Strzelba (HL2)

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Linia 18: Linia 18:
 
*[[Gordon Freeman]]
 
*[[Gordon Freeman]]
 
*[[Alyx Vance]]
 
*[[Alyx Vance]]
 +
*[[Overwatch Shotgunner]]
 
|odpowiedniki=Brak
 
|odpowiedniki=Brak
 
|byt=weapon_shotgun
 
|byt=weapon_shotgun
Linia 23: Linia 24:
  
 
'''SPAS 12''' - strzelba bojowa pozwalająca na używanie w trybie pump-action jak i full-auto. Niestety, gracz może używać tylko trybu pump-action - w przeciwieństwie do żołnierzy [[Kombinat]]u, ale za to gracz otrzymuje możliwość wystrzelenia w drugim trybie dwóch pocisków na raz. Po raz pierwszy otrzymujemy ją w rozdziale "[[We don't go to Ravenholm]]" od ojca Grigoriego. Średnio skuteczna w walce z [[Overwatch Soldier|żołnierzami]], ale niezastąpiona przeciwko [[antlion]]om i [[Fast Zombie]]. Używa amunicji kalibru 12 gauge. Podczas przeładowywania można przerwać ten proces, by wystrzelić z tej broni, dzięki czemu grający nie musi się martwić, że pojawienie przeciwnika przerwie mu tą czynność.
 
'''SPAS 12''' - strzelba bojowa pozwalająca na używanie w trybie pump-action jak i full-auto. Niestety, gracz może używać tylko trybu pump-action - w przeciwieństwie do żołnierzy [[Kombinat]]u, ale za to gracz otrzymuje możliwość wystrzelenia w drugim trybie dwóch pocisków na raz. Po raz pierwszy otrzymujemy ją w rozdziale "[[We don't go to Ravenholm]]" od ojca Grigoriego. Średnio skuteczna w walce z [[Overwatch Soldier|żołnierzami]], ale niezastąpiona przeciwko [[antlion]]om i [[Fast Zombie]]. Używa amunicji kalibru 12 gauge. Podczas przeładowywania można przerwać ten proces, by wystrzelić z tej broni, dzięki czemu grający nie musi się martwić, że pojawienie przeciwnika przerwie mu tą czynność.
 
+
==Ciekawostki==
 +
Broń, w odróżnieniu od realnego odpowiednika posiada tryb strzału Burst, czyli wystrzałem dwoma pociskami niemal w jednym momencie. Osłona lufy, rączka oraz łoże przeładowania wykonane są z kompozytu. Naboje są ładowane z magazynka rurowego, pod-lufowego w sposób mechaniczny poprzez przesunięcia suwadła przeładowania w tył i wprowadzenie naboi do komory nabojowej znajdującej się powyżej przez ruch suwadła odwrotny do poprzedniego. Szkielet, lufa, magazynek rurowy oraz przyrządy celownicze są wykonane z metalu.  Muszka i Szczerbinka są wyposażone w światła trytowe koloru zielonego, które emitując światło ułatwiają celowanie w trudnych warunkach. Broń, ze względu na brak gwintowanej lufy ma zastosowanie miotania pocisków śrutowych kalibru 12mm na małe/średnie odległości.
 
==Galeria==
 
==Galeria==
 
<gallery>
 
<gallery>

Wersja z 17:54, 7 lip 2010

Zalążek

Ta strona to tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, pomóż w tworzeniu serwisu i rozwiń ten artykuł!

Strzelba (HL2)
SPAS-12.jpg
Przynależność
Typ strzelby, palna
Używane przez
Właściwości
Obrażenia 8/odłamek
Szybkostrzelność mała
Odrzut duży
Rozrzut ogromny
Prędkość pocisku 95m/s
Magazynek 6
Noszona amunicja 30
Komenda weapon_shotgun
Odpowiedniki Brak

SPAS 12 - strzelba bojowa pozwalająca na używanie w trybie pump-action jak i full-auto. Niestety, gracz może używać tylko trybu pump-action - w przeciwieństwie do żołnierzy Kombinatu, ale za to gracz otrzymuje możliwość wystrzelenia w drugim trybie dwóch pocisków na raz. Po raz pierwszy otrzymujemy ją w rozdziale "We don't go to Ravenholm" od ojca Grigoriego. Średnio skuteczna w walce z żołnierzami, ale niezastąpiona przeciwko antlionom i Fast Zombie. Używa amunicji kalibru 12 gauge. Podczas przeładowywania można przerwać ten proces, by wystrzelić z tej broni, dzięki czemu grający nie musi się martwić, że pojawienie przeciwnika przerwie mu tą czynność.

Ciekawostki

Broń, w odróżnieniu od realnego odpowiednika posiada tryb strzału Burst, czyli wystrzałem dwoma pociskami niemal w jednym momencie. Osłona lufy, rączka oraz łoże przeładowania wykonane są z kompozytu. Naboje są ładowane z magazynka rurowego, pod-lufowego w sposób mechaniczny poprzez przesunięcia suwadła przeładowania w tył i wprowadzenie naboi do komory nabojowej znajdującej się powyżej przez ruch suwadła odwrotny do poprzedniego. Szkielet, lufa, magazynek rurowy oraz przyrządy celownicze są wykonane z metalu. Muszka i Szczerbinka są wyposażone w światła trytowe koloru zielonego, które emitując światło ułatwiają celowanie w trudnych warunkach. Broń, ze względu na brak gwintowanej lufy ma zastosowanie miotania pocisków śrutowych kalibru 12mm na małe/średnie odległości.

Galeria