//borealis.net.pl/index.php?title=Strzelba_Annabelle&feed=atom&action=historyStrzelba Annabelle - Historia wersji2024-03-29T12:07:03ZHistoria wersji tej strony wikiMediaWiki 1.17.0//borealis.net.pl/index.php?title=Strzelba_Annabelle&diff=24215&oldid=prevGrendeL o 15:38, 25 wrz 20172017-09-25T15:38:19Z<p></p>
<table style="background-color: white; color:black;">
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<tr valign='top'>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">← poprzednia wersja</td>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">Wersja z 15:38, 25 wrz 2017</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 21:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 21:</td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>== Używanie przez gracza ==</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>== Używanie przez gracza ==</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>Gracz może zdobyć tę broń poprzez wpisanie polecenia <code>give weapon_annabelle</code> w [[konsola|konsolę]]. Uzyskana strzelba będzie używała ikony w HUD-zie i modelu [[Strzelba <del class="diffchange diffchange-inline">SPAS 12 </del>(HL2)|zwykłej strzelby]] i zostanie umieszczona w trzecim slocie ekwipunku, na drugim miejscu, co uniemożliwi wybranie [[karabin pulsacyjny|karabinu pulsacyjnego]]. Annabelle używa amunicji .357 (prawdopodobnie ze względu na charakterystykę najbardziej zbliżoną do pocisków kulowych, z jakich strzelba mogłaby korzystać), której używa również [[Rewolwer .357|rewolwer]], obie bronie zadają też takie same obrażenia. Mieści 2 naboje w magazynku, jednak przeładowanie jej trwa bardzo krótko. Jej wadą jest niska szybkostrzelność.</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>Gracz może zdobyć tę broń poprzez wpisanie polecenia <code>give weapon_annabelle</code> w [[konsola|konsolę]]. Uzyskana strzelba będzie używała ikony w HUD-zie i modelu [[Strzelba (HL2)|zwykłej strzelby]] i zostanie umieszczona w trzecim slocie ekwipunku, na drugim miejscu, co uniemożliwi wybranie [[karabin pulsacyjny|karabinu pulsacyjnego]]. Annabelle używa amunicji .357 (prawdopodobnie ze względu na charakterystykę najbardziej zbliżoną do pocisków kulowych, z jakich strzelba mogłaby korzystać), której używa również [[Rewolwer .357|rewolwer]], obie bronie zadają też takie same obrażenia. Mieści 2 naboje w magazynku, jednak przeładowanie jej trwa bardzo krótko. Jej wadą jest niska szybkostrzelność.</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>==Galeria==</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>==Galeria==</div></td></tr>
</table>GrendeL//borealis.net.pl/index.php?title=Strzelba_Annabelle&diff=24148&oldid=prevΛGreenSellλ: odpowiednika nie brakuje2017-09-04T19:38:44Z<p>odpowiednika nie brakuje</p>
<table style="background-color: white; color:black;">
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<tr valign='top'>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">← poprzednia wersja</td>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">Wersja z 19:38, 4 wrz 2017</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 11:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 11:</td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>| noszone      = 12</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>| noszone      = 12</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>| uzycie      = [[Ojciec Grigori]]</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>| uzycie      = [[Ojciec Grigori]]</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>| odpowiedniki = <del class="diffchange diffchange-inline">brak</del></div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>| odpowiedniki = <ins class="diffchange diffchange-inline">Winchester Model 1894</ins></div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>| byt          = weapon_annabelle</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>| byt          = weapon_annabelle</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>}}</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>}}</div></td></tr>
</table>ΛGreenSellλ//borealis.net.pl/index.php?title=Strzelba_Annabelle&diff=23034&oldid=prevPiotrekD: Wycofano edycje użytkownika PiotrekD (dyskusja). Autor przywróconej wersji to Pangia.2015-11-09T16:33:51Z<p>Wycofano edycje użytkownika <a href="/wiki/Specjalna:Wk%C5%82ad/PiotrekD" title="Specjalna:Wkład/PiotrekD">PiotrekD</a> (<a href="/wiki/Dyskusja_u%C5%BCytkownika:PiotrekD" title="Dyskusja użytkownika:PiotrekD">dyskusja</a>). Autor przywróconej wersji to <a href="/wiki/U%C5%BCytkownik:Pangia" title="Użytkownik:Pangia">Pangia</a>.</p>
<table style="background-color: white; color:black;">
