Edytujesz „Counter-Strike: Condition Zero”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 24: Linia 24:
  
 
==Historia==
 
==Historia==
''Condition Zero'' zawiera ulepszony tryb gry wieloosobowej. Grafika została znacząco polepszona. Zmianie zostały poddane tekstury, modele i mapy. W przeciwieństwie do innych gier z serii ''Counter-Strike'', ''Condition Zero'' zawiera tryb dla pojedynczego gracza. Możemy grać jedynie jako [[Antyterroryści|Antyterrorysta]]. Misje i nowi towarzysze(kierowani przez komputer) są odblokowywane wraz z postępem w grze. Dodatkowo każda misja posiada kilka specjalnych celów na przykład: "Zabij 3 przeciwników za pomocą snajperki", czy "Wygraj rundę w ciągu minuty". Ten tryb gry nazywa się [[Tour of Duty]].
+
''Condition Zero'' zawiera ulepszony tryb gry wieloosobowej. Grafika została znacząco polepszona. Zmianie zostały poddane tekstury, modele i mapy. W przeciwieństwie do innych gier z serii ''Counter-Strike'', ''Condition Zero'' zawiera tryb dla pojedyńczego gracza. Możemy grać jedynie jako [[Antyterroryści|Antyterrorysta]]. Misje i nowi towarzysze(kierowani przez komputer) są odblokowywane wraz z postępem w grze. Dodatkowo każda misja posiada kilka specjalnych celów na przykład: "Zabij 3 przeciwników za pomocą snajperki", czy "Wygraj rundę w ciągu minuty". Ten tryb gry nazywa się [[Tour of Duty]].
  
 
''Condition Zero'' znane jest z wprowadzenia do rozgrywki botów, choć tak napradę pierwszą grą która to uczyniła był port ''Counter-Strike'' na Xbox'a.
 
''Condition Zero'' znane jest z wprowadzenia do rozgrywki botów, choć tak napradę pierwszą grą która to uczyniła był port ''Counter-Strike'' na Xbox'a.
Linia 31: Linia 31:
  
 
Została wydana zarówno w wersji pudełkowej jak i przez [[Steam]]. Jest w pakiecie razem z ''Counter-Strike''.
 
Została wydana zarówno w wersji pudełkowej jak i przez [[Steam]]. Jest w pakiecie razem z ''Counter-Strike''.
 
 
==Produkcja==
 
==Produkcja==
 
''Condition Zero'' było początkowo produkowane przez [[Rogue Entertainment]], lecz firma ta szybko zbankrutowała. [[Gearbox Software]] i [[Ritual Entertainment]] próbowały dokończyć grę, lecz finalny produkt ukazał się dzięki [[Valve Corporation]] i [[Turtle Rock Studios]], razem z dziełem Ritual, które zostało nazwane [[Condition Zero Deleted Scenes]].
 
''Condition Zero'' było początkowo produkowane przez [[Rogue Entertainment]], lecz firma ta szybko zbankrutowała. [[Gearbox Software]] i [[Ritual Entertainment]] próbowały dokończyć grę, lecz finalny produkt ukazał się dzięki [[Valve Corporation]] i [[Turtle Rock Studios]], razem z dziełem Ritual, które zostało nazwane [[Condition Zero Deleted Scenes]].

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)