Szablon:Portal half-life artykul

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

m (link)
(Usunięcie przycisku głosowania)
 
Linia 3: Linia 3:
 
Najbardziej charakterystyczna broń serii Half-Life. Gordon po raz pierwszy zdobył ją podczas ucieczki z Sektora C kompleksu Black Mesa. Jest powszechnie używana głównie na początku gry, gdyż w dosyć krótkim czasie gracze przechodzą na bardziej efektywną broń palną. Mimo to, łom znajduje praktyczne zastosowanie przez całą resztę rozgrywki, w niszczeniu skrzyń z zapasami, przeróżnych barier takich jak kratka wentylacji albo rozbijanie okien, jak i w zabijaniu niegroźnych przeciwników, np. zombie i headcrabów.
 
Najbardziej charakterystyczna broń serii Half-Life. Gordon po raz pierwszy zdobył ją podczas ucieczki z Sektora C kompleksu Black Mesa. Jest powszechnie używana głównie na początku gry, gdyż w dosyć krótkim czasie gracze przechodzą na bardziej efektywną broń palną. Mimo to, łom znajduje praktyczne zastosowanie przez całą resztę rozgrywki, w niszczeniu skrzyń z zapasami, przeróżnych barier takich jak kratka wentylacji albo rozbijanie okien, jak i w zabijaniu niegroźnych przeciwników, np. zombie i headcrabów.
 
<przycisk tekst="Czytaj dalej" link="Łom" />
 
<przycisk tekst="Czytaj dalej" link="Łom" />
<przycisk tekst="Zagłosuj" link="Borealis:GłosowanieHLArt" />
 
 
</artykul>
 
</artykul>
 
<noinclude></sekcja>[[Kategoria:Portal Half-Life]]</noinclude>
 
<noinclude></sekcja>[[Kategoria:Portal Half-Life]]</noinclude>

Aktualna wersja na dzień 16:03, 25 kwi 2015

Łom

Bez lomu nie wychodz z domu.png

Najbardziej charakterystyczna broń serii Half-Life. Gordon po raz pierwszy zdobył ją podczas ucieczki z Sektora C kompleksu Black Mesa. Jest powszechnie używana głównie na początku gry, gdyż w dosyć krótkim czasie gracze przechodzą na bardziej efektywną broń palną. Mimo to, łom znajduje praktyczne zastosowanie przez całą resztę rozgrywki, w niszczeniu skrzyń z zapasami, przeróżnych barier takich jak kratka wentylacji albo rozbijanie okien, jak i w zabijaniu niegroźnych przeciwników, np. zombie i headcrabów.

Czytaj dalej