4 Dead. Jest jedną z broni, ktoą można używać po przewrotce pomimo małej szybkostrzelności i gorszej celności niż w pierwowzorze. Pistolet (y) jest jedną z broni, do której można mieć nieskończoną ilość amunicji. Magazynek tej broni zmieści 15 pocisków.

Mimo, że P220 jest bronią awaryjną, to nieźle sobie radzi jako broń drugorzędna np. przy posiadaniu granatnika czy strzelby. Pistolet jest bronią mocniejszą niż M-16 Assault Rifle, ale słabszą niż Strzelba bojowa; posiada także lepszą celność niż większość broni z Poziomu 1. Broń ta zwykle pojawia się w pierwszych poziomach kampanii, jednak na poziomach Advanced i Expert ich się nie spotka.

Jeśli ocalały podniesie broń białą, automatycznie upuści P220'kę (także, jeśli miał dwa pistolety), jednak logika podpowiada, że ocalały musiałby zostawić pistolet przy sobie, gdyż broń biała działa tylko w zwarciu.

Spis treści

Noszenie w dwóch rękach

Gonna go all akimbo and shit!


Jeśli gracz znajdzie drugi pistolet, dostanie półautomatycznego Glock'a i będzie mógł go używać razem z P220'ką. Noszenie dodatkowego pistoletu zwiększa pojemność magazynka z 15 na 30 strzałów oraz szybkostrzelność z 300 do 600 strzałów na minutę. Jedyną poważniejszą wadą jest dłuższy czas przeładowania broni. Co ciekawe, pistole trzymany w lewej ręce (Glock) nie posiada wbudowanej latarki. Pistolet P220 jest jedyną bronią w grze, którą można nosić w dwóch rękach.

Zalety i wady

Zalety

  • Możliwość noszenia w dwóch rękach.
  • Noszenie w dwóch rękach powoduje zwiększenie obrażen na sekundę (jeśli gracz strzela możliwie szybko).
  • Duża szybkosztrzelność
  • Pojemność magazynka i nieskończona amunicja.
  • Krótki czas przeładowania
  • Idealne zastępstwo za broń długą.
  • Może być lepszy od broni białej w początkowych rozdziałach dowolnej kampanii z powodu zasięgu.
  • Nosząc dwie sztuki broni, można szybko pozbyć się Specjalnych Zarażonych.
  • Duże obrażenia na łatwiejszych poziomach trudności (wystarczą jeden lub dwa strzały, by uśmiercić Zwykłego Zarażonego)

Wady

  • Potrzeba czterech naboi, by zgładzić Zwykłego Zarażonego na trudniejszych poziomach trudności.
  • Mała skuteczność na Tank i Witch.
  • Nie może dorównać broni białej w zwarciu.
  • Przeładowuje się wolniej, jeśli będzie pusty lub będzie zawierał tylko jeden nabój w magazynku.

Galeria