Edytujesz „Dust”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 4: | Linia 4: | ||
|typ=[[Podkładanie Bomby]] | |typ=[[Podkładanie Bomby]] | ||
|autorcs=<p></p> | |autorcs=<p></p> | ||
− | *David "DaveJ" Johnston | + | *David "DaveJ" Johnston (mapa) |
− | *MacMan | + | *MacMan (tekstury) |
− | |autorcz= | + | |autorcz=Ritual Entertainment |
− | |autorcss= | + | |autorcss=<p></p> |
− | + | *Valve Corporation | |
+ | *Kirsten Perry (concept art) | ||
+ | *Ido Magal (concept art) | ||
}} | }} | ||
− | '''Dust''' ('''''de_dust''''') to oficjalna mapa typu [[Podkładanie Bomby]] i pierwsza mapa z serii ''' | + | '''Dust''' ('''''de_dust''''') to oficjalna mapa typu [[Podkładanie Bomby]] i pierwsza mapa z serii '''dust'''. |
==Ogólnie== | ==Ogólnie== | ||
− | Akcja jest osadzona w mieście znajdującym się na Bliskim Wschodzie. Na mapie znajdują się dwa | + | Akcja jest osadzona w mieście znajdującym się na Bliskim Wschodzie. Na mapie znajdują się dwa bombsite'y - jeden koło respawnu Antyterrorystów i jeden obok otwartej przestrzeni. |
==Oficjalny opis== | ==Oficjalny opis== | ||
'''[[Antyterroryści]]''': Ochroń skrzynie z bronią biologiczną przed Terrorystami. Jeżeli przeciwnicy podłożą bombę twoim zadaniem jest ją rozbroić. | '''[[Antyterroryści]]''': Ochroń skrzynie z bronią biologiczną przed Terrorystami. Jeżeli przeciwnicy podłożą bombę twoim zadaniem jest ją rozbroić. | ||
− | '''[[Terroryści]]''':Terrorysta niosący C4 musi donieść i podłożyć ładunek obok jednej z dwóch skrzyń | + | '''[[Terroryści]]''':Terrorysta niosący C4 musi donieść i podłożyć ładunek obok jednej z dwóch skrzyń. |
− | + | Inne Spostrzeżenia: Są dwa miejsca w których może zostać podłożona bomba. | |
==Rozwój== | ==Rozwój== | ||
===Counter-Strike 1.0=== | ===Counter-Strike 1.0=== | ||
− | + | Dave Johnston znalazł wszesne screenshoty pewnej mapy z Team Fortress 2: Brotherhood of Arms i chciał ją odtworzyć. Jess Cliffe namówił go, żeby skontaktował się z MacMan'em, który odtworzyłby tekstury na bazie screenshotów. Początkowo mapę nazwano ''cs_destiny'', odtworzono wiele elementów z tych obrazków, jak i również wyjątkowe miejsca, które ciągle zmieniano. Potem zostały dodane tzw. bombsite'y. Podczas testów mapy zmieniono jej nazwę na ''de_dust''. | |
===Counter-Strike 1.6=== | ===Counter-Strike 1.6=== | ||
− | + | Niektóre graffiti zostały usunięte, a słońce stało się mniej żółte. | |
− | === | + | ===Condition Zero=== |
− | + | Ritual Entertainment przerobiło mapę i nazwało ją "de_dust_cz". Tekstury zostały zmienione na te znane z misji Recoil z gry Counter-Strike: Condition Zero Deleted Scenes. Słońce świeci teraz białym promieniem. Dodatkowo pojawia się kilka szczegółów wizualnych dotyczących mapy na przykład sklepiki, beczki itd. | |
===Counter-Strike: Source=== | ===Counter-Strike: Source=== | ||
− | + | Valve całkowicie przerobiło mapę, głównie opierając się na concept artach wykonanych przez Kirsten Perry i Ido Magala dotyczących architektury. | |
− | == | + | ==Taktyka== |
− | + | * Nie chodź zbyt często tunelem dolnym, gdyż bardzo łatwo jest tam zginąć. | |
− | + | * Jeśli idziesz tunelem górnym, to po wejściu do niego wybieraj drogę na lewo, gdyż rzadko jest pilnowana przez Antyterrorystów. | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
==Galeria== | ==Galeria== | ||
Linia 76: | Linia 48: | ||
Grafika:De_dust_cz_tspawn.jpg|Counter-Strike: Condition Zero | Grafika:De_dust_cz_tspawn.jpg|Counter-Strike: Condition Zero | ||
Grafika:De_dust_css_tspawn.jpg|Counter-Strike: Source | Grafika:De_dust_css_tspawn.jpg|Counter-Strike: Source | ||
− | |||
</gallery> | </gallery> | ||
===Respawn Antyterrorystów=== | ===Respawn Antyterrorystów=== | ||
Linia 83: | Linia 54: | ||
Grafika:De_dust_cz_ctspawn.jpg|Counter-Strike: Condition Zero | Grafika:De_dust_cz_ctspawn.jpg|Counter-Strike: Condition Zero | ||
Grafika:De_dust_css_ctspawn.jpg|Counter-Strike: Source | Grafika:De_dust_css_ctspawn.jpg|Counter-Strike: Source | ||
− | |||
</gallery> | </gallery> | ||
− | === | + | ===Bomb site A=== |
<gallery> | <gallery> | ||
Grafika:De_dust_cs_bombsite_a.jpg|Counter-Strike | Grafika:De_dust_cs_bombsite_a.jpg|Counter-Strike | ||
Grafika:De_dust_cz_bombsite_a.jpg|Counter-Strike: Condition Zero | Grafika:De_dust_cz_bombsite_a.jpg|Counter-Strike: Condition Zero | ||
Grafika:De_dust_css_bombsite_a.jpg|Counter-Strike: Source | Grafika:De_dust_css_bombsite_a.jpg|Counter-Strike: Source | ||
− | |||
</gallery> | </gallery> | ||
− | === | + | ===Bomb site B=== |
<gallery> | <gallery> | ||
Grafika:De_dust_cs_bombsite_b.jpg|Counter-Strike | Grafika:De_dust_cs_bombsite_b.jpg|Counter-Strike | ||
Grafika:De_dust_cz_bombsite_b.jpg|Counter-Strike: Condition Zero | Grafika:De_dust_cz_bombsite_b.jpg|Counter-Strike: Condition Zero | ||
Grafika:De_dust_css_bombsite_b.jpg|Counter-Strike: Source | Grafika:De_dust_css_bombsite_b.jpg|Counter-Strike: Source | ||
− | |||
</gallery> | </gallery> | ||
==Zobacz także== | ==Zobacz także== | ||
− | *[[Dust2 | + | * [[Dust2]] |
− | + | ||
− | {{CS | + | {{CS}} |
[[Kategoria:Mapy w Counter-Strike]] | [[Kategoria:Mapy w Counter-Strike]] |