Szablon:Portal half-life artykul

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

m (wheatley)
(Usunięcie przycisku głosowania)
 
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez jednego użytkownika)
Linia 1: Linia 1:
 
<noinclude><sekcja id="hl"></noinclude>
 
<noinclude><sekcja id="hl"></noinclude>
<artykul tytul="Wheatley" link="Wheatley" grafika="Baner wheatley.png">
+
<artykul tytul="Łom" link="Łom" grafika="Bez_lomu_nie_wychodz_z_domu.png">
Jeden z rdzeni osobowości, które zostały przebudzone na końcu pierwszej części gry Portal. Programowo jest płci męskiej i posiada charakterystyczny brytyjski akcent. W pierwszej połowie Portala 2 jest on przewodnikiem i pomocnikiem głównej bohaterki, którą w zamian wykorzystuje jako swój środek transportu. Jego losy w drugiej połowie gry to już strefa ścisłych spoilerów.
+
Najbardziej charakterystyczna broń serii Half-Life. Gordon po raz pierwszy zdobył ją podczas ucieczki z Sektora C kompleksu Black Mesa. Jest powszechnie używana głównie na początku gry, gdyż w dosyć krótkim czasie gracze przechodzą na bardziej efektywną broń palną. Mimo to, łom znajduje praktyczne zastosowanie przez całą resztę rozgrywki, w niszczeniu skrzyń z zapasami, przeróżnych barier takich jak kratka wentylacji albo rozbijanie okien, jak i w zabijaniu niegroźnych przeciwników, np. zombie i headcrabów.
<przycisk tekst="Czytaj dalej" link="Wheatley" />
+
<przycisk tekst="Czytaj dalej" link="Łom" />
<przycisk tekst="Zagłosuj" link="Borealis:GłosowanieHLArt" />
+
 
</artykul>
 
</artykul>
 
<noinclude></sekcja>[[Kategoria:Portal Half-Life]]</noinclude>
 
<noinclude></sekcja>[[Kategoria:Portal Half-Life]]</noinclude>

Aktualna wersja na dzień 16:03, 25 kwi 2015

Łom

Bez lomu nie wychodz z domu.png

Najbardziej charakterystyczna broń serii Half-Life. Gordon po raz pierwszy zdobył ją podczas ucieczki z Sektora C kompleksu Black Mesa. Jest powszechnie używana głównie na początku gry, gdyż w dosyć krótkim czasie gracze przechodzą na bardziej efektywną broń palną. Mimo to, łom znajduje praktyczne zastosowanie przez całą resztę rozgrywki, w niszczeniu skrzyń z zapasami, przeróżnych barier takich jak kratka wentylacji albo rozbijanie okien, jak i w zabijaniu niegroźnych przeciwników, np. zombie i headcrabów.

Czytaj dalej