//borealis.net.pl/index.php?title=Synth&feed=atom&action=historySynth - Historia wersji2024-03-29T09:59:53ZHistoria wersji tej strony wikiMediaWiki 1.17.0//borealis.net.pl/index.php?title=Synth&diff=25179&oldid=prevNeon o 07:14, 1 gru 20192019-12-01T07:14:38Z<p></p>
<table style="background-color: white; color:black;">
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<tr valign='top'>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">← poprzednia wersja</td>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">Wersja z 07:14, 1 gru 2019</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 22:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 22:</td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>Prawdopodobnie Synthy nie zawsze przybywają na Ziemię w pełni zmodyfikowane. W [[Cytadela|Cytadeli]] istnieją fabryki, w których zachodzi ten proces. Można na przykład zobaczyć [[stalker]]y, które na niższych poziomach budynku pracują nad Gunshipami.</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>Prawdopodobnie Synthy nie zawsze przybywają na Ziemię w pełni zmodyfikowane. W [[Cytadela|Cytadeli]] istnieją fabryki, w których zachodzi ten proces. Można na przykład zobaczyć [[stalker]]y, które na niższych poziomach budynku pracują nad Gunshipami.</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>Ich pancerz jest w dużej <del class="diffchange diffchange-inline">mierz </del>odporny na ostrzał (z wyjątkiem [[Hunter]]a i [[Shield Scanner]]a) - uderzające w niego kule nie pozostawiają śladów i wydają dźwięk brzdęknięcia. Pancerz może zostać zerwany przy użyciu duzej siły, co zademonstrował [[Dog]] podczas walki ze [[Strider]]em w ''[[Half-Life 2: Episode Two|Episode Two]]''. Jedyną bronią efektywną w walce z dużymi Synthami są te z eksplodującą amunicją ([[Wyrzutnia rakiet (HL2)|wyrzutnia rakiet]], drugi tryb strzału [[Pistolet maszynowy|pistoletu maszynowego]] i [[Bomba Magnussona]]) i [[Kula energii|kule energii]].</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>Ich pancerz jest w dużej <ins class="diffchange diffchange-inline">mierze </ins>odporny na ostrzał (z wyjątkiem [[Hunter]]a i [[Shield Scanner]]a) - uderzające w niego kule nie pozostawiają śladów i wydają dźwięk brzdęknięcia. Pancerz może zostać zerwany przy użyciu duzej siły, co zademonstrował [[Dog]] podczas walki ze [[Strider]]em w ''[[Half-Life 2: Episode Two|Episode Two]]''. Jedyną bronią efektywną w walce z dużymi Synthami są te z eksplodującą amunicją ([[Wyrzutnia rakiet (HL2)|wyrzutnia rakiet]], drugi tryb strzału [[Pistolet maszynowy|pistoletu maszynowego]] i [[Bomba Magnussona]]) i [[Kula energii|kule energii]].</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>{{Istoty}}</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>{{Istoty}}</div></td></tr>
</table>Neon//borealis.net.pl/index.php?title=Synth&diff=20256&oldid=prevPiotrekD o 20:14, 23 gru 20132013-12-23T20:14:05Z<p></p>
<table style="background-color: white; color:black;">
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<tr valign='top'>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">← poprzednia wersja</td>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">Wersja z 20:14, 23 gru 2013</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 14:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 14:</td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>*npc_hunter</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>*npc_hunter</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>*npc_ministrider  </div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>*npc_ministrider  </div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>*npc_strider}}  </div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>*npc_strider</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div> </div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>}}  </div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>'''Synthy''' zwane też '''jednostkami syntetycznymi''' to istoty pochodzenia pozaziemskiego, które zostały zmienione przez [[Kombinat]] w maszyny bojowe. Według oficjalnej definicji są to "samoreplikujące się roboty, które ewoluują", "utworzone, lub przejęte przez Kombinat podczas podbojów i wojen". Zawsze przybierają formę ogromnych istot przypominających nieco owady. Poza wyraźnie organicznymi elementami ciała, posiadają też mechaniczne modyfikacje, takie jak np. działa lub anteny.