Szablon:Portal cs grafika

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(nowy szablon)
 
(zmiana grafiki, za zgodą biurokraty)
Linia 1: Linia 1:
 
<noinclude><sekcja id="cs"></noinclude>
 
<noinclude><sekcja id="cs"></noinclude>
<supergrafika tytul="Bombsite B na Dust" grafika="De_dust_css_bombsite_b.jpg" rozmiar="500px">
+
<supergrafika tytul="Tylne podwórze na mapie Militia" grafika="Militia - CSGO - tylne podwórze.jpg" rozmiar="500px">
'''Dust''' ('''de_dust''') to oficjalna mapa typu podkładanie bomby i pierwsza mapa z serii dust. Akcja jest osadzona w mieście znajdującym się na Bliskim Wschodzie. Na mapie znajdują się dwa bombsite'y - jeden koło respawnu Antyterrorystów i jeden obok otwartej przestrzeni. W CSS Valve całkowicie przerobiło mapę, głównie opierając się na concept artach wykonanych przez Kirsten Perry i Ido Magala dotyczących architektury.
+
'''Militia''' (''cs_militia'') oficjalna mapa typu odbicie zakładników występująca we wszystkich grach z serii Counter-Strike. Na przestrzeni czasu ulegała wielu zmianom. Głównym celem antyterrorystów jest odbicie zakładników przetrzymywanych w dużym domu i jego okolicach.
<przycisk tekst="Czytaj dalej" link="Dust" />
+
<przycisk tekst="Czytaj dalej" link="Militia" />
 
<przycisk tekst="Głosuj" link="Borealis:GłosowanieCSGrafika" />
 
<przycisk tekst="Głosuj" link="Borealis:GłosowanieCSGrafika" />
 
</supergrafika>
 
</supergrafika>
 
<noinclude></sekcja>[[Kategoria:Portal CS]]</noinclude>
 
<noinclude></sekcja>[[Kategoria:Portal CS]]</noinclude>

Wersja z 10:50, 19 kwi 2015

Grafika na medal: Tylne podwórze na mapie Militia

Militia (cs_militia) – oficjalna mapa typu odbicie zakładników występująca we wszystkich grach z serii Counter-Strike. Na przestrzeni czasu ulegała wielu zmianom. Głównym celem antyterrorystów jest odbicie zakładników przetrzymywanych w dużym domu i jego okolicach.

Czytaj dalej

Głosuj