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<tr valign='top'>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">← poprzednia wersja</td>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">Wersja z 16:33, 9 lis 2015</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 14:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 14:</td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>| byt          = weapon_annabelle</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>| byt          = weapon_annabelle</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>}}</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>}}</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>'''Annabelle''' – strzelba używana przez [[Ojciec Grigori|ojca Grigoriego]] w rozdziale gry [[Half-Life 2]] pt. ''[[„Nie chodzimy już do Ravenholm...”]]''. Jej nazwa nie pojawia się <del class="diffchange diffchange-inline">wcale </del>podczas rozgrywki<del class="diffchange diffchange-inline">, jedynie w plikach gry</del>.</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>'''Annabelle''' – strzelba używana przez [[Ojciec Grigori|ojca Grigoriego]] w rozdziale gry [[Half-Life 2]] pt. ''[[„Nie chodzimy już do Ravenholm...”]]''. Jej nazwa nie pojawia się podczas rozgrywki <ins class="diffchange diffchange-inline">ani razu i została zaczerpnięta z jej nazwy kodowej</ins>.</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div><del class="diffchange diffchange-inline">Anabelle </del>jest wzorowana na jednej z najpopularniejszych <del class="diffchange diffchange-inline">istniejących </del>broni myśliwskich, [[w:Winchester Model 1894|Winchesterze Model 1894]]. Jest skróconą strzelbą dwulufową o małym rozrzucie.</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div><ins class="diffchange diffchange-inline">Annabelle </ins>jest wzorowana na jednej z najpopularniejszych broni myśliwskich, [[w:Winchester Model 1894|Winchesterze Model 1894]]. Jest skróconą strzelbą dwulufową o małym rozrzucie.</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div><del class="diffchange diffchange-inline">Jest </del>to <del class="diffchange diffchange-inline">najcelniejsza </del>broń <del class="diffchange diffchange-inline">w grze</del>, <del class="diffchange diffchange-inline">jej pocisk zawsze trafia dokładnie w cel, nawet na ogromnych odległościach; nie </del>posiada <del class="diffchange diffchange-inline">też wcale odrzutu. Używa amunicji .357, której używa też [[Rewolwer .357]], więc zadaje takie same obrażenia jak on. Mieści 2 naboje w magazynku, jednak przeładowanie </del>jej trwa <del class="diffchange diffchange-inline">bardzo krótko. Jej wadą jest długi czas wymagany do oddania kolejnego strzału. </del></div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div><ins class="diffchange diffchange-inline">Jedynym użytkownikiem tej broni jest ojciec Grigori i podczas zwykłej rozgrywki nie jest ona dostępna dla gracza. W rękach duchownego jest </ins>to <ins class="diffchange diffchange-inline">wyjątkowo celna i bardzo silna </ins>broń, <ins class="diffchange diffchange-inline">acz </ins>posiada <ins class="diffchange diffchange-inline">dość spory odrzut i </ins>jej <ins class="diffchange diffchange-inline">przeładowanie </ins>trwa <ins class="diffchange diffchange-inline">dość długo, jednak </ins>Grigori <ins class="diffchange diffchange-inline">zazwyczaj </ins>strzela z <ins class="diffchange diffchange-inline">dachów </ins>i <ins class="diffchange diffchange-inline">okien</ins>, <ins class="diffchange diffchange-inline">do których </ins>zombie <ins class="diffchange diffchange-inline">nie mają dostępu, więc nie jest to duży minus</ins>.</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div> </div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div></div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>Grigori strzela z <del class="diffchange diffchange-inline">niej bardzo celnie </del>i <del class="diffchange diffchange-inline">prawie zawsze trafia w głowę</del>, <del class="diffchange diffchange-inline">przeto niemal zawsze zabija [[</del>zombie<del class="diffchange diffchange-inline">]] jednym strzałem</del>.</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div></div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>== Używanie przez gracza ==</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>== Używanie przez gracza ==</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>Gracz może zdobyć tę broń poprzez wpisanie polecenia <code>give weapon_annabelle</code> w [[konsola|konsolę]]. Uzyskana strzelba będzie używała ikony w HUD-zie i <del class="diffchange diffchange-inline">viewmodelu </del>[[Strzelba SPAS 12 (HL2)|zwykłej strzelby]]<del class="diffchange diffchange-inline">. Będzie </del>umieszczona w trzecim slocie <del class="diffchange diffchange-inline">broni</del>, na drugim miejscu, <del class="diffchange diffchange-inline">przez </del>co <del class="diffchange diffchange-inline">będzie kolidować z </del>[[karabin pulsacyjny|<del class="diffchange diffchange-inline">karabinem pulsacyjnym</del>]]. <del class="diffchange diffchange-inline">Problem ów może zostać rozwiązany przez edycję plików gry, to samo dotyczy vievmodelu i ikony</del>. <del class="diffchange diffchange-inline">Broń będzie dzieliła amunicję zapasową </del>z <del class="diffchange diffchange-inline">rewolwerem</del>.</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>Gracz może zdobyć tę broń poprzez wpisanie polecenia <code>give weapon_annabelle</code> w [[konsola|konsolę]]. Uzyskana strzelba będzie używała ikony w HUD-zie i <ins class="diffchange diffchange-inline">modelu </ins>[[Strzelba SPAS 12 (HL2)|zwykłej strzelby]] <ins class="diffchange diffchange-inline">i zostanie </ins>umieszczona w trzecim slocie <ins class="diffchange diffchange-inline">ekwipunku</ins>, na drugim miejscu, co <ins class="diffchange diffchange-inline">uniemożliwi wybranie </ins>[[karabin pulsacyjny|<ins class="diffchange diffchange-inline">karabinu pulsacyjnego</ins>]]. <ins class="diffchange diffchange-inline">Annabelle używa amunicji </ins>.<ins class="diffchange diffchange-inline">357 (prawdopodobnie ze względu na charakterystykę najbardziej zbliżoną do pocisków kulowych, </ins>z <ins class="diffchange diffchange-inline">jakich strzelba mogłaby korzystać), której używa również [[Rewolwer .357|rewolwer]], obie bronie zadają też takie same obrażenia. Mieści 2 naboje w magazynku, jednak przeładowanie jej trwa bardzo krótko. Jej wadą jest niska szybkostrzelność</ins>.</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>==Galeria==</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>==Galeria==</div></td></tr>