</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>'''Synthy''' zwane też '''jednostkami syntetycznymi''' to istoty pochodzenia pozaziemskiego, które zostały zmienione przez [[Kombinat]] w maszyny bojowe. Według oficjalnej definicji są to "samoreplikujące się roboty, które ewoluują", "utworzone, lub przejęte przez Kombinat podczas podbojów i wojen". Zawsze przybierają formę ogromnych istot przypominających nieco owady. Poza wyraźnie organicznymi elementami ciała, posiadają też mechaniczne modyfikacje, takie jak np. działa lub anteny.</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>Nie jest do końca jasne, które pokazane w serii Synthy  są "prawdziwymi" gatunkami, pojmanymi z naturalnych środowisk i wyposażonymi dodatkowo przez Kombinat, a które zostały wyhodowane zupełnie sztucznie. Nie wiadomo też, czy przed przyłączeniem do Kombinatu były w pełni organiczne, czy też ich transformacja rozpoczęła się wcześniej.</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>Nie jest do końca jasne, które pokazane w serii Synthy  są "prawdziwymi" gatunkami, pojmanymi z naturalnych środowisk i wyposażonymi dodatkowo przez Kombinat, a które zostały wyhodowane zupełnie sztucznie. Nie wiadomo też, czy przed przyłączeniem do Kombinatu były w pełni organiczne, czy też ich transformacja rozpoczęła się wcześniej.</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>Prawdopodobnie Synthy nie zawsze przybywają na <del class="diffchange diffchange-inline">ziemi </del>w pełni zmodyfikowane. W [[Cytadela|Cytadeli]] istnieją fabryki, w których zachodzi ten proces. Można na przykład zobaczyć [[stalker]]y, które na niższych poziomach budynku pracują nad Gunshipami.</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>Prawdopodobnie Synthy nie zawsze przybywają na <ins class="diffchange diffchange-inline">Ziemię </ins>w pełni zmodyfikowane. W [[Cytadela|Cytadeli]] istnieją fabryki, w których zachodzi ten proces. Można na przykład zobaczyć [[stalker]]y, które na niższych poziomach budynku pracują nad Gunshipami.</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>Ich pancerz jest w dużej mierz odporny na ostrzał (z wyjątkiem [[Hunter]]a i [[Shield Scanner]]a) - uderzające w niego kule nie pozostawiają śladów i wydają dźwięk brzdęknięcia. Pancerz może zostać zerwany przy użyciu duzej siły, co zademonstrował [[Dog]] podczas walki ze [[Strider]]em w ''[[Half-Life 2: Episode Two|Episode Two]]''. Jedyną bronią efektywną w walce z dużymi Synthami są te z eksplodującą amunicją ([[Wyrzutnia rakiet (HL2)|wyrzutnia rakiet]], drugi tryb strzału [[Pistolet maszynowy|pistoletu maszynowego]] i [[Bomba Magnussona]]) i [[Kula energii|kule energii]].</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>Ich pancerz jest w dużej mierz odporny na ostrzał (z wyjątkiem [[Hunter]]a i [[Shield Scanner]]a) - uderzające w niego kule nie pozostawiają śladów i wydają dźwięk brzdęknięcia. Pancerz może zostać zerwany przy użyciu duzej siły, co zademonstrował [[Dog]] podczas walki ze [[Strider]]em w ''[[Half-Life 2: Episode Two|Episode Two]]''. Jedyną bronią efektywną w walce z dużymi Synthami są te z eksplodującą amunicją ([[Wyrzutnia rakiet (HL2)|wyrzutnia rakiet]], drugi tryb strzału [[Pistolet maszynowy|pistoletu maszynowego]] i [[Bomba Magnussona]]) i [[Kula energii|kule energii]].</div></td></tr>
</table>PiotrekD//borealis.net.pl/index.php?title=Synth&diff=5297&oldid=prev83.25.23.106: Zmieniłem Hutnera na Huntera2010-05-29T13:53:03Z<p>Zmieniłem Hutnera na Huntera</p>
<table style="background-color: white; color:black;">
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<tr valign='top'>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">← poprzednia wersja</td>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">Wersja z 13:53, 29 maj 2010</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 22:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 22:</td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>Prawdopodobnie Synthy nie zawsze przybywają na ziemi w pełni zmodyfikowane. W [[Cytadela|Cytadeli]] istnieją fabryki, w których zachodzi ten proces. Można na przykład zobaczyć [[stalker]]y, które na niższych poziomach budynku pracują nad Gunshipami.</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>Prawdopodobnie Synthy nie zawsze przybywają na ziemi w pełni zmodyfikowane. W [[Cytadela|Cytadeli]] istnieją fabryki, w których zachodzi ten proces. Można na przykład zobaczyć [[stalker]]y, które na niższych poziomach budynku pracują nad Gunshipami.