Prodigy

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

m
(Rozbudowa+przebudowa)
Linia 1: Linia 1:
<ikony>cs</ikony>
 
{{Stub}}
 
 
<ikony>cs</ikony>
 
<ikony>cs</ikony>
 
{{MapaCS infobox  
 
{{MapaCS infobox  
|grafika=De_prodigy_css.jpg
+
|grafika=Prodigy - CSS.jpg
 
|typ=[[Podkładanie Bomby]]  
 
|typ=[[Podkładanie Bomby]]  
|autorcs=Hobbit
+
|autorcs=''Alex "Hobbit" Manilov''
|autorcz=Ritual Entertainment
+
|autorcz=<p></p>
|autorcss=Valve Software
+
*[[Ritual Entertainment]]
 +
*[[Turtle Rock Studios]]
 +
|autorcss=[[Valve Software]]
 
|autorcsgo=
 
|autorcsgo=
 
}}
 
}}
  
'''Prodigy''' ('''''de_prodigy''''') to oficjalna mapa typu podłożenie bomby, występująca w [[Counter-Strike]], [[Counter-Strike]], [[Counter-Strike: Condition Zero]], [[Counter-Strike: Source]]. Jest to jedna z mniej popularnych map tego typu.
+
'''Prodigy''' (''de_prodigy'') - oficjalna mapa typu [[Podkładanie Bomby]], występująca w [[Counter-Strike]], [[Counter-Strike: Condition Zero]], [[Counter-Strike: Source]]. Jest to jedna z mniej popularnych map tego typu. Jest to spowodowane dosyć mylącym i niezbyt przejrzystym układem korytarzy.
  
==Opis==
+
==Oficjalny opis==
Mapa opiera się na biurze i obszarze wokół niego. Respawn antyterrorystów znajduje się w punkcie B, gdzie drabina nieopodal umożliwia im szybkie dostanie się do punktu A. Obszary znane jako skrzynie i drzwi antywłamaniowe są najczęściej uczęszczanymi miejscami.
+
'''[[Antyterroryści]]''': Uniemożliw Terrorystom podłożenie bomby w laboratorium lub dyspozytorni rurociągu paliwowego. Członkowie zespołu Antyterrorystycznego muszą rozbroić wszelkie bomby zagrażające tym obiektom.
  
==Cele mapy==
+
'''[[Terroryści]]''': Terrorysta niosący C4 musi zniszczyć jeden z celów
Antyterroryści: Nie pozwól terrorystom podłożyć bombę w pracowni komputerowej albo w sterowni rurociągu paliwowego. Członkowie drużyny muszą rozbroić jakąkolwiek podłożoną bombę.
+
  
Terroryści: Terroryści niosący
+
'''Inne Spostrzeżenia''': Są dwa miejsca w których może zostać podłożona bomba.
[[C4]] muszą zniszczyć cele.
+
  
Dodatkowe informacje: Na tej mapie znajdują się dwa cele.
+
==Rozwój==
 +
===Counter-Strike 1.0===
 +
Mapę stworzył ''Alex "Hobbit" Manilov'' i używała ona oryginalnych tekstur z [[Half-Life]]'a. To jedna z pierwszych map typu podłożenie bomby. Pora dnia na mapie została ustawiona na zmierzch.
  
==Tworzenie==
+
===Counter-Strike 1.6===
===''Counter-Strike 1.0''===
+
Mapa została lekko poprawiona, poprawiono szybkość gracza oraz zmieniono porę dnia na wieczór.
Mapa została stworzona przez Hobbit'a i używała oryginalnych tekstur z [[Half-Life]]'a. To jedna z pierwszych map typu podłożenie bomby. Pora dnia na mapie została ustawiona na zmierzch.
+
  
===''Counter-Strike 1.6''===
+
===Counter-Strike: Condition Zero===
Mapa została lekko poprawiona, zmieniając szybkość gracza oraz zmieniając porę dnia na wieczór.
+
Alex Manilov był częścią grupy tworzącej ''Counter-Strike: Con dition Zero'' i jest wielce prawdopodobne, że to on zapoczątkował wszelkie zmiany jakie zaszły w tej wersji. Układ mapy został bez zmian, ale tekstury zostały znacząco zmienione. Pochodzą one z misji [[Pipe Dream]].
  
===''Counter-Strike: Condition Zero''===
+
===Counter-Strike: Source===
Mapa została zedytowana przez Ritual Entertainment na potrzeby [[Counter-Strike: Condition Zero]]. Struktura mapy została bez zmian, ale tekstury zostały lekko zmienione.
+
Oprócz zmiany pory dnia na słoneczne popołudnie, klif który wcześniej znajdował się na mapie został zamieniony na przestrzeń odgrodzoną płotem uniemożliwiając samobójstwo i wyrzucenie [[C4|bomby]] poza mapę.
 +
 
 +
==Osiągnięcia==
 +
=== Counter-Strike: Source ===
 +
{| class="wikitable"
 +
|-
 +
! Obrazek
 +
! Nazwa obecna
 +
! Opis
 +
|-
 +
| [[Plik:prodigymapveteran.jpg]]
 +
| '''Weteran mapy Prodigy'''
 +
| Wygraj 100 rund na mapie ''de_Prodigy''
 +
|}
  
===''Counter-Strike: Source''===
 
Mapa w wersji [[Counter-Strike: Source]] została bardzo ulepszona. Oprócz zmian graficznych, pora mapy została zmieniona na dzień.
 
