Rise Hard

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Rise Hard
Cz highrise large.png
Poprzednia misja Secret War
Czas i miejsce Godzina 19:40,
siedziba firmy GenaServ,
Belfast, Irlandia Północna
Przynależność gracza Brytyjski SAS
Frakcja terrorystyczna Midwest Militia
Opis misji Grupa politycznych radykałów przejęła wysoki budynek. Oprócz przetrzymywania wielu zakładników planują zdetonować ładunek nuklearny w czasie dwóch godzin.
Główne zadania Wejdż niezauważony do budynku
Wykonaj dodatkowe zadania po ocenie sytuacji.
Rise Hard (cz_highrise) - ostatnia misja w grze Condition Zero Deleted Scenes.

Spis treści

[edytuj] Opis

Grupa politycznych radykałów przejęła wysoki budynek. Oprócz przetrzymywania wielu zakładników planują zdetonować ładunek nuklearny w czasie dwóch godzin. Gracz musi wejść do budynku nie będąc zauważonym przez terrorystów. Ci są uzbrojeni po zęby i posiadają ładunek nuklearny, który planują zdetonować, niezależnie od swoich żądań, w czasie dwóch godzin. Ponieważ SAS nie będzie czekać dwie godziny na śmierć ludzi, gracz zostaje wysłany pod ostrzałem do zlikwidowania zagrożenia.

[edytuj] Fabuła

[edytuj] Zasadzka

Grupa członków SAS (włączając gracza) zostaje wysłana helikopterem do wieżowca. Według odprawy przed misją, gracz przy wsparciu swoich towarzyszy musi przekraść się do budynku. Będąc w jego środku zostaje dostrzeżony przez terrorystów. Po przeczesaniu paru obszarów wieżowca, gracz znajduje bomby sterowane radiowo.

[edytuj] Sabotaż

Po zgłoszeniu się drogą radiową, gracz dostaje zadanie wysadzenia systemów ochrony budynku i stacjonarnych działek. Po ich zniszczeniu, członkowie SAS rozpoczynają szturm na budynek z samego parteru. Większość walk odbywa się w małych, ciasnych przestrzeniach, na które idealna jest strzelba.

[edytuj] "Podnoś ten nóż, głupcze!"

Kiedy gracz dojdzie na sam szczyt drapacza chmur, zostanie schwytany. Następnie wybudzi się całkowicie bezbronny. Przywódca terrorystów drwi sobie z gracza i wyzywa go na pojedynek na noże. Kiedy zostaje wystarczająco zraniony ucieka, a gracz szybko zabija terrorystę, który otworzył drzwi i zabiera M60 leżące w pobliżu.

[edytuj] "Nie możesz wygrać!"

Gracz musi rozbroić C4 i bombę nuklearną, następnie znaleźć dwie bomby RC do zniszczenia platformy, na której znajduje się przywódca, aby ten nie zdetonował zdalnie ładunku jądrowego. Po jej wysadzeniu można podziwiać jego zwisanie oraz upadek z wysokości kończący się śmiercią.

[edytuj] Zadania

  1. Znajdź drogę do wieżowca naprzeciw tego budynku.
  2. Zlokalizuj bomby sterowane radiowo.
  3. Idź na trzecie piętro i wyłącz ochronę budynku.
  4. Zniszcz działka stacjonarne przy pomocy bomb RC.
  5. Idź do windy.
  6. Opuść windę i kieruj się na dach.
  7. Unikaj ostrzału z helikoptera.
  8. Idź na szczyt budynku i odzyskaj ładunek.
  9. Walcz z przywódcą terrorystów.
  10. Rozbroj bomby na sprzęcie komunikacyjnym.
  11. Rozbroj ładunek nuklearny.
  12. Zlikwiduj przywódcę terrorystów, zanim zdalnie zdetonuje ładunek.


[edytuj] Frakcje

[edytuj] Antyterroryści

Brytyjski SAS zostaje wysłany, aby zapobiec wysadzeniu wieżowca przez terrorystów. Noszą standardowe mundury i kominiarkę. Członkowie będący w grupie razem z graczem używają Scouta i M60.

[edytuj] Terroryści

Belfascy terroryści przejęli wysoki budynek i planują wysadzenie go w czasie dwóch godzin. Terroryści muszą nie dopuścić, aby SAS rozbroiło bombę. W tej misji terroryści wyglądają podobnie do członków Midwest Militia.

[edytuj] Broń i wyposażenie

[edytuj] Startowe

[edytuj] Broń

Ikonka Nazwa Amunicja
M4A1 Colt M4A1 Carbine 30 / 60 5.56
Desert Eagle Desert Eagle 7 / 28 .50

[edytuj] Wyposażenie

Ikonka Nazwa Ilość
Nóż Nóż nie dotyczy
Granat HE Granat HE 1
Radio Radio 1
Kamizelka kevlarowa Kamizelka kevlarowa 1

[edytuj] Odkryte

Większość broni jest ukrytych i ciężko je znaleźć. Są to:

Ikonka Nazwa Amun./Ilość
Benelli XM1014 Benelli XM1014 7 / 8 Kaliber 12
P90 P90 50 /50 5.7
Scout Steyr Scout 10 / 0 7.62
AWP Arctic Warfare Super Magnum 10 / 10 .338
Granat dymny Granat dymny 4
Granat błyskowy Granat błyskowy 3
Granat HE Granat HE 3
W rcbomb.png Bomba zdalna 5
Kamizelka kevlarowa Kamizelka kevlarowa 7

[edytuj] Apteczki

Ikonka Nazwa Ilość
W medical kit.jpg Apteczka 15
Wall medkit full.jpg Apteczka naścienna 13

[edytuj] Po schwytaniu

Po schwytaniu gracz może używać następującej broni/wyposażenia:

Ikonka Broń Amun./Ilość
Nóż Nóż nie dotyczy
M60 M60 100 / 100 7.62
Desert Eagle Desert Eagle 7 / 7 .50
W rcbomb.png Bomba zdalna 5

[edytuj] Używane przez SI

Broń używana przez wroga jest zależna od modelu:

Model Broń
Przywódca
Militia head01.png
Militia head02.png
Militia head03.png
Militia head04.png
Militia head05.png

[edytuj] Strefy

Ikonka Nazwa Ilość
Strefa radia Strefa radia 1
Strefa detonacji Strefa detonacji 4
Strefa rozbrajania Strefa rozbrajania 3

[edytuj] Uwagi co do misji

  • Możesz zestrzelić Mi-24 Hind, kiedy jesteś w budynku. Do tego celu najlepiej się nadają karabiny snajperskie. Jeśli go zniszczysz, usłyszysz pewne transmisje radiowe. Możliwe, że helikopter wzywa pomoc.
  • Postępuj rozważnie w końcówce misji, gdyż możesz się wyleczyć tylko jeden raz.
  • Masz około pięć sekund, aby zapobiec eksplozji ładunku

[edytuj] Ciekawostki

  • W plikach gry nazwa tej misji to cz_highrise lub cz_hr.
  • Na potrzeby tej misji stworzono osiem map i dwa pliki z teksturami.
  • Niektóre części mapy Vertigo zostały ulepszone i użyte w tej misji.
  • Z tej misji wzięto utwór i wykorzystano w Counter-Strike: Condition Zero. Ten dźwięk jest odtwarzany, kiedy gracz nie wykona misji na mapie.
  • Model głowy przywódcy terroystów jest taki sam jak tego z misji Building Recon.
  • Model bossa z tej misji można znaleźć w Deleted Scenes pod nazwą vip.
  • Ta misja jest najdłuższa ze wszystkich w grze.

[edytuj] Galeria

[edytuj] Przesłanka

[edytuj] Miejsce ukrycia P90

[edytuj] Bomby RC

[edytuj] Boss

[edytuj] Końcówka