</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>Ich pancerz jest w dużej mierz odporny na ostrzał (z wyjątkiem [[<del class="diffchange diffchange-inline">Hutner</del>]]a i [[Shield Scanner]]a) - uderzające w niego kule nie pozostawiają śladów i wydają dźwięk brzdęknięcia. Pancerz może zostać zerwany przy użyciu duzej siły, co zademonstrował [[Dog]] podczas walki ze [[Strider]]em w ''[[Half-Life 2: Episode Two|Episode Two]]''. Jedyną bronią efektywną w walce z dużymi Synthami są te z eksplodującą amunicją ([[Wyrzutnia rakiet (HL2)|wyrzutnia rakiet]], drugi tryb strzału [[Pistolet maszynowy|pistoletu maszynowego]] i [[Bomba Magnussona]]) i [[Kula energii|kule energii]].</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>Ich pancerz jest w dużej mierz odporny na ostrzał (z wyjątkiem [[<ins class="diffchange diffchange-inline">Hunter</ins>]]a i [[Shield Scanner]]a) - uderzające w niego kule nie pozostawiają śladów i wydają dźwięk brzdęknięcia. Pancerz może zostać zerwany przy użyciu duzej siły, co zademonstrował [[Dog]] podczas walki ze [[Strider]]em w ''[[Half-Life 2: Episode Two|Episode Two]]''. Jedyną bronią efektywną w walce z dużymi Synthami są te z eksplodującą amunicją ([[Wyrzutnia rakiet (HL2)|wyrzutnia rakiet]], drugi tryb strzału [[Pistolet maszynowy|pistoletu maszynowego]] i [[Bomba Magnussona]]) i [[Kula energii|kule energii]].</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>{{Istoty}}</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>{{Istoty}}</div></td></tr>
</table>83.25.23.106//borealis.net.pl/index.php?title=Synth&diff=4976&oldid=prev195.116.193.130: Jeden ort i niepotrzebny wyraz2010-04-11T08:01:06Z<p>Jeden ort i niepotrzebny wyraz</p>
<table style="background-color: white; color:black;">
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<tr valign='top'>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">← poprzednia wersja</td>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">Wersja z 08:01, 11 kwi 2010</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 18:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 18:</td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>'''Synthy''' zwane też '''jednostkami syntetycznymi''' to istoty pochodzenia pozaziemskiego, które zostały zmienione przez [[Kombinat]] w maszyny bojowe. Według oficjalnej definicji są to "samoreplikujące się roboty, które ewoluują", "utworzone, lub przejęte przez Kombinat podczas podbojów i wojen". Zawsze przybierają formę ogromnych istot przypominających nieco owady. Poza wyraźnie organicznymi elementami ciała, posiadają też mechaniczne modyfikacje, takie jak np. działa lub anteny.</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>'''Synthy''' zwane też '''jednostkami syntetycznymi''' to istoty pochodzenia pozaziemskiego, które zostały zmienione przez [[Kombinat]] w maszyny bojowe. Według oficjalnej definicji są to "samoreplikujące się roboty, które ewoluują", "utworzone, lub przejęte przez Kombinat podczas podbojów i wojen". Zawsze przybierają formę ogromnych istot przypominających nieco owady. Poza wyraźnie organicznymi elementami ciała, posiadają też mechaniczne modyfikacje, takie jak np. działa lub anteny.</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>Nie jest do końca jasne, które pokazane w serii Synthy  są "prawdziwymi" gatunkami, pojmanymi z naturalnych środowisk i <del class="diffchange diffchange-inline">wyposarzonymi </del>dodatkowo przez Kombinat, a które zostały wyhodowane zupełnie sztucznie. Nie wiadomo też, czy przed przyłączeniem do Kombinatu były w pełni organiczne, czy też ich transformacja rozpoczęła się wcześniej. <del class="diffchange diffchange-inline">Nie </del></div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>Nie jest do końca jasne, które pokazane w serii Synthy  są "prawdziwymi" gatunkami, pojmanymi z naturalnych środowisk i <ins class="diffchange diffchange-inline">wyposażonymi </ins>dodatkowo przez Kombinat, a które zostały wyhodowane zupełnie sztucznie. Nie wiadomo też, czy przed przyłączeniem do Kombinatu były w pełni organiczne, czy też ich transformacja rozpoczęła się wcześniej.</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>Prawdopodobnie Synthy nie zawsze przybywają na ziemi w pełni zmodyfikowane. W [[Cytadela|Cytadeli]] istnieją fabryki, w których zachodzi ten proces. Można na przykład zobaczyć [[stalker]]y, które na niższych poziomach budynku pracują nad Gunshipami.</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>Prawdopodobnie Synthy nie zawsze przybywają na ziemi w pełni zmodyfikowane. W [[Cytadela|Cytadeli]] istnieją fabryki, w których zachodzi ten proces. Można na przykład zobaczyć [[stalker]]y, które na niższych poziomach budynku pracują nad Gunshipami.</div></td></tr>