</table>PiotrekD//borealis.net.pl/index.php?title=Strzelba_Annabelle&diff=23033&oldid=prevPiotrekD: Wycofano edycje użytkownika Pangia (dyskusja). Autor przywróconej wersji to PiotrekD.2015-11-09T16:23:17Z<p>Wycofano edycje użytkownika <a href="/wiki/Specjalna:Wk%C5%82ad/Pangia" title="Specjalna:Wkład/Pangia">Pangia</a> (<a href="/wiki/Dyskusja_u%C5%BCytkownika:Pangia" title="Dyskusja użytkownika:Pangia">dyskusja</a>). Autor przywróconej wersji to <a href="/wiki/U%C5%BCytkownik:PiotrekD" title="Użytkownik:PiotrekD">PiotrekD</a>.</p>
<table style="background-color: white; color:black;">
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<tr valign='top'>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">← poprzednia wersja</td>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">Wersja z 16:23, 9 lis 2015</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 14:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 14:</td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>| byt          = weapon_annabelle</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>| byt          = weapon_annabelle</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>}}</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>}}</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>'''Annabelle''' – strzelba używana przez [[Ojciec Grigori|ojca Grigoriego]] w rozdziale gry [[Half-Life 2]] pt. ''[[„Nie chodzimy już do Ravenholm...”]]''. Jej nazwa nie pojawia się podczas rozgrywki <del class="diffchange diffchange-inline">ani razu i została zaczerpnięta z jej nazwy kodowej</del>.</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>'''Annabelle''' – strzelba używana przez [[Ojciec Grigori|ojca Grigoriego]] w rozdziale gry [[Half-Life 2]] pt. ''[[„Nie chodzimy już do Ravenholm...”]]''. Jej nazwa nie pojawia się <ins class="diffchange diffchange-inline">wcale </ins>podczas rozgrywki<ins class="diffchange diffchange-inline">, jedynie w plikach gry</ins>.</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div><del class="diffchange diffchange-inline">Annabelle </del>jest wzorowana na jednej z najpopularniejszych broni myśliwskich, [[w:Winchester Model 1894|Winchesterze Model 1894]]. Jest skróconą strzelbą dwulufową o małym rozrzucie.</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div><ins class="diffchange diffchange-inline">Anabelle </ins>jest wzorowana na jednej z najpopularniejszych <ins class="diffchange diffchange-inline">istniejących </ins>broni myśliwskich, [[w:Winchester Model 1894|Winchesterze Model 1894]]. Jest skróconą strzelbą dwulufową o małym rozrzucie.</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div><del class="diffchange diffchange-inline">Jedynym użytkownikiem tej broni jest ojciec Grigori i podczas zwykłej rozgrywki nie jest ona dostępna dla gracza. W rękach duchownego jest </del>to <del class="diffchange diffchange-inline">wyjątkowo celna i bardzo silna </del>broń, <del class="diffchange diffchange-inline">acz </del>posiada <del class="diffchange diffchange-inline">dość spory odrzut i jej </del>przeładowanie trwa <del class="diffchange diffchange-inline">dość długo, jednak </del>Grigori <del class="diffchange diffchange-inline">zazwyczaj </del>strzela z <del class="diffchange diffchange-inline">dachów </del>i <del class="diffchange diffchange-inline">okien</del>, <del class="diffchange diffchange-inline">do których </del>zombie <del class="diffchange diffchange-inline">nie mają dostępu, więc nie jest to duży minus</del>.</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div><ins class="diffchange diffchange-inline">Jest </ins>to <ins class="diffchange diffchange-inline">najcelniejsza </ins>broń <ins class="diffchange diffchange-inline">w grze</ins>, <ins class="diffchange diffchange-inline">jej pocisk zawsze trafia dokładnie w cel, nawet na ogromnych odległościach; nie </ins>posiada <ins class="diffchange diffchange-inline">też wcale odrzutu. Używa amunicji .357, której używa też [[Rewolwer .357]], więc zadaje takie same obrażenia jak on. Mieści 2 naboje w magazynku, jednak </ins>przeładowanie <ins class="diffchange diffchange-inline">jej </ins>trwa <ins class="diffchange diffchange-inline">bardzo krótko. Jej wadą jest długi czas wymagany do oddania kolejnego strzału. </ins></div></td></tr>
<tr><td colspan="2"> </td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div> </div></td></tr>
