Source

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Potrzebna rozbudowa

Ten artykuł wymaga rozbudowy niektórych jego sekcji. Jeśli chcesz pomóc to zrób to!

  • Należny rozwinąć poszczególne podrozdziały, uzupełnić dane i źródła.
HDR w Half-Life 2 Lost Coast
Logo silnika Source

Source (ang. Źródło)- zmodyfikowany silnik GoldSrc wydany wraz z Half-Life 2 16 listopada 2004. Od tamtego czasu, na nim powstają wszystkie gry Valve Software. Przez te lata cały czas jest ulepszany. 27 października 2005 zaprezentowano HDR, w Half-Life 2: Episode One dodano Phong Shading i Color Correction, a premiera Half-Life 2: Episode Two wprowadziła dynamiczne oświetlenie i efekty cząsteczkowe.



Gry na silniku Source

Valve
Alien Swarm (2010)
Counter-Strike: Source (2004)
Day of Defeat: Source (2005)
Half-Life 2 (2004)
Half-Life 2: Deathmatch (2004)
Half-Life 2: Episode One (2006)
Half-Life 2: Episode Two (2007)
Half-Life 2: Lost Coast (2005)
Half-Life Deathmatch: Source (2005)
Half-Life: Source (2005)
Left 4 Dead (2008)
Left 4 Dead 2 (2009)
Portal (2007)
Portal 2 (w produkcji)
Team Fortress 2 (2007)
Inne gry
The Crossing (prace wstrzymane)
Black Mesa (w produkcji)
Dark Messiah of Might and Magic (2006)
E.Y.E [1] (w produkcji)
Garry's Mod (2004)
Mabinogi: Heroes
Nuclear Dawn [2] [3] (w produkcji)
Postal III (w produkcji)
Salvation (przemianowane na Scivelation i przeniesione na silnik Unreal Engine 3)[1]
SiN Episodes (2006)
Sting: The Secret Operations
The Ship (2006)
They Hunger: Lost Souls (w produkcji)
Vampire: The Masquerade – Bloodlines (2004)
Zeno Clash (2009)
Bloody Good Time (2010)
Untitled Threewave Software game
Kuma Reality Games
DinoHunters (2006)
Dogfights: The Game (2007)
The History Channel's ShootOut! The Game
The Kill Point: Game
Kuma\War 2
Edukacja i badania
VR Worlds 2
Źródło: Wikipedia

Przypisy

  1. Scivelation announced. bigdownload.com [dostęp 12-10-2010].

Linki

Pokaz silnika Source