Portal 2: Lab Rat

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

m
(Anulowanie wersji nr 10644 utworzonej przez Retosik (dyskusja))
Linia 67: Linia 67:
 
*Na stronie 8, w aktach Chell, znajduje się zakodowana wiadomość: "The cake is a lie".
 
*Na stronie 8, w aktach Chell, znajduje się zakodowana wiadomość: "The cake is a lie".
 
*Na stronie 13, w laboratorium Aperture można zobaczyć: [[Gravity Gun]]a, panel ładowarki i panel pierwszej pomocy stosowane powszechnie w kompleksie Black Mesa oraz panel pierwszej pomocy Kombinatu.
 
*Na stronie 13, w laboratorium Aperture można zobaczyć: [[Gravity Gun]]a, panel ładowarki i panel pierwszej pomocy stosowane powszechnie w kompleksie Black Mesa oraz panel pierwszej pomocy Kombinatu.
*[[Imprezowy robot eskortujący]] absolutnie nie wygląda jak [[Wheatley]].
+
*[[Imprezowy robot eskortujący]] wygląda jak [[Wheatley]].
  
 
==Linki==
 
==Linki==

Wersja z 13:40, 10 kwi 2011

Portal 2: Lab Rat
P00.jpg
Gra Portal
Portal 2
Autor Valve Corporation

Portal 2: Lab Rat (ang. Szczur laboratoryjny) to komiks osadzony w uniwersum Half-Life, który jest łącznikiem pomiędzy historią opowiedzianą w obu częściach gry Portal. Wydawany w częściach. Pierwsza część miała swoją premierę 8 kwietnia 2011 w serwisie IGN.com.

Komiks przedstawia wydarzenia, które dzieją się w trakcie i po pierwszej częsci Portal. Narratorem i głównym bohaterem historii jest Ratman. Obserwuje on Chell od momentu jej przebudzenia w komorze testowej nr 00, aż do pokonania GLaDOS.

Na zasadzie retrospekcji przedstawione są wydarzenia, które działy się przed incydentem z GLaDOS.

Ratman został przedstawiony jako człowiek chory psychicznie, który nie potrafi oddzielić świata realnego od fikcji. W podróżach po Aperture Laboratories towarzyszy mu wyimaginowana Kostka Towarzysząca, z którą rozmawia i która pełni rolę jego alter ego.

Spis treści

Fabuła

Część 1

Komiks rozpoczyna się gdy Ratman odkrywa, że Chell wybudziła się i wyszła z komory relaksacyjnej. Według niego oznacza to nadejście wielkiej chwili. Aby się do niej przygotować postanawia zażyć ostatnie pigułki swojego leku, który zostawił na "czarną godzinę". Lek ten zapewne pozwala uwolnić umysł od psychicznych złudzeń, którym cały czas ulega Ratman. Postanawia także uwiecznić wizerunek Chell swoim naściennym malowidłem. Gdy kończy rysunek i przegląda akta Chell, zaskakuje go odgłos wybuchu i wielki wstrząs miotający całym kompleksem Aperture. Okzauje się, że Chell właśnie pokonała GLaDOS. Ratman korzysta z okazji i wydostaje się na wolność. Jednak sumienie nie pozwalają mu zostawić nieprzytomnej Chell na łasce losu. Postanawia wrócić, jednak ubiega go Imprezowy robot eskortujący, mimo to Ratman nie rezygnuje ze swojego postanowienia.

Treść

Część 1 (tłumaczenie)

Zobacz komiks w formie do czytania »


Część 1 (oryginał)

Ciekawostki

  • Na stronie 8, w aktach Chell, znajduje się zakodowana wiadomość: "The cake is a lie".
  • Na stronie 13, w laboratorium Aperture można zobaczyć: Gravity Guna, panel ładowarki i panel pierwszej pomocy stosowane powszechnie w kompleksie Black Mesa oraz panel pierwszej pomocy Kombinatu.
  • Imprezowy robot eskortujący wygląda jak Wheatley.

Linki

Oficjalna strona komiksu