<tr><td colspan="2"> </td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>Grigori strzela z <ins class="diffchange diffchange-inline">niej bardzo celnie </ins>i <ins class="diffchange diffchange-inline">prawie zawsze trafia w głowę</ins>, <ins class="diffchange diffchange-inline">przeto niemal zawsze zabija [[</ins>zombie<ins class="diffchange diffchange-inline">]] jednym strzałem</ins>.</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>== Używanie przez gracza ==</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>== Używanie przez gracza ==</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>Gracz może zdobyć tę broń poprzez wpisanie polecenia <code>give weapon_annabelle</code> w [[konsola|konsolę]]. Uzyskana strzelba będzie używała ikony w HUD-zie i <del class="diffchange diffchange-inline">modelu </del>[[Strzelba SPAS 12 (HL2)|zwykłej strzelby]] <del class="diffchange diffchange-inline">i zostanie </del>umieszczona w trzecim slocie <del class="diffchange diffchange-inline">ekwipunku</del>, na drugim miejscu, co <del class="diffchange diffchange-inline">uniemożliwi wybranie </del>[[karabin pulsacyjny|<del class="diffchange diffchange-inline">karabinu pulsacyjnego</del>]]. <del class="diffchange diffchange-inline">Annabelle używa amunicji </del>.<del class="diffchange diffchange-inline">357 (prawdopodobnie ze względu na charakterystykę najbardziej zbliżoną do pocisków kulowych, </del>z <del class="diffchange diffchange-inline">jakich strzelba mogłaby korzystać), której używa również [[Rewolwer .357|rewolwer]], obie bronie zadają też takie same obrażenia. Mieści 2 naboje w magazynku, jednak przeładowanie jej trwa bardzo krótko. Jej wadą jest niska szybkostrzelność</del>.</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>Gracz może zdobyć tę broń poprzez wpisanie polecenia <code>give weapon_annabelle</code> w [[konsola|konsolę]]. Uzyskana strzelba będzie używała ikony w HUD-zie i <ins class="diffchange diffchange-inline">viewmodelu </ins>[[Strzelba SPAS 12 (HL2)|zwykłej strzelby]]<ins class="diffchange diffchange-inline">. Będzie </ins>umieszczona w trzecim slocie <ins class="diffchange diffchange-inline">broni</ins>, na drugim miejscu, <ins class="diffchange diffchange-inline">przez </ins>co <ins class="diffchange diffchange-inline">będzie kolidować z </ins>[[karabin pulsacyjny|<ins class="diffchange diffchange-inline">karabinem pulsacyjnym</ins>]]. <ins class="diffchange diffchange-inline">Problem ów może zostać rozwiązany przez edycję plików gry, to samo dotyczy vievmodelu i ikony</ins>. <ins class="diffchange diffchange-inline">Broń będzie dzieliła amunicję zapasową </ins>z <ins class="diffchange diffchange-inline">rewolwerem</ins>.</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>==Galeria==</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>==Galeria==</div></td></tr>
</table>PiotrekD//borealis.net.pl/index.php?title=Strzelba_Annabelle&diff=23016&oldid=prevPangia: a ja to trochę przemodelowałem, bo akurat tak wypadło2015-11-08T14:51:50Z<p>a ja to trochę przemodelowałem, bo akurat tak wypadło</p>
<table style="background-color: white; color:black;">
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<tr valign='top'>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">← poprzednia wersja</td>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">Wersja z 14:51, 8 lis 2015</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 14:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 14:</td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>| byt          = weapon_annabelle</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>| byt          = weapon_annabelle</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>}}</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>}}</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>'''Annabelle''' – strzelba używana przez [[Ojciec Grigori|ojca Grigoriego]] w rozdziale gry [[Half-Life 2]] pt. ''[[„Nie chodzimy już do Ravenholm...”]]''. Jej nazwa nie pojawia się <del class="diffchange diffchange-inline">wcale </del>podczas rozgrywki<del class="diffchange diffchange-inline">, jedynie w plikach gry</del>.</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>'''Annabelle''' – strzelba używana przez [[Ojciec Grigori|ojca Grigoriego]] w rozdziale gry [[Half-Life 2]] pt. ''[[„Nie chodzimy już do Ravenholm...”]]''. Jej nazwa nie pojawia się podczas rozgrywki <ins class="diffchange diffchange-inline">ani razu i została zaczerpnięta z jej nazwy kodowej</ins>.</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div><del class="diffchange diffchange-inline">Anabelle </del>jest wzorowana na jednej z najpopularniejszych <del class="diffchange diffchange-inline">istniejących </del>broni myśliwskich, [[w:Winchester Model 1894|Winchesterze Model 1894]]. Jest skróconą strzelbą dwulufową o małym rozrzucie.</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div><ins class="diffchange diffchange-inline">Annabelle </ins>jest wzorowana na jednej z najpopularniejszych broni myśliwskich, [[w:Winchester Model 1894|Winchesterze Model 1894]]. Jest skróconą strzelbą dwulufową o małym rozrzucie.