Strzelba (HL2)

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

m (szablon, dr. red.)
Linia 22: Linia 22:
 
}}
 
}}
  
'''SPAS 12''' - strzelba bojowa pozwalająca na używanie w trybie pump-action jak i full-auto. Niestety, gracz może używać tylko trybu pump-action - w przeciwieństwie do żołnierzy [[Kombinat]]u. Po raz pierwszy otrzymujemy ją w rozdziale "[[We don't go to Ravenholm]]" od ojca Grigoriego. Średnio skuteczna w walce z żołnierzami, ale niezastąpiona przeciwko [[antlion]]om i [[fast zombie]]. Używa amunicji kalibru 12 gauge.
+
'''SPAS 12''' - strzelba bojowa pozwalająca na używanie w trybie pump-action jak i full-auto. Niestety, gracz może używać tylko trybu pump-action - w przeciwieństwie do żołnierzy [[Kombinat]]u, ale za to gracz otrzymuje możliwość wystrzelenia w drugim trybie dwóch pocisków na raz. Po raz pierwszy otrzymujemy ją w rozdziale "[[We don't go to Ravenholm]]" od ojca Grigoriego. Średnio skuteczna w walce z żołnierzami, ale niezastąpiona przeciwko [[antlion]]om i [[fast zombie]]. Używa amunicji kalibru 12 gauge. Podczas przeładowywania można przerwać ten proces, by wystrzelić z tej broni, dzięki czemu grający nie musi się martwić, że pojawienie przeciwnika przerwie mu tą czynność.
  
 
{{Bronie}}
 
{{Bronie}}

Wersja z 15:05, 6 paź 2009

Zalążek

Ta strona to tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, pomóż w tworzeniu serwisu i rozwiń ten artykuł!

Strzelba (HL2)
SPAS-12.jpg
Przynależność
Typ strzelby, palna
Używane przez
Właściwości
Obrażenia 8/odłamek
Szybkostrzelność mała
Odrzut duży
Rozrzut ogromny
Prędkość pocisku 95m/s
Magazynek 6
Noszona amunicja 30
Komenda weapon_shotgun
Odpowiedniki Brak

SPAS 12 - strzelba bojowa pozwalająca na używanie w trybie pump-action jak i full-auto. Niestety, gracz może używać tylko trybu pump-action - w przeciwieństwie do żołnierzy Kombinatu, ale za to gracz otrzymuje możliwość wystrzelenia w drugim trybie dwóch pocisków na raz. Po raz pierwszy otrzymujemy ją w rozdziale "We don't go to Ravenholm" od ojca Grigoriego. Średnio skuteczna w walce z żołnierzami, ale niezastąpiona przeciwko antlionom i fast zombie. Używa amunicji kalibru 12 gauge. Podczas przeładowywania można przerwać ten proces, by wystrzelić z tej broni, dzięki czemu grający nie musi się martwić, że pojawienie przeciwnika przerwie mu tą czynność.