Edytujesz „Dust II”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 33: | Linia 33: | ||
===Counter-Strike: Condition Zero=== | ===Counter-Strike: Condition Zero=== | ||
− | [[Ritual Entertainment]] przerobiło ''Dust2'' i nazwało ją ''de_dust2_cz''. Tekstury zostały zmienione na te znane z misji [[Recoil]] z gry [[Condition Zero Deleted Scenes|Counter-Strike: Condition Zero Deleted Scenes]]. Słońce świeci teraz białym promieniem. Dodatkowo pojawia się kilka szczegółów dotyczących mapy' na przykład sklepiki niedaleko | + | [[Ritual Entertainment]] przerobiło ''Dust2'' i nazwało ją ''de_dust2_cz''. Tekstury zostały zmienione na te znane z misji [[Recoil]] z gry [[Condition Zero Deleted Scenes|Counter-Strike: Condition Zero Deleted Scenes]]. Słońce świeci teraz białym promieniem. Dodatkowo pojawia się kilka szczegółów dotyczących mapy' na przykład sklepiki niedaleko respawn'u terrorystów, czy płytki w tunelu. |
===Counter-Strike: Source=== | ===Counter-Strike: Source=== | ||
Linia 124: | Linia 124: | ||
<references/> | <references/> | ||
− | {{CS | + | {{CS}} |
[[Kategoria:Mapy w Counter-Strike]] | [[Kategoria:Mapy w Counter-Strike]] |