Edytujesz „Counter-Strike: Condition Zero”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 24: | Linia 24: | ||
==Historia== | ==Historia== | ||
− | ''Condition Zero'' zawiera ulepszony tryb gry wieloosobowej. Grafika została znacząco polepszona. Zmianie zostały poddane tekstury, modele i mapy. W przeciwieństwie do innych gier z serii ''Counter-Strike'', ''Condition Zero'' zawiera tryb dla | + | ''Condition Zero'' zawiera ulepszony tryb gry wieloosobowej. Grafika została znacząco polepszona. Zmianie zostały poddane tekstury, modele i mapy. W przeciwieństwie do innych gier z serii ''Counter-Strike'', ''Condition Zero'' zawiera tryb dla pojedyńczego gracza. Możemy grać jedynie jako [[Antyterroryści|Antyterrorysta]]. Misje i nowi towarzysze(kierowani przez komputer) są odblokowywane wraz z postępem w grze. Dodatkowo każda misja posiada kilka specjalnych celów na przykład: "Zabij 3 przeciwników za pomocą snajperki", czy "Wygraj rundę w ciągu minuty". Ten tryb gry nazywa się [[Tour of Duty]]. |
''Condition Zero'' znane jest z wprowadzenia do rozgrywki botów, choć tak napradę pierwszą grą która to uczyniła był port ''Counter-Strike'' na Xbox'a. | ''Condition Zero'' znane jest z wprowadzenia do rozgrywki botów, choć tak napradę pierwszą grą która to uczyniła był port ''Counter-Strike'' na Xbox'a. | ||
Linia 31: | Linia 31: | ||
Została wydana zarówno w wersji pudełkowej jak i przez [[Steam]]. Jest w pakiecie razem z ''Counter-Strike''. | Została wydana zarówno w wersji pudełkowej jak i przez [[Steam]]. Jest w pakiecie razem z ''Counter-Strike''. | ||
− | |||
==Produkcja== | ==Produkcja== | ||
''Condition Zero'' było początkowo produkowane przez [[Rogue Entertainment]], lecz firma ta szybko zbankrutowała. [[Gearbox Software]] i [[Ritual Entertainment]] próbowały dokończyć grę, lecz finalny produkt ukazał się dzięki [[Valve Corporation]] i [[Turtle Rock Studios]], razem z dziełem Ritual, które zostało nazwane [[Condition Zero Deleted Scenes]]. | ''Condition Zero'' było początkowo produkowane przez [[Rogue Entertainment]], lecz firma ta szybko zbankrutowała. [[Gearbox Software]] i [[Ritual Entertainment]] próbowały dokończyć grę, lecz finalny produkt ukazał się dzięki [[Valve Corporation]] i [[Turtle Rock Studios]], razem z dziełem Ritual, które zostało nazwane [[Condition Zero Deleted Scenes]]. |