Ucieczka z cukrowni

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Zalążek

Ta strona to tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, pomóż w tworzeniu serwisu i rozwiń ten artykuł!

Rozdział 3
Ucieczka z cukrowni
Ucieczka z cukrowni L4D2.jpg
Kampania Krwawa ulewa
Gra Left 4 Dead 2
Autor Valve Corporation
Mapa c4m3_sugarmill_b
Chronologia rozdziałów
Poprzedni Cukrownia
Następny Powrót do miasta

Ucieczka z cukrowni jest trzecim rozdziałem w kampanii Krwawa ulewa w grze Left 4 Dead 2. W tym rozdziale Ocaleni mają za zadanie wrócić na łódź Virgila z benzyną potrzebną do dalszej drogi. Muszą przebyć tę samą drogę, co ostatnio jednak nie będzie to takie proste. Nadchodzący huragan spowodował niewielką powódź, a pojawiająca się co jakiś czas gwałtowna burza utrudnia komunikację i ruch. Pole widzenia zostaje mocno ograniczone, a na domiar złego następuje także atak hordy. Jest jednak kilka ułatwień. W rozdziale występuje mniejsza ilość Witchy niż ostatnio. W wielu miejscach utworzyły się ścieżki, które pozwalają ominąć wodę, jednak duża ich ilość to kładki na wysokości, przez co Smoker może ściągnąć Ocalałego z dużej wysokości. Po wyczerpującej drodze ocaleni zatrzymują się w tym samym safe roomie, w którym byli na przełomie pierwszego i drugiego rozdziału.

Ciekawostki

  • Ze względu na burzową pogodę i ciemne chmury, blokujące dostęp słońca, Witche będą zachowywały się już do końca kampanii tak, jak zachowują się w nocy.
  • Drzwi do Safe roomu w obu rozdziałach różnią się od siebie. W drugim rozdziale były to drzwi finałowe, lecz w trzecim rozdziale są to już drzwi startowe.
  • Podczas ponownego używania windy, w celu dostania się do góry, ta nie powoduje już ataku hordy.
  • Jest to dosyć rzadkie, lecz czasami winda może odjechać, zostawiając ocalałych poza windą na dole. Pechowcy są wtedy łatwym celem dla Specjalnych Zarażonych. Po dojechaniu windy do góry ocaleni na dole giną.
  • Czasami podczas przebywania w budynku, w którym widoczność podczas burzy nie zmienia się, Ocaleni mogą krzyczeć, że nic nie widzą.
  • Budynki, w których nie odczujemy skutków burzy (widoczność pozostanie taka sama, a dźwięki burzy zostaną przytłumione) to stacja benzynowa, cukrownia, budynek Ducatel i końcowy safe room.
  • Kanister na plecach gracza nie stanie w płomieniach, po jego postrzeleniu przez towarzysza.
  • Po przejściu przez pole trzciny cukrowej, Tank może pojawić się na górze budynku. Jeśli nie wezwałeś jeszcze windy, to Tank nie będzie umiał zejść na dół i poniesie śmierć w przypływie gniewu.
  • Wszystkie przedmioty pojawiające się w tym rozdziale są przeniesione z rozdziału drugiego. Tyczy się to wszystkich broni, przedmiotów leczniczych i rzucanych. Przedmioty upuszczone nie pojawią się w następnym rozdziale. Jeśli zabrałeś jakiś przedmiot, to w następnym rozdziale nie pojawi się. Warto zapamiętać niektóre miejsca występowania ważnych przedmiotów. Nie dotyczy to trybu Versus.
  • Mimo widoczności podczas burzy Ocaleni kierowani przez boty mają nadal dobrą widoczność i celność.