Podziemia

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

m
m (Szczegółowe streszczenie)
 
Linia 13: Linia 13:
  
 
==Szczegółowe streszczenie==
 
==Szczegółowe streszczenie==
Po wydostaniu się z [[Razor Train|rozbitego pociągu]], [[Gordon]] i [[Alyx Vance|Alyx]] przebijają się przez skąpane mrokiem tunele i parkingi samochodowe. Gordon odwiedza pewne pomieszczenie, gdzie znajduje skrzynkę z bezpiecznikami i zabiera uzbrojenie, które miał okazję używać dużo, dużo wcześniej - [[Strzelba SPAS 12 (HL2)|strzelbę]] i [[Pistolet 9mm|pistolet]]. Po włączeniu światła wraz z Alyx wędrują dalej, szukając wyjścia na powierzchnię [[City 17|miasta]]. Wchodzą do zniszczonego pociągu, gdzie spotykają nowego przeciwnika - żołnierzy Kombinatu zamienionych w Zombie. Następnie wędrują dalej, aby dotrzeć na podziemny parking opanowany przez [[Antlion]]y. Gordon przy pomocy działka grawitacyjnego zasłania dziury, z których wychodzą te stworzenia wrakami samochodów. Po zasłonięciu dziur wraz z dziewczyną udaje się dalej, by dotrzeć do pomieszczenia z windą. Alyx próbuje ją przywołać, ale zawodzi elektryczność. Gordon idzie przez drogę wskazywaną przez kabel i otwierając drzwi zabezpieczone belą wchodzi do środka, gdzie znajduje skrzynkę z bezpiecznikami. Po przywróceniu prądu winda rusza, a wraz z nią pojawia się sporo przeciwników. Gordonowi i Alyx pod naporem atakujących oponentów udaje się wsiąść do windy i pojechać na górę.
+
Po wydostaniu się z [[Razor Train|rozbitego pociągu]], [[Gordon]] i [[Alyx Vance|Alyx]] przebijają się przez skąpane mrokiem tunele i parkingi samochodowe. Gordon odwiedza pewne pomieszczenie, gdzie znajduje skrzynkę z bezpiecznikami i zabiera uzbrojenie, które miał okazję używać dużo, dużo wcześniej - [[Strzelba (HL2)|strzelbę]] i [[Pistolet 9mm|pistolet]]. Po włączeniu światła wraz z Alyx wędrują dalej, szukając wyjścia na powierzchnię [[City 17|miasta]]. Wchodzą do zniszczonego pociągu, gdzie spotykają nowego przeciwnika - żołnierzy Kombinatu zamienionych w Zombie. Następnie wędrują dalej, aby dotrzeć na podziemny parking opanowany przez [[Antlion]]y. Gordon przy pomocy działka grawitacyjnego zasłania dziury, z których wychodzą te stworzenia wrakami samochodów. Po zasłonięciu dziur wraz z dziewczyną udaje się dalej, by dotrzeć do pomieszczenia z windą. Alyx próbuje ją przywołać, ale zawodzi elektryczność. Gordon idzie przez drogę wskazywaną przez kabel i otwierając drzwi zabezpieczone belą wchodzi do środka, gdzie znajduje skrzynkę z bezpiecznikami. Po przywróceniu prądu winda rusza, a wraz z nią pojawia się sporo przeciwników. Gordonowi i Alyx pod naporem atakujących oponentów udaje się wsiąść do windy i pojechać na górę.
  
 
==Znaczenie==
 
==Znaczenie==

Aktualna wersja na dzień 17:29, 11 gru 2019

Ostrzeżenie

Ta strona może zawierać szczegóły fabuły. Jeśli nie chcesz jej znać, nie czytaj tego artykułu!

Podziemia
Lowlife infobox.jpg
Gra Half-Life 2: Episode One
Numer 3
Lokacje
Mapy ep1_c17_00, ep1_c17_00a

Podziemia (ang. Lowlife) - trzeci rozdział gry Half-Life 2: Episode One.