</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div><del class="diffchange diffchange-inline">Jest </del>to <del class="diffchange diffchange-inline">najcelniejsza </del>broń <del class="diffchange diffchange-inline">w grze</del>, <del class="diffchange diffchange-inline">jej pocisk zawsze trafia dokładnie w cel, nawet na ogromnych odległościach; nie </del>posiada <del class="diffchange diffchange-inline">też wcale odrzutu. Używa amunicji .357, której używa też [[Rewolwer .357]], więc zadaje takie same obrażenia jak on. Mieści 2 naboje w magazynku, jednak przeładowanie </del>jej trwa <del class="diffchange diffchange-inline">bardzo krótko. Jej wadą jest długi czas wymagany do oddania kolejnego strzału. </del></div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div><ins class="diffchange diffchange-inline">Jedynym użytkownikiem tej broni jest ojciec Grigori i podczas zwykłej rozgrywki nie jest ona dostępna dla gracza. W rękach duchownego jest </ins>to <ins class="diffchange diffchange-inline">wyjątkowo celna i bardzo silna </ins>broń, <ins class="diffchange diffchange-inline">acz </ins>posiada <ins class="diffchange diffchange-inline">dość spory odrzut i </ins>jej <ins class="diffchange diffchange-inline">przeładowanie </ins>trwa <ins class="diffchange diffchange-inline">dość długo, jednak </ins>Grigori <ins class="diffchange diffchange-inline">zazwyczaj </ins>strzela z <ins class="diffchange diffchange-inline">dachów </ins>i <ins class="diffchange diffchange-inline">okien</ins>, <ins class="diffchange diffchange-inline">do których </ins>zombie <ins class="diffchange diffchange-inline">nie mają dostępu, więc nie jest to duży minus</ins>.</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div> </div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div></div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>Grigori strzela z <del class="diffchange diffchange-inline">niej bardzo celnie </del>i <del class="diffchange diffchange-inline">prawie zawsze trafia w głowę</del>, <del class="diffchange diffchange-inline">przeto niemal zawsze zabija [[</del>zombie<del class="diffchange diffchange-inline">]] jednym strzałem</del>.</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div></div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>== Używanie przez gracza ==</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>== Używanie przez gracza ==</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>Gracz może zdobyć tę broń poprzez wpisanie polecenia <code>give weapon_annabelle</code> w [[konsola|konsolę]]. Uzyskana strzelba będzie używała ikony w HUD-zie i <del class="diffchange diffchange-inline">viewmodelu </del>[[Strzelba SPAS 12 (HL2)|zwykłej strzelby]]<del class="diffchange diffchange-inline">. Będzie </del>umieszczona w trzecim slocie <del class="diffchange diffchange-inline">broni</del>, na drugim miejscu, <del class="diffchange diffchange-inline">przez </del>co <del class="diffchange diffchange-inline">będzie kolidować z </del>[[karabin pulsacyjny|<del class="diffchange diffchange-inline">karabinem pulsacyjnym</del>]]. <del class="diffchange diffchange-inline">Problem ów może zostać rozwiązany przez edycję plików gry, to samo dotyczy vievmodelu i ikony</del>. <del class="diffchange diffchange-inline">Broń będzie dzieliła amunicję zapasową </del>z <del class="diffchange diffchange-inline">rewolwerem</del>.</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>Gracz może zdobyć tę broń poprzez wpisanie polecenia <code>give weapon_annabelle</code> w [[konsola|konsolę]]. Uzyskana strzelba będzie używała ikony w HUD-zie i <ins class="diffchange diffchange-inline">modelu </ins>[[Strzelba SPAS 12 (HL2)|zwykłej strzelby]] <ins class="diffchange diffchange-inline">i zostanie </ins>umieszczona w trzecim slocie <ins class="diffchange diffchange-inline">ekwipunku</ins>, na drugim miejscu, co <ins class="diffchange diffchange-inline">uniemożliwi wybranie </ins>[[karabin pulsacyjny|<ins class="diffchange diffchange-inline">karabinu pulsacyjnego</ins>]]. <ins class="diffchange diffchange-inline">Annabelle używa amunicji </ins>.<ins class="diffchange diffchange-inline">357 (prawdopodobnie ze względu na charakterystykę najbardziej zbliżoną do pocisków kulowych, </ins>z <ins class="diffchange diffchange-inline">jakich strzelba mogłaby korzystać), której używa również [[Rewolwer .357|rewolwer]], obie bronie zadają też takie same obrażenia. Mieści 2 naboje w magazynku, jednak przeładowanie jej trwa bardzo krótko. Jej wadą jest niska szybkostrzelność</ins>.</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>==Galeria==</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>==Galeria==</div></td></tr>
</table>Pangia//borealis.net.pl/index.php?title=Strzelba_Annabelle&diff=23014&oldid=prevPiotrekD: lit.2015-11-08T00:13:43Z<p>lit.</p>
<table style="background-color: white; color:black;">
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<tr valign='top'>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">← poprzednia wersja</td>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">Wersja z 00:13, 8 lis 2015</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 23:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 23:</td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>== Używanie przez gracza ==</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>== Używanie przez gracza ==</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>Gracz może zdobyć tę broń poprzez wpisanie polecenia <code>give weapon_annabelle</code> w [[konsola|konsolę]]. Uzyskana strzelba będzie używała ikony w HUD-zie i <del class="diffchange diffchange-inline">vievmodelu </del>[[Strzelba SPAS 12 (HL2)|zwykłej strzelby]]. Będzie umieszczona w trzecim slocie broni, na drugim miejscu, przez co będzie kolidować z [[karabin pulsacyjny|karabinem pulsacyjnym]]. Problem ów może zostać rozwiązany przez edycję plików gry, to samo dotyczy vievmodelu i ikony. Broń będzie dzieliła amunicję zapasową z rewolwerem.