Edytujesz „Vortigaunt”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 40: Linia 40:
 
{{Cytat|Chcieliśmy stworzyć coś subtelnego, co przekazywałoby ogólną naturę vorta oraz jego szczególny sposób wołania o pomoc. (...) W rezultacie dźwięki sprawiają wrażenie, że vorty komunikują się między sobą przy użyciu dynamicznego dialogu zawołań, nie zaś tradycyjnej mowy''|Tim Larkin, komentarz do gry HL2: Episode Two}}
 
{{Cytat|Chcieliśmy stworzyć coś subtelnego, co przekazywałoby ogólną naturę vorta oraz jego szczególny sposób wołania o pomoc. (...) W rezultacie dźwięki sprawiają wrażenie, że vorty komunikują się między sobą przy użyciu dynamicznego dialogu zawołań, nie zaś tradycyjnej mowy''|Tim Larkin, komentarz do gry HL2: Episode Two}}
  
Następną zdolnością Vortigauntów jest ich możliwość obrony. W [[Half-Life]] była ona stosowana przeciwko graczowi. Można było otrzymać cios szponami Vorta lub wyładowaniem elektrycznym. To drugie odejmowało dużo życia i było bardzo celne, ale Vortigauntowi zajmowało sporo czasu, zanim mógł wystrzelić kolejnym piorunem. Następnie widzieliśmy Vortigaunty w akcji w [[Half-Life 2]] podczas ataku na [[Black Mesa East|Black Mesę East]], a potem dopiero w [[Half-Life 2: Episode Two|Epizodzie 2]]. W tej części Vorty używały swego ataku do walki z [[Antlion|antlionami]] (mrówkolwami) oraz [[Antlion Worker|acid antlionami]] (toksyczne mrówkolwy). Ponadto zaczęły również stosować atak przestrzenny, dzięki któremu potrafiły zabić wielu wrogów na raz.
+
Następną zdolnością Vortigauntów jest ich możliwość obrony. W [[Half-Life]] była ona stosowana przeciwko graczowi. Można było otrzymać cios szponami Vorta lub wyładowaniem elektrycznym. To drugie odejmowało dużo życia i było bardzo celne, ale Vortigauntowi zajmowało sporo czasu, zanim mógł wystrzelić kolejnym piorunem. Następnie widzieliśmy Vortigaunty w akcji w [[Half-Life 2]] podczas ataku na [[Black Mesa East|Black Mesę East]], a potem dopiero w [[Half-Life 2: Episode Two|Epizodzie 2]]. W tej części Vorty używały swego ataku do walki z [[Antlion|antlionami]] (mrówkolwami) oraz [[acid antlion]]ami (toksyczne mrówkolwy). Ponadto zaczęły również stosować atak przestrzenny, dzięki któremu potrafiły zabić wielu wrogów na raz.
  
 
{{Cytat|Vortigaunt nie mógł być zbyt potężny, gdyż w ten sposób odbierałby przyjemność z gry. Chcieliśmy jednak, aby stał się kompanem, którego warto mieć u swego boku. Jednym z rozwiązań, widocznym w tej scenie, był atak wyładowaniem, którym vortigaunt ogłuszał grupę antlionów, tak aby gracz mógł je wykończyć.|John Guthrie, komentarz do gry HL2: Episode Two}}
 
{{Cytat|Vortigaunt nie mógł być zbyt potężny, gdyż w ten sposób odbierałby przyjemność z gry. Chcieliśmy jednak, aby stał się kompanem, którego warto mieć u swego boku. Jednym z rozwiązań, widocznym w tej scenie, był atak wyładowaniem, którym vortigaunt ogłuszał grupę antlionów, tak aby gracz mógł je wykończyć.|John Guthrie, komentarz do gry HL2: Episode Two}}

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)