 
==Galeria==
 
==Galeria==
 +
===Respawn Terrorystów===
 
<gallery>
 
<gallery>
Grafika:Prodigy_cs.png|Counter-Strike 1.0
+
Plik:Prodigy - CS - spawn T.jpg|Counter-Strike
Grafika:De_prodigy.jpg|Counter-Strike 1.6
+
Plik:Prodigy - CZ - spawn T.jpg|Counter-Strike: Condition Zero
Grafika:De_prodigy_cz.jpg|[[Counter-Strike: Condition Zero]]
+
Plik:Prodigy - CSS - spawn T.jpg|Counter-Strike: Source
Grafika:De_prodigy_css.jpg|[[Counter-Strike: Source]]
+
 
</gallery>
 
</gallery>
{{CS}}
+
 
 +
===Respawn Antyterrorystów===
 +
<gallery>
 +
Plik:Prodigy - CS - spawn CT.jpg|Counter-Strike
 +
Plik:Prodigy - CZ - spawn CT.jpg|Counter-Strike: Condition Zero
 +
Plik:Prodigy - CSS - spawn CT.jpg|Counter-Strike: Source
 +
</gallery>
 +
 
 +
===Bombsite A===
 +
<gallery>
 +
Plik:Prodigy - CS - A.jpg|Counter-Strike
 +
Plik:Prodigy - CZ - A.jpg|Counter-Strike: Condition Zero
 +
Plik:Prodigy - CSS - A.jpg|Counter-Strike: Source
 +
</gallery>
 +
 
 +
===Bombsite B===
 +
<gallery>
 +
Plik:Prodigy - CS - B.jpg|Counter-Strike
 +
Plik:Prodigy - CZ - B.jpg|Counter-Strike: Condition Zero
 +
Plik:Prodigy - CSS - B.jpg|Counter-Strike: Source
 +
</gallery>
 +
 
 +
{{CS mapy}}
  
 
[[Kategoria:Mapy w Counter-Strike]]
 
[[Kategoria:Mapy w Counter-Strike]]

Wersja z 15:58, 30 sty 2016

Prodigy
Prodigy - CSS.jpg
Typ Podkładanie Bomby
Autor (CS) Alex "Hobbit" Manilov
Autor (CZ)

Autor (CSS) Valve Software

Prodigy (de_prodigy) - oficjalna mapa typu Podkładanie Bomby, występująca w Counter-Strike, Counter-Strike: Condition Zero, Counter-Strike: Source. Jest to jedna z mniej popularnych map tego typu. Jest to spowodowane dosyć mylącym i niezbyt przejrzystym układem korytarzy.

Spis treści

Oficjalny opis

Antyterroryści: Uniemożliw Terrorystom podłożenie bomby w laboratorium lub dyspozytorni rurociągu paliwowego. Członkowie zespołu Antyterrorystycznego muszą rozbroić wszelkie bomby zagrażające tym obiektom.

Terroryści: Terrorysta niosący C4 musi zniszczyć jeden z celów

Inne Spostrzeżenia: Są dwa miejsca w których może zostać podłożona bomba.

Rozwój

Counter-Strike 1.0

Mapę stworzył Alex "Hobbit" Manilov i używała ona oryginalnych tekstur z Half-Life'a. To jedna z pierwszych map typu podłożenie bomby. Pora dnia na mapie została ustawiona na zmierzch.

Counter-Strike 1.6

Mapa została lekko poprawiona, poprawiono szybkość gracza oraz zmieniono porę dnia na wieczór.

Counter-Strike: Condition Zero

Alex Manilov był częścią grupy tworzącej Counter-Strike: Con dition Zero i jest wielce prawdopodobne, że to on zapoczątkował wszelkie zmiany jakie zaszły w tej wersji. Układ mapy został bez zmian, ale tekstury zostały znacząco zmienione. Pochodzą one z misji Pipe Dream.

Counter-Strike: Source

Oprócz zmiany pory dnia na słoneczne popołudnie, klif który wcześniej znajdował się na mapie został zamieniony na przestrzeń odgrodzoną płotem uniemożliwiając samobójstwo i wyrzucenie bomby poza mapę.

Osiągnięcia

Counter-Strike: Source

Obrazek Nazwa obecna Opis
Prodigymapveteran.jpg Weteran mapy Prodigy Wygraj 100 rund na mapie de_Prodigy

Galeria

Respawn Terrorystów

Respawn Antyterrorystów

Bombsite A

Bombsite B

Mapy występujące w serii Counter-Strike