</table>195.116.193.130//borealis.net.pl/index.php?title=Synth&diff=3396&oldid=prevSeptuater: grafika2009-10-30T13:35:36Z<p>grafika</p>
<table style="background-color: white; color:black;">
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<tr valign='top'>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">← poprzednia wersja</td>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">Wersja z 13:35, 30 paź 2009</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 1:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 1:</td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>{{Istota infobox  </div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>{{Istota infobox  </div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>|grafika=</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>|grafika=<ins class="diffchange diffchange-inline">All_Synths.jpg</ins></div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>|okres=Okres przed Powstaniem i [[Powstanie]]</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>|okres=Okres przed Powstaniem i [[Powstanie]]</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>|grupa=[[Kombinat]]  </div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>|grupa=[[Kombinat]]  </div></td></tr>
</table>Septuater//borealis.net.pl/index.php?title=Synth&diff=3394&oldid=prevSeptuater: Utworzył nową stronę „{{Istota infobox |grafika= |okres=Okres przed Powstaniem i Powstanie |grupa=Kombinat |pochodzenie=Sztucznie wyprodukowany |rasa=Cyborg |bronie=różne |dubbi...”2009-10-30T13:20:52Z<p>Utworzył nową stronę „{{Istota infobox |grafika= |okres=Okres przed Powstaniem i <a href="/wiki/Powstanie" title="Powstanie">Powstanie</a> |grupa=<a href="/wiki/Kombinat" title="Kombinat">Kombinat</a> |pochodzenie=Sztucznie wyprodukowany |rasa=Cyborg |bronie=różne |dubbi...”</p>
<p><b>Nowa strona</b></p><div>{{Istota infobox <br />
|grafika=<br />
|okres=Okres przed Powstaniem i [[Powstanie]]<br />
|grupa=[[Kombinat]] <br />
|pochodzenie=Sztucznie wyprodukowany <br />
|rasa=Cyborg<br />
|bronie=różne<br />
|dubbing= <br />
|projektant=[[Ted Backman]] <br />
|byt=<span></span><br />
*npc_clawscanner <br />
*npc_combinedropship <br />
*npc_combinegunship <br />
*npc_hunter<br />
*npc_ministrider <br />
*npc_strider}} <br />
<br />
'''Synthy''' zwane też '''jednostkami syntetycznymi''' to istoty pochodzenia pozaziemskiego, które zostały zmienione przez [[Kombinat]] w maszyny bojowe. Według oficjalnej definicji są to "samoreplikujące się roboty, które ewoluują", "utworzone, lub przejęte przez Kombinat podczas podbojów i wojen". Zawsze przybierają formę ogromnych istot przypominających nieco owady. Poza wyraźnie organicznymi elementami ciała, posiadają też mechaniczne modyfikacje, takie jak np. działa lub anteny.<br />
<br />
Nie jest do końca jasne, które pokazane w serii Synthy są "prawdziwymi" gatunkami, pojmanymi z naturalnych środowisk i wyposarzonymi dodatkowo przez Kombinat, a które zostały wyhodowane zupełnie sztucznie. Nie wiadomo też, czy przed przyłączeniem do Kombinatu były w pełni organiczne, czy też ich transformacja rozpoczęła się wcześniej. Nie <br />
<br />
Prawdopodobnie Synthy nie zawsze przybywają na ziemi w pełni zmodyfikowane. W [[Cytadela|Cytadeli]] istnieją fabryki, w których zachodzi ten proces. Można na przykład zobaczyć [[stalker]]y, które na niższych poziomach budynku pracują nad Gunshipami.<br />
<br />
Ich pancerz jest w dużej mierz odporny na ostrzał (z wyjątkiem [[Hutner]]a i [[Shield Scanner]]a) - uderzające w niego kule nie pozostawiają śladów i wydają dźwięk brzdęknięcia. Pancerz może zostać zerwany przy użyciu duzej siły, co zademonstrował [[Dog]] podczas walki ze [[Strider]]em w ''[[Half-Life 2: Episode Two|Episode Two]]''. Jedyną bronią efektywną w walce z dużymi Synthami są te z eksplodującą amunicją ([[Wyrzutnia rakiet (HL2)|wyrzutnia rakiet]], drugi tryb strzału [[Pistolet maszynowy|pistoletu maszynowego]] i [[Bomba Magnussona]]) i [[Kula energii|kule energii]].<br />
<br />
{{Istoty}}<br />
{{KombJednostki}}<br />
<br />
[[Kategoria: Kombinat]]<br />
[[Kategoria: Istoty z Half-Life 2]]<br />
[[Kategoria: Istoty z Half-Life 2: Episode One]]<br />
[[Kategoria: Istoty z Half-Life 2: Episode Two]]</div>Septuater