</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>Gracz może zdobyć tę broń poprzez wpisanie polecenia <code>give weapon_annabelle</code> w [[konsola|konsolę]]. Uzyskana strzelba będzie używała ikony w HUD-zie i <ins class="diffchange diffchange-inline">viewmodelu </ins>[[Strzelba SPAS 12 (HL2)|zwykłej strzelby]]. Będzie umieszczona w trzecim slocie broni, na drugim miejscu, przez co będzie kolidować z [[karabin pulsacyjny|karabinem pulsacyjnym]]. Problem ów może zostać rozwiązany przez edycję plików gry, to samo dotyczy vievmodelu i ikony. Broń będzie dzieliła amunicję zapasową z rewolwerem.</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>==Galeria==</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>==Galeria==</div></td></tr>
</table>PiotrekD//borealis.net.pl/index.php?title=Strzelba_Annabelle&diff=23013&oldid=prevPiotrekD: infobox2015-11-08T00:07:33Z<p>infobox</p>
<table style="background-color: white; color:black;">
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<tr valign='top'>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">← poprzednia wersja</td>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">Wersja z 00:07, 8 lis 2015</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 4:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 4:</td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>| typ          = palna</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>| typ          = palna</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>| obrazenia    = 40</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>| obrazenia    = 40</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>| ciosy        = mała</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>| ciosy        = <ins class="diffchange diffchange-inline">bardzo </ins>mała</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>| odrzut      = <del class="diffchange diffchange-inline">duży</del></div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>| odrzut      = <ins class="diffchange diffchange-inline">zerowy</ins></div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>| rozrzut      = <del class="diffchange diffchange-inline">minimalny</del></div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>| rozrzut      = <ins class="diffchange diffchange-inline">zerowy</ins></div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>| predkosc    = 400-500 stóp na sekundę</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>| predkosc    = 400-500 stóp na sekundę</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>| magazynek    = 2</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>| magazynek    = 2</div></td></tr>
</table>PiotrekD//borealis.net.pl/index.php?title=Strzelba_Annabelle&diff=23012&oldid=prevPiotrekD: remont2015-11-08T00:05:11Z<p>remont</p>
<table style="background-color: white; color:black;">
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<tr valign='top'>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">← poprzednia wersja</td>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">Wersja z 00:05, 8 lis 2015</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 1:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 1:</td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>{{Broń HL</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>{{Broń HL</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>|grafika=Annabelle.jpg</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>| grafika <ins class="diffchange diffchange-inline">    </ins>= Annabelle.jpg</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>|grupa=[[Ruch Oporu]]</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>| grupa <ins class="diffchange diffchange-inline">      </ins>= [[Ruch Oporu]]</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>|typ=palna</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>| typ <ins class="diffchange diffchange-inline">        </ins>= palna</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>|obrazenia=40</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>| obrazenia <ins class="diffchange diffchange-inline">  </ins>= 40</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>|ciosy=mała</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>| ciosy <ins class="diffchange diffchange-inline">      </ins>= mała</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>|odrzut=duży</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>| odrzut <ins class="diffchange diffchange-inline">      </ins>= duży</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>|rozrzut=minimalny</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>| rozrzut <ins class="diffchange diffchange-inline">    </ins>= minimalny</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>|predkosc=400-500 stóp na sekundę</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>| predkosc <ins class="diffchange diffchange-inline">    </ins>= 400-500 stóp na