Uzbrojenie Kombinatu

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Do korektya

Ten artykuł wymaga drobnej korekty. Jeśli masz czas pomóż nam i zajmij się tym.

  • Dodać informację o zadawanych obrażeniach dla granatu z SMG
  • Dodać informację o zadawanych obrażeniach dla Manhack

Poniżej znajduje się lista broni, w które wyposażeni są żołnierze Kombinatu:

  • Karabin pulsacyjny AR2 (ang. Pulse Rifle, Overwatch Standard Issue Pulse Rifle) - Karabin szturmowy będący na wyposażeniu Overwatch Soldiers oraz Overwatch Elite, rzadziej rebeliantów. W magazynku znajduje się 30 pocisków oraz 3 kule energii. W zapasie można posiadać jeszcze 60 sztuk amunicji. Jeden pocisk zadaje 8 pkt. obrażeń, a kula energii powoduje natychmiastową śmierć i dezintegrację trafionego przeciwnika.
  • Pistolet 9mm (ang. 9mm Pistol)- Pistolet kalibru 9mm wzorowany na Hecker & Koch USP Match. Broń używana jedynie przez Civil Protection. W magazynku mieści się 18 nabojów. W zapasie można posiadać jeszcze 150 nabojów. Jeden pocisk zadaje 5 pkt. obrażeń. We wcześniejszej wersji gry pistolet miał być używany również przez Combine Assassin.
  • Strzelba (ang. Shotgun)- Strzelba wzorowana na Franchi SPAS-12. Broń używana przez Overwatch Soldiers oraz w Episode Two przez specjalną odmianę żołnierzy , która wyróżnia się nieco inną kolorystyką umundurowania oraz większą ilością HP, specializują się oni w szybkich szturmach, mają na ramieniu znak Overwatch Elite, co świadczy że mogą być na nich kandydatami. W magazynku strzelby mieści się 6 sztuk amunicji śrutowej. W zapasie można posiadać jeszcze 30 nabojów. Pojedynczy strzał zadaje maksymalnie 56 pkt. obrażeń, a podwójny 84 pkt. obrażeń.
  • Granat odłamkowy (ang. Hand grenade) - Granat ręczny. Granat przed eksplozją pika i miga czerwoną lampką. Broń jest używana przez Overwatch Soldiers oraz Zombine'ów (Granat Zombine zadaje większe obrażenia). Można posiadać maksymalnie 5 sztuk. Wybuch zadaje maksymalnie 125 pkt. obrażeń. Przydatny w razie potrzeby odparcia ataku licznej grupy przeciwników.
  • Manhack - Elektroniczne, latające urządzenie Kombinatu, spełniające funkcje zwiadowcy oraz broni. Manhacki zawsze latają w grupie zazwyczaj liczącej 4 sztuki. Głównie służą do oczyszczania niewielkich i ciasnych przestrzeni. Używane są także do zwiadu na obszarach zbyt niebezpiecznych dla Skanerów. Manhacki zdolne są do przebijania się przez mniej trwałe przeszkody np. deski.
  • Karabin Snajperski Kombinatu (ang. Overwatch Sniper Rifle) - Stacjonarny karabin snajperski o potężnej sile rażenia. Karabin ma własne, ograniczone źródło zasilania. Wystrzeliwuje pociski podobne do tych, którymi strzela AR2. Obrażenia różnią się w zależności od celu: rebelianci, zombie i headcraby giną po jednym strzale, natomiast gracz otrzymuje około 40 punktów obrażeń. Pociski mają dużą prędkość i siłę obalającą, ale niską wartość przebicia. Świadczy o tym fakt, że nie mogą trafić celu, jeśli chroni go chociażby płyta z giętej blachy.

[edytuj] Zobacz też: