Szablon:Portal half-life artykul

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(Usunięcie przycisku głosowania)
 
(Nie pokazano 14 wersji utworzonych przez 4 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
 
<noinclude><sekcja id="hl"></noinclude>
 
<noinclude><sekcja id="hl"></noinclude>
<artykul tytul="Portal ARG" link="Portal ARG" grafika="Portal half-life artykul 2.png">
+
<artykul tytul="Łom" link="Łom" grafika="Bez_lomu_nie_wychodz_z_domu.png">
Portal ARG (Alternate Reality Game, ang. Gra wirtualnej rzeczywistości) to umowna nazwa wydarzenia, które poprzedziło ujawnienie przez Valve prac nad Portal 2. Zapoczątkowały go 2 aktualizacje do gry Portal, 1 i 5 Marca, które zawierały ukryty przekaz. Gracze rozszyfrowywali zakodowane w postaci: plików dźwiękowych, szyfrów i obrazów wiadomości, które odsłaniały kolejne informacje. Portal ARG cieszyła się dużym powodzeniem wśród fanów Valve...
+
Najbardziej charakterystyczna broń serii Half-Life. Gordon po raz pierwszy zdobył ją podczas ucieczki z Sektora C kompleksu Black Mesa. Jest powszechnie używana głównie na początku gry, gdyż w dosyć krótkim czasie gracze przechodzą na bardziej efektywną broń palną. Mimo to, łom znajduje praktyczne zastosowanie przez całą resztę rozgrywki, w niszczeniu skrzyń z zapasami, przeróżnych barier takich jak kratka wentylacji albo rozbijanie okien, jak i w zabijaniu niegroźnych przeciwników, np. zombie i headcrabów.
<przycisk tekst="Czytaj dalej" link="Portal ARG" />
+
<przycisk tekst="Czytaj dalej" link="Łom" />
<przycisk tekst="Zagłosuj" link="Borealis:GłosowanieHL" />
+
 
</artykul>
 
</artykul>
 
<noinclude></sekcja>[[Kategoria:Portal Half-Life]]</noinclude>
 
<noinclude></sekcja>[[Kategoria:Portal Half-Life]]</noinclude>

Aktualna wersja na dzień 16:03, 25 kwi 2015

Łom

Bez lomu nie wychodz z domu.png

Najbardziej charakterystyczna broń serii Half-Life. Gordon po raz pierwszy zdobył ją podczas ucieczki z Sektora C kompleksu Black Mesa. Jest powszechnie używana głównie na początku gry, gdyż w dosyć krótkim czasie gracze przechodzą na bardziej efektywną broń palną. Mimo to, łom znajduje praktyczne zastosowanie przez całą resztę rozgrywki, w niszczeniu skrzyń z zapasami, przeróżnych barier takich jak kratka wentylacji albo rozbijanie okien, jak i w zabijaniu niegroźnych przeciwników, np. zombie i headcrabów.

Czytaj dalej