sekundę</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>|magazynek=2</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>| magazynek <ins class="diffchange diffchange-inline">  </ins>= 2</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>|noszone=12</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>| noszone <ins class="diffchange diffchange-inline">    </ins>= 12</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>|uzycie=[[Ojciec Grigori]]</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>| uzycie <ins class="diffchange diffchange-inline">      </ins>= [[Ojciec Grigori]]</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>|odpowiedniki=brak</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>| odpowiedniki = brak</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>|byt=weapon_annabelle</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>| byt <ins class="diffchange diffchange-inline">        </ins>= weapon_annabelle</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>}}</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>}}</div></td></tr>
<tr><td colspan="2"> </td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div><ins style="color: red; font-weight: bold; text-decoration: none;">'''Annabelle''' – strzelba używana przez [[Ojciec Grigori|ojca Grigoriego]] w rozdziale gry [[Half-Life 2]] pt. ''[[„Nie chodzimy już do Ravenholm...”]]''. Jej nazwa nie pojawia się wcale podczas rozgrywki, jedynie w plikach gry.</ins></div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div><del class="diffchange diffchange-inline">'''Annabelle''' - strzelba używana przez </del>[[<del class="diffchange diffchange-inline">Ojciec Grigori|ojca Grigoriego]], </del>w <del class="diffchange diffchange-inline">rozdziale [[Half-Life 2</del>|<del class="diffchange diffchange-inline">Half-Life'a 2</del>]] <del class="diffchange diffchange-inline">pt</del>. <del class="diffchange diffchange-inline">''[["Nie Chodzimy Już Do Ravenholm..."]]''. Sam właściciel nigdy nie wspomina </del>o <del class="diffchange diffchange-inline">pochodzeniu nazwy tej broni</del>.</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div><ins class="diffchange diffchange-inline">Anabelle jest wzorowana na jednej z najpopularniejszych istniejących broni myśliwskich, </ins>[[w<ins class="diffchange diffchange-inline">:Winchester Model 1894</ins>|<ins class="diffchange diffchange-inline">Winchesterze Model 1894</ins>]]. <ins class="diffchange diffchange-inline">Jest skróconą strzelbą dwulufową </ins>o <ins class="diffchange diffchange-inline">małym rozrzucie</ins>.</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div><del class="diffchange diffchange-inline">Anabelle była wzorowana na jednej z najpopularniejszych istniejących broni myśliwskich - [[w:Winchester Model 1894|Winchester Model 1894]]. </del>Jest <del class="diffchange diffchange-inline">skróconą strzelbą dwulufową o małym rozrzucie. Grigori strzela z niej bardzo celnie, i zwykle zabija [[zombie]] jednym strzałem, można więc stwierdzić, że jest </del>to <del class="diffchange diffchange-inline">prawdopodobnie </del>najcelniejsza broń w grze. Używa <del class="diffchange diffchange-inline">takiej samej </del>amunicji, <del class="diffchange diffchange-inline">co </del>[[Rewolwer .357]]. <del class="diffchange diffchange-inline">W magazynku mieszczą się tylko dwa </del>naboje, <del class="diffchange diffchange-inline">więc broń musi być często (i długo) przeładowywana</del>. <del class="diffchange diffchange-inline">Nie stanowi to jednak problemu dla Grigoriego, który większość czasu spędza na dachach, z dala od swoich ofiar</del>.</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>Jest to najcelniejsza broń w grze<ins class="diffchange diffchange-inline">, jej pocisk zawsze trafia dokładnie w cel, nawet na ogromnych odległościach; nie posiada też wcale odrzutu</ins>. Używa amunicji <ins class="diffchange diffchange-inline">.357</ins>, <ins class="diffchange diffchange-inline">której używa też </ins>[[Rewolwer .357]]<ins class="diffchange diffchange-inline">, więc zadaje takie same obrażenia jak on</ins>. <ins class="diffchange diffchange-inline">Mieści 2 </ins>naboje <ins class="diffchange diffchange-inline">w magazynku</ins>, <ins class="diffchange diffchange-inline">jednak przeładowanie jej trwa bardzo krótko</ins>. <ins class="diffchange diffchange-inline">Jej wadą jest długi czas wymagany do oddania kolejnego strzału</ins>.  </div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>==<del class="diffchange diffchange-inline">Ciekawostki</del>==</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div><ins class="diffchange diffchange-inline">Grigori strzela z niej bardzo celnie i prawie zawsze trafia w głowę, przeto niemal zawsze zabija [[zombie]] jednym strzałem.</ins></div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div><del class="diffchange diffchange-inline">* Po użyciu w konsoli kodu </del><code>give weapon_annabelle</code> <del class="diffchange diffchange-inline">trzymana przez gracza Annabelle </del>będzie <del class="diffchange diffchange-inline">miała model </del>[[Strzelba SPAS 12|<del class="diffchange diffchange-inline">Strzelby SPAS 12</del>]].</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div> </div></td></tr>
