Strzelba Annabelle

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(remont)
m (infobox)
Linia 4: Linia 4:
 
| typ          = palna
 
| typ          = palna
 
| obrazenia    = 40
 
| obrazenia    = 40
| ciosy        = mała
+
| ciosy        = bardzo mała
| odrzut      = duży
+
| odrzut      = zerowy
| rozrzut      = minimalny
+
| rozrzut      = zerowy
 
| predkosc    = 400-500 stóp na sekundę
 
| predkosc    = 400-500 stóp na sekundę
 
| magazynek    = 2
 
| magazynek    = 2

Wersja z 00:07, 8 lis 2015

Strzelba Annabelle
Annabelle.jpg
Przynależność Ruch Oporu
Typ palna
Używane przez Ojciec Grigori
Właściwości
Obrażenia 40
Szybkostrzelność bardzo mała
Odrzut zerowy
Rozrzut zerowy
Prędkość pocisku 400-500 stóp na sekundę
Magazynek 2
Noszona amunicja 12
Komenda weapon_annabelle
Odpowiedniki brak

Annabelle – strzelba używana przez ojca Grigoriego w rozdziale gry Half-Life 2 pt. „Nie chodzimy już do Ravenholm...”. Jej nazwa nie pojawia się wcale podczas rozgrywki, jedynie w plikach gry.

Anabelle jest wzorowana na jednej z najpopularniejszych istniejących broni myśliwskich, Winchesterze Model 1894. Jest skróconą strzelbą dwulufową o małym rozrzucie.

Jest to najcelniejsza broń w grze, jej pocisk zawsze trafia dokładnie w cel, nawet na ogromnych odległościach; nie posiada też wcale odrzutu. Używa amunicji .357, której używa też Rewolwer .357, więc zadaje takie same obrażenia jak on. Mieści 2 naboje w magazynku, jednak przeładowanie jej trwa bardzo krótko. Jej wadą jest długi czas wymagany do oddania kolejnego strzału.

Grigori strzela z niej bardzo celnie i prawie zawsze trafia w głowę, przeto niemal zawsze zabija zombie jednym strzałem.

Używanie przez gracza

Gracz może zdobyć tę broń poprzez wpisanie polecenia give weapon_annabelle w konsolę. Uzyskana strzelba będzie używała ikony w HUD-zie i vievmodelu zwykłej strzelby. Będzie umieszczona w trzecim slocie broni, na drugim miejscu, przez co będzie kolidować z karabinem pulsacyjnym. Problem ów może zostać rozwiązany przez edycję plików gry, to samo dotyczy vievmodelu i ikony. Broń będzie dzieliła amunicję zapasową z rewolwerem.

Galeria