Spis treści

[edytuj] Szczegółowe streszczenie

Po wydostaniu się z rozbitego pociągu, Gordon i Alyx przebijają się przez skąpane mrokiem tunele i parkingi samochodowe. Gordon odwiedza pewne pomieszczenie, gdzie znajduje skrzynkę z bezpiecznikami i zabiera uzbrojenie, które miał okazję używać dużo, dużo wcześniej - strzelbę i pistolet. Po włączeniu światła wraz z Alyx wędrują dalej, szukając wyjścia na powierzchnię miasta. Wchodzą do zniszczonego pociągu, gdzie spotykają nowego przeciwnika - żołnierzy Kombinatu zamienionych w Zombie. Następnie wędrują dalej, aby dotrzeć na podziemny parking opanowany przez Antliony. Gordon przy pomocy działka grawitacyjnego zasłania dziury, z których wychodzą te stworzenia wrakami samochodów. Po zasłonięciu dziur wraz z dziewczyną udaje się dalej, by dotrzeć do pomieszczenia z windą. Alyx próbuje ją przywołać, ale zawodzi elektryczność. Gordon idzie przez drogę wskazywaną przez kabel i otwierając drzwi zabezpieczone belą wchodzi do środka, gdzie znajduje skrzynkę z bezpiecznikami. Po przywróceniu prądu winda rusza, a wraz z nią pojawia się sporo przeciwników. Gordonowi i Alyx pod naporem atakujących oponentów udaje się wsiąść do windy i pojechać na górę.

[edytuj] Znaczenie

Rozdział ten prezentuje podziemia, głównie tunele samochodowe wijące się pod City 17, które są w większości zasypane lub zalane radioaktywnymi ściekami oraz opanowane przez Headcraby, Zombie i po części Antliony. Po destabilizacji Cytadeli zaczęły się wdzierać pobliskie istoty, ze wspomnianymi wcześniej Antlionami na czele. Rozpoczyna się również główna misja Gordona i Alyx, mająca na celu ucieczkę z zagrożonego terenu. Oprócz tego w tym rozdziale gracze poznają nowego przeciwnika - Zombine oraz jego zachowanie.

[edytuj] Ciekawostki

[edytuj] Galeria

[edytuj] Wideosolucja

Lista rozdziałów w grach z serii Half-Life

Half-Life

Hazard Course · Black Mesa Inbound · Anomalous Materials · Unforeseen Consequences · Office Complex · "We've Got Hostiles" · Blast Pit · Power Up · On A Rail · Apprehension · Residue Processing · Questionable Ethics · Surface Tension · "Forget About Freeman!" · Lambda Core · Xen · Gonarch's Lair · Interloper · Nihilanth · Endgame

Half-Life: Opposing Force

Boot Camp · Incoming · Welcome to Black Mesa · "We Are Pulling Out" · Missing in Action · Friendly Fire · We Are Not Alone · Crush Depth · Vicarious Reality · Pit Worm's Nest · Foxtrot Uniform · "The Package" · Worlds Collide · Conclusion

Half-Life: Blue Shift

Hazard Course · Living Quarters Outbound · Insecurity · Duty Calls · Captive Freight · Focal Point · Power Struggle · A Leap of Faith · Deliverance

Half-Life: Decay

Dual Access · Hazardous Course · Surface Call · Resonance · Domestic Violence · Code Green · Crossfire · Intensity · Rift · Xen Attacks

Half-Life 2

Punkt Wejścia · „Pamiętny Dzień” · Droga Przez Kanały · Niebezpieczne Wody · Black Mesa East · „Nie chodzimy już do Ravenholm...” · Autostrada 17 · Ruchome Piaski · Nova Prospekt · Wiązania · Pierwszy Antyobywatel · „Za Freemanem!” · Nasi Dobroczyńcy · Czarna Energia

Half-Life 2: Episode One

Fałszywy Alarm · Bezpośrednia Interwencja · Podziemia · Ucieczka Przez Miasto · Ucieczka z City 17

Half-Life 2: Episode Two

Do White Forest · Ów Żywot Vortalny · Freeman Pontifex · Podróż W Wielkim Stylu · Poza Zasięgiem · Nasz Wspólny Przyjaciel · T Minus Jeden

Portal 2

Komunikat · Zimny start · Powrót · Niespodzianka · Ucieczka · Upadek · Ponowne spotkanie · Swędzenie · Część, w której...