<tr><td colspan="2"> </td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>== <ins class="diffchange diffchange-inline">Używanie przez gracza </ins>==</div></td></tr>
<tr><td colspan="2"> </td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div><ins class="diffchange diffchange-inline">Gracz może zdobyć tę broń poprzez wpisanie polecenia </ins><code>give weapon_annabelle</code> <ins class="diffchange diffchange-inline">w [[konsola|konsolę]]. Uzyskana strzelba </ins>będzie <ins class="diffchange diffchange-inline">używała ikony w HUD-zie i vievmodelu </ins>[[Strzelba SPAS 12 <ins class="diffchange diffchange-inline">(HL2)</ins>|<ins class="diffchange diffchange-inline">zwykłej strzelby</ins>]]<ins class="diffchange diffchange-inline">. Będzie umieszczona w trzecim slocie broni, na drugim miejscu, przez co będzie kolidować z [[karabin pulsacyjny|karabinem pulsacyjnym]]. Problem ów może zostać rozwiązany przez edycję plików gry, to samo dotyczy vievmodelu i ikony. Broń będzie dzieliła amunicję zapasową z rewolwerem</ins>.</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>==Galeria==</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>==Galeria==</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div><gallery></div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div><gallery></div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>Plik:<del class="diffchange diffchange-inline">Monk model</del>.jpg|[[Ojciec Grigori]] trzymający Annabelle</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>Plik:<ins class="diffchange diffchange-inline">Ojciec Grigori - 2</ins>.jpg|[[Ojciec Grigori]] trzymający Annabelle</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>Plik:<del class="diffchange diffchange-inline">Monk model_beta</del>.jpg|Wersja beta <del class="diffchange diffchange-inline">Ojca </del>Grigoriego i Annabelle</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>Plik:<ins class="diffchange diffchange-inline">Ojciec Grigori - beta</ins>.jpg|Wersja beta <ins class="diffchange diffchange-inline">ojca </ins>Grigoriego i Annabelle</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div></gallery></div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div></gallery></div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>{{Bronie}}</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>{{Bronie}}</div></td></tr>
<tr><td colspan="2"> </td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div><ins style="color: red; font-weight: bold; text-decoration: none;"></ins></div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>[[Kategoria: Bronie w Half-Life 2]]</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>[[Kategoria: Bronie w Half-Life 2]]</div></td></tr>
</table>PiotrekD//borealis.net.pl/index.php?title=Strzelba_Annabelle&diff=22250&oldid=prevPiotrekD.bot: Bot zamienia stare (brzydkie) nazwy infoboxów na nowe.2015-05-16T14:33:50Z<p>Bot zamienia stare (brzydkie) nazwy infoboxów na nowe.</p>
<table style="background-color: white; color:black;">
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<tr valign='top'>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">← poprzednia wersja</td>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">Wersja z 14:33, 16 maj 2015</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 1:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 1:</td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>{{<del class="diffchange diffchange-inline">BronHL infobox</del></div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>{{<ins class="diffchange diffchange-inline">Broń HL</ins></div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>|grafika=Annabelle.jpg</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>|grafika=Annabelle.jpg</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>|grupa=[[Ruch Oporu]]</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>|grupa=[[Ruch Oporu]]</div></td></tr>
</table>PiotrekD.bot//borealis.net.pl/index.php?title=Strzelba_Annabelle&diff=20686&oldid=prevPiotrekD: /* Ciekawostki */2014-08-02T18:01:38Z<p><span class="autocomment">Ciekawostki</span></p>
<table style="background-color: white; color:black;">
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<tr valign='top'>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">← poprzednia wersja</td>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">Wersja z 18:01, 2 sie 2014</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 20:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 20:</td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>==Ciekawostki==</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>==Ciekawostki==</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>Po użyciu w konsoli kodu give weapon_annabelle trzymana przez gracza Annabelle będzie miała model [[Strzelba SPAS 12|Strzelby SPAS 12]].</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div><ins class="diffchange diffchange-inline">* </ins>Po użyciu w konsoli kodu <ins class="diffchange diffchange-inline"><code></ins>give weapon_annabelle<ins class="diffchange diffchange-inline"></code> </ins>trzymana przez gracza Annabelle będzie miała model [[Strzelba SPAS 12|Strzelby SPAS 12]].</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>==Galeria==</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>==Galeria==</div></td></tr>
</table>PiotrekD