Edytujesz „Szablon:Art tygodnia”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | + | [[Plik:HalfLife2 Citadel.jpg|150px]] | |
− | [[ | + | '''[[Cytadela|Cytadele]]''' są wielkimi strukturami przypominającymi masywny, metaliczny i nieposiadający szczególnych cech drapacz chmur, którego wysokość to 3072 metry (nie licząc części podziemnej). |
− | + | ||
− | <div align="right">'''[[ | + | Cytadela City 17 jest w dużej części zmechanizowana. Wiele jej części jest ruchomych, co pozwala na wysyłanie do akcji dużych ilości jednostek powietrznych, jak skanery, czy helikoptery szturmowe. W Episode One Cytadela ulega potężnej eksplozji wynikającej z przegrzania rdzenia. W wyniku eksplozji cytadela ulega zniszczeniu a miasto przypomina Hiroszimę. |
− | + | ||
+ | |||
+ | <div align="right">'''[[Cytadela|Czytaj całość]] | [[Borealis:GlosowanieArt|Weź udział w głosowaniu]]'''</div> |