//borealis.net.pl/index.php?title=Szablon:Portal_cs_grafika&feed=atom&action=historySzablon:Portal cs grafika - Historia wersji2024-03-28T18:18:40ZHistoria wersji tej strony wikiMediaWiki 1.17.0//borealis.net.pl/index.php?title=Szablon:Portal_cs_grafika&diff=25419&oldid=prevGrendeL: podmienię, bo coś nie działało, chyba o to chodziło2021-02-01T17:45:15Z<p>podmienię, bo coś nie działało, chyba o to chodziło</p>
<table style="background-color: white; color:black;">
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<tr valign='top'>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">← poprzednia wersja</td>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">Wersja z 17:45, 1 lut 2021</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 1:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 1:</td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div><noinclude><sekcja id="cs"></noinclude></div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div><noinclude><sekcja id="cs"></noinclude></div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div><supergrafika tytul="Tylne podwórze na mapie Militia" grafika="Militia - CSGO - <del class="diffchange diffchange-inline">tylne podwórze</del>.jpg" rozmiar="500px"></div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div><supergrafika tytul="Tylne podwórze na mapie Militia" grafika="Militia - CSGO - <ins class="diffchange diffchange-inline">spawn T</ins>.jpg" rozmiar="500px"></div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>'''Militia''' (''cs_militia'') – oficjalna mapa typu odbicie zakładników występująca we wszystkich grach z serii Counter-Strike. Na przestrzeni czasu ulegała wielu zmianom. Głównym celem antyterrorystów jest odbicie zakładników przetrzymywanych w dużym domu i jego okolicach.</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div>'''Militia''' (''cs_militia'') – oficjalna mapa typu odbicie zakładników występująca we wszystkich grach z serii Counter-Strike. Na przestrzeni czasu ulegała wielu zmianom. Głównym celem antyterrorystów jest odbicie zakładników przetrzymywanych w dużym domu i jego okolicach.</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div><przycisk tekst="Czytaj dalej" link="Militia" /></div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div><przycisk tekst="Czytaj dalej" link="Militia" /></div></td></tr>
</table>GrendeL//borealis.net.pl/index.php?title=Szablon:Portal_cs_grafika&diff=21642&oldid=prevPiotrekD: zmiana grafiki, za zgodą biurokraty2015-04-19T10:50:58Z<p>zmiana grafiki, za zgodą biurokraty</p>
<table style="background-color: white; color:black;">
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<col class='diff-marker' />
<col class='diff-content' />
<tr valign='top'>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">← poprzednia wersja</td>
<td colspan='2' style="background-color: white; color:black;">Wersja z 10:50, 19 kwi 2015</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 1:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">Linia 1:</td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div><noinclude><sekcja id="cs"></noinclude></div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div><noinclude><sekcja id="cs"></noinclude></div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div><supergrafika tytul="<del class="diffchange diffchange-inline">Bombsite B </del>na <del class="diffchange diffchange-inline">Dust</del>" grafika="<del class="diffchange diffchange-inline">De_dust_css_bombsite_b</del>.jpg" rozmiar="500px"></div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div><supergrafika tytul="<ins class="diffchange diffchange-inline">Tylne podwórze </ins>na <ins class="diffchange diffchange-inline">mapie Militia</ins>" grafika="<ins class="diffchange diffchange-inline">Militia - CSGO - tylne podwórze</ins>.jpg" rozmiar="500px"></div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div>'''<del class="diffchange diffchange-inline">Dust</del>''' (''<del class="diffchange diffchange-inline">'de_dust'</del>'') <del class="diffchange diffchange-inline">to </del>oficjalna mapa typu <del class="diffchange diffchange-inline">podkładanie bomby i pierwsza mapa </del>z serii <del class="diffchange diffchange-inline">dust. Akcja jest osadzona w mieście znajdującym się na Bliskim Wschodzie</del>. Na <del class="diffchange diffchange-inline">mapie znajdują się dwa bombsite'y - jeden koło respawnu Antyterrorystów i jeden obok otwartej </del>przestrzeni. <del class="diffchange diffchange-inline">W CSS Valve całkowicie przerobiło mapę, głównie opierając się na concept artach wykonanych przez Kirsten Perry </del>i <del class="diffchange diffchange-inline">Ido Magala dotyczących architektury</del>.</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div>'''<ins class="diffchange diffchange-inline">Militia</ins>''' (''<ins class="diffchange diffchange-inline">cs_militia</ins>'') <ins class="diffchange diffchange-inline">– </ins>oficjalna mapa typu <ins class="diffchange diffchange-inline">odbicie zakładników występująca we wszystkich grach </ins>z serii <ins class="diffchange diffchange-inline">Counter-Strike</ins>. Na przestrzeni <ins class="diffchange diffchange-inline">czasu ulegała wielu zmianom</ins>. <ins class="diffchange diffchange-inline">Głównym celem antyterrorystów jest odbicie zakładników przetrzymywanych w dużym domu </ins>i <ins class="diffchange diffchange-inline">jego okolicach</ins>.</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="background: #ffa; color:black; font-size: smaller;"><div><przycisk tekst="Czytaj dalej" link="<del class="diffchange diffchange-inline">Dust</del>" /></div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="background: #cfc; color:black; font-size: smaller;"><div><przycisk tekst="Czytaj dalej" link="<ins class="diffchange diffchange-inline">Militia</ins>" /></div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div><przycisk tekst="Głosuj" link="Borealis:GłosowanieCSGrafika" /></div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div><przycisk tekst="Głosuj" link="Borealis:GłosowanieCSGrafika" /></div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div></supergrafika></div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div></supergrafika></div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div><noinclude></sekcja>[[Kategoria:Portal CS]]</noinclude></div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background: #eee; color:black; font-size: smaller;"><div><noinclude></sekcja>[[Kategoria:Portal CS]]</noinclude></div></td></tr>
</table>PiotrekD//borealis.net.pl/index.php?title=Szablon:Portal_cs_grafika&diff=11162&oldid=prevSeptuater: nowy szablon2011-05-07T06:20:42Z<p>nowy szablon</p>
<p><b>Nowa strona</b></p><div><noinclude><sekcja id="cs"></noinclude><br />
<supergrafika tytul="Bombsite B na Dust" grafika="De_dust_css_bombsite_b.jpg" rozmiar="500px"><br />
'''Dust''' ('''de_dust''') to oficjalna mapa typu podkładanie bomby i pierwsza mapa z serii dust. Akcja jest osadzona w mieście znajdującym się na Bliskim Wschodzie. Na mapie znajdują się dwa bombsite'y - jeden koło respawnu Antyterrorystów i jeden obok otwartej przestrzeni. W CSS Valve całkowicie przerobiło mapę, głównie opierając się na concept artach wykonanych przez Kirsten Perry i Ido Magala dotyczących architektury.<br />
<przycisk tekst="Czytaj dalej" link="Dust" /><br />
<przycisk tekst="Głosuj" link="Borealis:GłosowanieCSGrafika" /><br />
</supergrafika><br />
<noinclude></sekcja>[[Kategoria:Portal CS]]</noinclude></div>Septuater