Zdobądź flagę

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(Lekkie rozwinięcie)
Linia 1: Linia 1:
 
{{Stub}}
 
{{Stub}}
[[Plik:Tajne_materiały.jpg|500px|thumb|right|Scout przechwytujące tajne materiały na mapie ctf_2fort z bazy Red]]Na mapach typu ctf_****** gracze mają za zadanie wykraść tajne materiały w aktówce z bazy wroga i chronić własne przed wykradnięciem.  
+
<ikony>tf2</ikony>
 +
==Ogólne==
 +
Rozgrywka tego typu toczy się na mapach typu ctf, gracze mają za zadanie wykraść tajne materiały w aktówce z bazy wroga i chronić własne przed wykradnięciem.  
 
Bazy obydwu drużyn są zazwyczaj identycznie zbudowane.
 
Bazy obydwu drużyn są zazwyczaj identycznie zbudowane.
 +
==Zasady==
 +
*Domyślnie gra toczy się do 3 przejęć.
 +
*Jeśli gracz zginie nosząc teczkę lub upuści ją, pojawia się miernik na nią odmierzający 60sek, po upływie tego czasu teczka wraca do bazy.
 +
** Jeśli gracz zginie z teczką w miejscu niedostępnym, to teczka zostaje automatycznie przeniesiona.
 +
*Można przechwycić materiały nie posiadając swoich w bazie.
 +
*Gracze pod wpływem ÜberCharge oraz [[Bonk! Atomowy Kop|Bonka]] nie mogą nosić materiałów.
 +
*Jeśli przez określony czas żadna z drużyn nie przekroczy limitu przejąć, następuje włączenie trybu [[Nagła śmierć]]
 +
==Mapy==
 +
* [[2Fort/pl|2Fort]]
 +
* [[Double Cross/pl|Double Cross]]
 +
* [[Sawmill (Capture the Flag)/pl|Sawmill]]
 +
* [[Turbine/pl|Turbine]]
 +
* [[Well (Capture the Flag)/pl|Well]]
 +
==Galeria==
 +
[[Plik:Tajne_materiały.jpg|200px|thumb|left]]
 +
[[Kategoria:Tryby gry w Team Fortress]]

Wersja z 10:49, 12 kwi 2011

Zalążek

Ta strona to tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, pomóż w tworzeniu serwisu i rozwiń ten artykuł!

Spis treści

Ogólne

Rozgrywka tego typu toczy się na mapach typu ctf, gracze mają za zadanie wykraść tajne materiały w aktówce z bazy wroga i chronić własne przed wykradnięciem. Bazy obydwu drużyn są zazwyczaj identycznie zbudowane.

Zasady

  • Domyślnie gra toczy się do 3 przejęć.
  • Jeśli gracz zginie nosząc teczkę lub upuści ją, pojawia się miernik na nią odmierzający 60sek, po upływie tego czasu teczka wraca do bazy.
    • Jeśli gracz zginie z teczką w miejscu niedostępnym, to teczka zostaje automatycznie przeniesiona.
  • Można przechwycić materiały nie posiadając swoich w bazie.
  • Gracze pod wpływem ÜberCharge oraz Bonka nie mogą nosić materiałów.
  • Jeśli przez określony czas żadna z drużyn nie przekroczy limitu przejąć, następuje włączenie trybu Nagła śmierć

Mapy

Galeria

Błąd przy generowaniu miniatury Niekompletna konfiguracja biblioteki GD – brak funkcji imagecreatefromjpeg